Ik ga de Motorhispania RYZ van mijn vriendin opknappen. Wat gaat er zoal gebeuren?
- Kappenset spuiten - Two Tone spaakvelgen - Blokdelen spuiten - Remklauwen spuiten - Hevels spuiten
'
22 Juni 2011
De kappen en onderdelen zijn binnen!
23 Juni 2011
Lak ingekocht, vandaag heel wat kappen verder primeren.
24 Juni 2011
De helft van de kappen is geprimerd en in de witte lak gespoten. Ook de binnenkant van de kappen is gespoten. Nu alleen nog het VSB, voorkapje, radkap en achterkap.
Welke idioot heeft trouwens die serienummers in die achterkappen geprint? Krijg het er niet uit...
30 Juni 2011
Zo, weer wat kapjes zijn klaar voor de striping en blanke lak!
Rond volgende week vrijdag wil ik de striping gaan tapen samen met Hedwig. Nog even kijken of er veranderingen komen in het ontwerp etc. Heveltjes kunnen zo in de blanke lak, even een hele fijne scotsbrite erover en spuiten. Kappen worden voor het spuiten van de striping ook nog gescot, en de striping scot ik ook na het spuiten nog een keer. Gevolgt door een aantal lagen blanke lak.
Schade aan de voorkap hersteld. Er zat een knik in de hoek, deze heb ik eruit geslepen en opnieuw opgevuld met een malletje.
Hevels:
Kappen:
11 Juli 2011
Het zadel een mooie nieuwe laag Skai zadelleer gegeven. Oude zadelhoes zaten scheurtjes in, bovendien pastte die niet in het ontwerp.
13 Juli 2011
De kleur blauw waarmee ik samen met Zwart vlakken en striping op de kappen ga maken.
De Nastro RS is in de voorbereiding van de Limburg meeting aardig beschadigt geraakt. Het plan is voorlopig om alles behalve de lakschade te repareren.
- Slotenset - Stuurhevels en pedalen - Demper - Knipperlicht rechtsvoor - Nieuwe voorvorkbinnenpoten
Mocht er ineens veel geld overblijven dan laat ik ook de lakschade herstellen!
De schade:
Iemand die een coatingbedrijf weet die Antraciet kleuren kan mengen en coaten, laat me dat s.v.p. weten. Ik heb er namenlijk nog geen gevonden!
20 Juni 2011
RS heeft haar eerste start sinds de Limburg meeting ook weer gehad!
in navolging van al je andere project, misschien is het een idee om eens iets volledig af te maken, en daarna pas online te gooien. Scheelt een boel drama.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum