Auteur |
Bericht |
rh_fan_dennis
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jul 23, 2011 5:23 pm Berichten: 6 Woonplaats: halsteren
|
 aprilia sr factory ditech start niet ??
hallo ik heb een aprilia sr factory (ditech) heeft altijd goed gedraaid alleen op de 1 op andere dag start hij niet meer ik heb de diagnose tool geprobeerd maar alles werkt volgens de scooter hij geeft dus geen foutcodes op de bougie krijg ik er niet uit met de bougiesleutel (zit ook op een hele raare plaats daarvoor) kan iemand mij helpen ? alvast bedankt p.s er zit bij mij geen dealer in de buurt
|
za jul 23, 2011 5:30 pm |
|
 |
Apriliaaah
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za nov 13, 2010 10:32 am Berichten: 3543 Woonplaats: Meppel
|
 Re: aprilia sr factory ditech start niet ??
Dit is een forum voor Aprilia schakelbrommers.. ik zou zeggen toch naar een dealer gaan die dan misschien iets verder weg zit, die ditech scooters hebben altijd problemen en het is gewoon kut om dat op te sporen.
za jul 23, 2011 5:44 pm |
|
 |
marien
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 01, 2010 2:38 pm Berichten: 7666 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Delft
|
als je nog niet eens een bougie uit je brommer krijgt, moet je misschien overwegen om hem te verkopen
za jul 23, 2011 6:40 pm |
Persoonlijk album
|
 |
rh_fan_dennis
ApriliaForum Member
|
bougie eruit krijgen ? weet je hoe muur vast die zit er staat in de handleiding dat er 20nm en heb je die rot hoek gezien bij de factory ditch waar de bougie zit dat is ff heel wat anders dan zo'n schakkel brommertje
|
za jul 23, 2011 6:44 pm |
|
 |
marien
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 01, 2010 2:38 pm Berichten: 7666 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Delft
|
gast ik weet hoe een scooter in elkaar zit, dankje he wil er bij mij niet in dat die bougie zo vast zit dat je m er niet uit krijgt, desnoods haal je je cilinderkop er gewoon af
za jul 23, 2011 6:47 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Apriliaaah
ApriliaForum Member
|
oke na dit antwoord ben ik bang dat niemand je meer serieus neemt 
za jul 23, 2011 6:47 pm |
|
 |
marien
ApriliaForum Member
|
rh_fan_dennis schreef: bougie eruit krijgen ? weet je hoe muur vast die zit er staat in de handleiding dat er 20nm en heb je die rot hoek gezien bij de factory ditch waar de bougie zit dat is ff heel wat anders dan zo'n schakkel brommertje en dat soort taal staat me niet aan, ga je mond spoelen
za jul 23, 2011 6:48 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Apriliaaah
ApriliaForum Member
|
daat doelde ik ook al op 
za jul 23, 2011 6:49 pm |
|
 |
PeteRSchouten
ApriliaForum Member
|
marien schreef: als je nog niet eens een bougie uit je brommer krijgt, moet je misschien overwegen om hem te verkopen Het zit niet allemaal zo lekker als bij jouw am6 blok. Bij een ditech is het inderdaad superkut om die bougie eruit te krijgen met een normale bougiesleutel
|
za jul 23, 2011 6:50 pm |
|
 |
Apriliaaah
ApriliaForum Member
|
PeteRSchouten schreef: marien schreef: als je nog niet eens een bougie uit je brommer krijgt, moet je misschien overwegen om hem te verkopen Het zit niet allemaal zo lekker als bij jouw am6 blok. Bij een ditech is het inderdaad superkut om die bougie eruit te krijgen met een normale bougiesleutel vriend van me heeft ook ditech en daar heb ik ook de bougie eraf gekregen, tis gewoon even prutsen maargoed, is cker niet onmogelijk  edit: met een normale bougiesleutel
za jul 23, 2011 6:53 pm |
|
 |
rh_fan_dennis
ApriliaForum Member
|
bedankt maat eindelijk een forum waar iemand mij begrijpt bv als je de onderste kap los haald lukt het zelfs niet een ditech is egt heel wat anders dan zo'n schakelbromer ik heb me ookal voorgenomen als de scooter weer loopt om hem gelijk te verkopen want dit is echt niks zo'n ditech maar als de cilinderkop los haalt gaat de scooter slecht draaie of TE goed (is mij ook maar vertel) maar iemand nog ideeen
|
za jul 23, 2011 6:57 pm |
|
 |
Apriliaaah
ApriliaForum Member
|
als je de cilinderkop er afdraait loopt die helemaal niet (: maar waarom zou die anders gaan lopen als je hem gewoon weer netjes vast zet?
za jul 23, 2011 7:02 pm |
|
 |
MartinW0527
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo dec 30, 2009 10:42 pm Berichten: 10527 Woonplaats: 0527
|
rh_fan_dennis schreef: bedankt maat eindelijk een forum waar iemand mij begrijpt bv als je de onderste kap los haald lukt het zelfs niet een ditech is egt heel wat anders dan zo'n schakelbromer ik heb me ookal voorgenomen als de scooter weer loopt om hem gelijk te verkopen want dit is echt niks zo'n ditech maar als de cilinderkop los haalt gaat de scooter slecht draaie of TE goed (is mij ook maar vertel) maar iemand nog ideeen ja, gooi em bij het oud ijzer. kijk nou eerst maar eens of die vonkt.
za jul 23, 2011 7:04 pm |
|
 |
rh_fan_dennis
ApriliaForum Member
|
ja dat is het punt juist en snapt geloof ik bijna niemand hoe moeilijk het is om die bougie eruit te krijgen bij dit type en kan je dan anders zien hoe hij vonkt ?
|
za jul 23, 2011 7:14 pm |
|
 |
PeteRSchouten
ApriliaForum Member
|
dop eraf. andere bougie op de dop en dan tegen je kop aanhouden
|
za jul 23, 2011 7:32 pm |
|
 |
|