Project stop! Veel mooie onderdelen!
Hallo mensen,
Aangezien ik voorzien ben van een motor en tijdgebrek verkoop ik mijn Rs project in onderdelen. Ik moet het met pijn in mijn hart verkopen, maar het is niet anders. Na de complete opbouw heeft alles hooguit 3 uurtjes gedraait. Ik upload enkele foto's, omdat het gewoon te veel onderdelen zijn. En anders verwijs ik je naar het topic extreme dorpsjeezer staat onder projecten.
Lijst van alle onderdelen + prijzen:
Frame met kenteken in candy red zeer speciaal. incl. achterbrug, Aangepast subframe voor monoseat, Subframe motor en tellerframe. Alle stalen delen zijn zwart gepoedercoat 250 euro
Koso rx2 teller compleet met aansluitmateriaal en dergelijken. 190 euro
Conti crx 28mm membraam. Versie met draaibaar spruitstuk en kunststoffen kleppenhuis 70 euro
28mm stage 6 Keihin carburateur met gepolijste kelk inc. twin air filter en doosje sproeiers 60 euro
Am6 compleet onderblok met nieuwe lagers en keerringen, Pro Race krukas, Top performance schakelwals, polini 5 plaats koppeling, Gereviseerde waterpomp etc. 350 euro
Voorvorkpoten chroom 100 euro
Rem en koppelings hevels chroom 30 euro
Zeer speciaal gefreesde kroonplaat 40 euro
Stage 6 Snelgas chroom compleet 15 euro
Schetsplaten + pedalen chroom 50 euro
Remklauwsteun + bussen chroom 30 euro
Centrale kroonplaat bout chroom 5 euro
Willy hubert monoseat 80 euro
Dmp wave remschijven voor + achter 60 euro
Tnt achterveer lichte beschadiging op lak verder zeer netjes 50 euro
Radiateur 30 euro
Remklauwen in candy red Voor is gereviseerd Nieuwe remblokken! 40 euro
Rempomp voor in candy red inclusief chromen resevoirdeksel. Lak laat los door remvloeistof. Lak kan ik mee geven! 25 euro
Rempomp achter + rood doorzichtig resevoir 25 euro
Ketting + tandwielen hooguit 1000 km gedraait 25 euro
Diverse kuipdelen, sloten, zitjes, slangen en andere onderdelen heb ik nog. Nog lang niet alles staat hier op, Dus als je iets nodig hebt geef maar een gil. Als je belang hebt bij meerdere onderdelen kunnen we altijd nog iets aan de prijs doen! Gelieve contact opnemen over de mail. Is makkelijker voor mij als je eventueel een foto wilt. Ook omdat ik niet veel meer op het forum zit.
Contactgegevens:
Koenvd@hotmail.com" onclick="window.open(this.href);return false;
0648749292