HomeForum indexHelpGalerijZoekenInloggen
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu ma dec 23, 2024 10:34 am

Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
 Animocheck voor brommerevenement Zeeland Juli 2012 
Auteur Bericht
Washandje
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht Animocheck voor brommerevenement Zeeland Juli 2012
Al een jaar zit er een idee in mijn hoofd, om hier in Bruinisse tijdens de Visserijdagen een Brommershow / Tentoonstelling / Korte sprintjes te organiseren. Voor mooie, snelle of speciale schakelbrommers.

Elk jaar is er tijdens dit evenement, wat nu dit weekend gaande is, een grote opkomst van mensen. Er worden verschillende muziek / stunt en Trialshows gegeven. Ik heb bij de voorzitter van dit evenement het onderwerp al eens naar voren gebracht. En dit moest ruim van tevoren gepland worden, maar werdt dus niet afgekeurd!

Dit jaar is dit evenement op 15-16-17 Juli. Reken erop dat dit voor volgend jaar ook zo is. Iig in Juli.
Voor de mensen die hier bij willen zijn, wordt dus ook geacht dat zij met een speciale brommer komen. Een nieuw model van Aprilia, en schakelbrommer in nieuwstaat, een sprinter, een racer, you name it.
Mocht je met je brommer richting Bruinisse willen rijden, en je brommer wordt onderweg vies. Dan zorg ik ervoor dat er ruim genoeg sop, ontvetter, poetsmiddel, doeken en wax aanwezig is!

Het zou leuk zijn om wat bekende namen terug te zien! Benjamin Buijs bijvoorbeeld, als Nederlands Kampioen 50cc brommersprint. Dat zijn leuke dingen, en het publiek ziet graag bekende namen tijdens een demo.

Stuur mij een PB bij eventuele interesse hiervoor, bij een mooie inschrijvingenlijst ga ik het presenteren aan de voorzitter.

za jul 16, 2011 1:28 am
Profiel
Robje93
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 0
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Animocheck voor brommerevenement Zeeland Juli 2012
Opzich een leuk idee, alleen ik heb binnenkort (hopelijk) geen brommer meer :^^:

Café "De Donkere Wolk", waar de baas meer drinkt dan het volk.

wo jul 20, 2011 9:44 pm
Profiel PERSONAL_ALBUMPersoonlijk album
Washandje
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht Re: Animocheck voor brommerevenement Zeeland Juli 2012
Maargoed, ik doelde dan ook meer op de sprinters en racers.

TZR's rijden hier in overvloed rond. Ik wil de mensen iets anders laten zien dan de voor hun ogen ''rotbrommertjes''.

wo jul 20, 2011 10:04 pm
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 3 berichten ]