Auteur |
Bericht |
Washandje
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do maart 04, 2010 11:15 pm Berichten: 5500 Woonplaats: Zeeuwenland
|
Re: Puristen Lentemeeting
Martijn Derbi senda schreef: Haha, kijk die jongen met volledig pak op een brommer. Henb medelijden. Ik zal dan maar meteen vertellen hoe de schade op mijn brommer is gekomen. In Zolder heb ik een frontale botsing gehad, en ben ik zijwaarts over mijn brommer heen gevlogen, waarna de RS zelf op mijn rechterbeen terecht kwam. Had ik dat pak niet aan, dan konden ze me afvoeren naar de 1e de beste EHBO post. Gelukkig is dat niet gebeurd. Het pak is dan wat gehavend, maar ik heb mijn afspraak bij de Ostiopaat voor het laten rechtzetten van mijn been/bekken alweer gemaakt. Iemand uitlachen omdat hij de juiste maatregelen neemt om zijn leven/gezondheid te beschermen is 1 van de laagste dingen die je kan doen. RP, het was een enorm slopende, en lange terugrit. Maar ik zal deze nooit vergeten! Hedwig, jij ook bedankt natuurlijk! Het was zeer gezellig. Olijfjes... iemand?
|
ma mei 09, 2011 5:54 pm |
|
|
Aprilius
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za aug 29, 2009 12:46 am Berichten: 1837 Woonplaats: Bij moeke
|
Citaat: Olijfjes... iemand?
gore dingen
ma mei 09, 2011 5:59 pm |
|
|
Day-Sniper
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo sep 08, 2010 4:54 pm Berichten: 394 Woonplaats: Omgeving Goes (Zeeland)
|
_________________ Mijn RS50 OM
Aprilius schreef: is dat hoog onderwijs in belgie? volgens mij doet mijn hamster ook zo'n opleiding
|
ma mei 09, 2011 6:02 pm |
|
|
team-rs
ApriliaForum Member
|
meeste gaan pas liggen als ze het circuit opgaan nieuw record dit
_________________ money can't buy happiness, that's just a lie we tell poor people to keep them from rioting in the streets
|
ma mei 09, 2011 6:04 pm |
|
|
Hedwig
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma mei 09, 2011 8:54 am Berichten: 58 Woonplaats: Zuid-Limburg
|
Washandje schreef: Martijn Derbi senda schreef: Haha, kijk die jongen met volledig pak op een brommer. Henb medelijden. Ik zal dan maar meteen vertellen hoe de schade op mijn brommer is gekomen. In Zolder heb ik een frontale botsing gehad, en ben ik zijwaarts over mijn brommer heen gevlogen, waarna de RS zelf op mijn rechterbeen terecht kwam. Had ik dat pak niet aan, dan konden ze me afvoeren naar de 1e de beste EHBO post. Gelukkig is dat niet gebeurd. Het pak is dan wat gehavend, maar ik heb mijn afspraak bij de Ostiopaat voor het laten rechtzetten van mijn been/bekken alweer gemaakt. Iemand uitlachen omdat hij de juiste maatregelen neemt om zijn leven/gezondheid te beschermen is 1 van de laagste dingen die je kan doen. RP, het was een enorm slopende, en lange terugrit. Maar ik zal deze nooit vergeten! Hedwig, jij ook bedankt natuurlijk! Het was zeer gezellig. Olijfjes... iemand? Dankjewel voor de vermeling. @ Mathias: Ben ik niet welkom?
|
ma mei 09, 2011 6:06 pm |
|
|
MartinW0527
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo dec 30, 2009 10:42 pm Berichten: 10527 Woonplaats: 0527
|
Maar als je uitlaat zo verschrikkelijk uit elkaar valt, had je dat van te voren wel een klein beetje aan kunnen zien komen. Of niet?
ma mei 09, 2011 6:10 pm |
|
|
frishh
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jun 13, 2010 11:06 am Berichten: 3714 Woonplaats: Delft
|
Hedwig schreef: Washandje schreef: Martijn Derbi senda schreef: Haha, kijk die jongen met volledig pak op een brommer. Henb medelijden. Ik zal dan maar meteen vertellen hoe de schade op mijn brommer is gekomen. In Zolder heb ik een frontale botsing gehad, en ben ik zijwaarts over mijn brommer heen gevlogen, waarna de RS zelf op mijn rechterbeen terecht kwam. Had ik dat pak niet aan, dan konden ze me afvoeren naar de 1e de beste EHBO post. Gelukkig is dat niet gebeurd. Het pak is dan wat gehavend, maar ik heb mijn afspraak bij de Ostiopaat voor het laten rechtzetten van mijn been/bekken alweer gemaakt. Iemand uitlachen omdat hij de juiste maatregelen neemt om zijn leven/gezondheid te beschermen is 1 van de laagste dingen die je kan doen. RP, het was een enorm slopende, en lange terugrit. Maar ik zal deze nooit vergeten! Hedwig, jij ook bedankt natuurlijk! Het was zeer gezellig. Olijfjes... iemand? Dankjewel voor de vermeling. @ Mathias: Ben ik niet welkom? Je bent zeker welkom, maar er even vanuit gaande dat jij het meisje bent op de foto's, zou ik snel weer weg gaan. :')
ma mei 09, 2011 6:11 pm |
|
|
Aprilius
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za aug 29, 2009 12:46 am Berichten: 1837 Woonplaats: Bij moeke
|
daar gaat je handel chris
ma mei 09, 2011 6:12 pm |
|
|
Washandje
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do maart 04, 2010 11:15 pm Berichten: 5500 Woonplaats: Zeeuwenland
|
MartinW schreef: Maar als je uitlaat zo verschrikkelijk uit elkaar valt, had je dat van te voren wel een klein beetje aan kunnen zien komen. Of niet? De uitlaat scheurde in Aken, en op de terugweg vlogen de hele stukken eruit. 1 scherf raakte mijn vizier tijdens het rijden.
|
ma mei 09, 2011 6:14 pm |
|
|
frishh
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jun 13, 2010 11:06 am Berichten: 3714 Woonplaats: Delft
|
Aprilius schreef: daar gaat je handel chris OHJA, nieuwe handelswaar. Ik denk niet meer economisch laatste tijd.
ma mei 09, 2011 6:14 pm |
|
|
MartinW0527
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo dec 30, 2009 10:42 pm Berichten: 10527 Woonplaats: 0527
|
Washandje schreef: MartinW schreef: Maar als je uitlaat zo verschrikkelijk uit elkaar valt, had je dat van te voren wel een klein beetje aan kunnen zien komen. Of niet? De uitlaat scheurde in Aken, en op de terugweg vlogen de hele stukken eruit. 1 scherf raakte mijn vizier tijdens het rijden. Voordat ie weg ging van huis bedoel ik, als je uitlaat zo brak is, dat valt je toch op lijkt me?
ma mei 09, 2011 6:17 pm |
|
|
Day-Sniper
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo sep 08, 2010 4:54 pm Berichten: 394 Woonplaats: Omgeving Goes (Zeeland)
|
MartinW schreef: Maar als je uitlaat zo verschrikkelijk uit elkaar valt, had je dat van te voren wel een klein beetje aan kunnen zien komen. Of niet? Nee dat had ik niet, hij was in normale staat, een beetje roest maar niet extreem of iets.
_________________ Mijn RS50 OM
Aprilius schreef: is dat hoog onderwijs in belgie? volgens mij doet mijn hamster ook zo'n opleiding
|
ma mei 09, 2011 6:17 pm |
|
|
MauritsRS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr mei 21, 2010 12:26 am Berichten: 321 Woonplaats: Zuid-Limburg!
|
Hey Frish, welke meid bedoel je ermee
_________________ I intend to live forever. So far, so good.
|
ma mei 09, 2011 6:23 pm |
|
|
Washandje
ApriliaForum Member
|
Hedwig.
|
ma mei 09, 2011 6:26 pm |
|
|
Mathias RS 50
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr mei 16, 2008 10:40 pm Berichten: 1741 Woonplaats: Zuid-Limburg/Eindhoven
|
Washandje schreef: Martijn Derbi senda schreef: Haha, kijk die jongen met volledig pak op een brommer. Henb medelijden. Ik zal dan maar meteen vertellen hoe de schade op mijn brommer is gekomen. In Zolder heb ik een frontale botsing gehad, en ben ik zijwaarts over mijn brommer heen gevlogen, waarna de RS zelf op mijn rechterbeen terecht kwam. Had ik dat pak niet aan, dan konden ze me afvoeren naar de 1e de beste EHBO post. Gelukkig is dat niet gebeurd. Het pak is dan wat gehavend, maar ik heb mijn afspraak bij de Ostiopaat voor het laten rechtzetten van mijn been/bekken alweer gemaakt. Iemand uitlachen omdat hij de juiste maatregelen neemt om zijn leven/gezondheid te beschermen is 1 van de laagste dingen die je kan doen. RP, het was een enorm slopende, en lange terugrit. Maar ik zal deze nooit vergeten! Hedwig, jij ook bedankt natuurlijk! Het was zeer gezellig. Olijfjes... iemand? Helemaal mee eens Maar het hele weekend deden wij ook niets anders
ma mei 09, 2011 6:29 pm |
|
|
|