team-rs schreef:
you make me lol
maar oke, succes
Dat hangt sterk van de eisen af!
Het is een stuk goedkoper kwestie van inschrijving voor de brommers.
Maar een stuk duurder om er een beetje vermogen uit te krijgen.
Als je een brommer gaat tunen kan het stuklopen als het stuk loop kost het geld.
Een motor laat je std en loopt niet stuk en vergt dus ook minder onderhoud.
Als je niet met high end race materiaal zit blijft ook alles lang heel.
Kijk maar hoe lang het op de baan heel blijft, waar je een stuk meer KM maakt dan op circuit.
Als je volop competitie gericht rijd kost het beiden een smak geld!
en op de motors nog meer!
Als je een brommer in de grindbak pleurt is dit meestal goedkoper dan een motor in de grindbak pleuren.
Daarbovenop als je een starter bent kan je je op alles amuseren.
Als je de brommer niet high end gaat tunen en niet gaat uitrusten met Öhlins voor en achter.
Blijft het brommer rijden een stuk goedkoper.
Als je zo goed word op de brommer dat aangepaste std vering een probleem word, kan het wel zijn
dat je met een kleiner budget meer fun gaat hebben op een leuk opstapfietsje.
Maar 1 ding is zeker alleen naar inschrijving gezien is een brommer een stuk goedkoper als motor.