Geregistreerd: ma mei 12, 2008 1:20 pm Berichten: 4843 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Meedhuizen (GR)/ Wageningen
Re: Aprilia RS50 MY08 project van Ivar. Eerste echt KM's pg.
Dat kleine imbusje doet niks... Je moet de veer indrukken op die ringen zeg maar (waar het veer gedeelte tussen zit) en dan moet er een dun ringetje zichtbaar worden die half in het dikke deel van de veer zit. Die kun je eruit pakken en dan kun je de veer ontspannen (uit de bankschroef) en komt ie los. Beetje moeilijk uit te leggen maar je moet echt zelf gewoon gaan proberen
Geregistreerd: ma mei 12, 2008 1:20 pm Berichten: 4843 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Meedhuizen (GR)/ Wageningen
Het probleem is ook opgelost. Ik heb eerst gezocht naar valse lucht, wat ik niet kon vinden, vervolgens de gaskabel nagelopen en die bleek een klein beetje bekneld te zitten tegen het frame, dus die een beetje vrijgemaakt en klaar ! nu is het wachten op mijn broertje die KVS meeneemt zodat ik vanmiddag even een stukkie kan rijden !
Trouwens, hoe kun je checken of je oliepomp wel werkt?
Ik zal er maar even een echte update van maken zodat mijn beginpost ook netjes blijft
Update dinsdag 7 Juni 2011
Alleen maar goed nieuws vandaag. Het probleem is opgelost zoals gezegd, slangetjes verkeerd om en de gaskabel zat een beetje bekneld. Nu alleen nog beetje afstellen (hij loopt niet heel lekker stationair) Oliepomp werkt prima (bedankt nog voor de tips) Brommer gaat in een rechte lijn, recht frame dus. Heb ook het idee dat ie goed gekoeld wordt.
En nog even een stukje bewijs, rijdt best lekker... is volledig ontgrensde setup (incl. piemeltje op uitlaat eraf)
Ja klopt, zo voelt het wel anders vooral bij je benen, omdat je daar normaal kappen voelt en nu niet.
Maargoed,vandaag de boel eens flink schoongemaakt.. lees van stof ontdaan. Daarnaast alle kabels netjes achter het frame weggewerkt en als laatste nieuwe stuurknopjes gemonteerd. Bijna alles aan de brommer is er inmiddels nieuw opgekomen behalve het blok, subframe,zadel en voorvork met remmerij haha.
Nog even snel wat nutteloze foto's omdat jullie dat graag zien.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum