Suzuki GSX-R600 Circuitfiets - Raphaël
Auteur |
Bericht |
Raphaël
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jun 06, 2007 6:28 pm Berichten: 1972 Woonplaats: Amsterdam
|
Re: Suzuki GSX-R600 Circuitfiets - Raphaël
Damn! Dat ziet er mooi uit! Paars met zilver is misschien ook wel erg vet ja.. (Vergeet je niet dat het een circuitfiets is? Dus het hoeft echt niet super mooi... gaat toch op den duur de grindbak in.... )
za apr 23, 2011 10:26 pm |
|
|
Sanno
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo dec 28, 2008 9:06 am Berichten: 2739 Woonplaats: Terneuzen (zeeland)
|
Is lak van peugeot, die fransozen kunnen er ook altijd wat van met hun mooie kleurtjes ja je moet wel van die crashpads/blokken erop schroeven dan he anders ga ik huilen en zoals ik al zei, al die lakken zijn even duur, parelmoer paars is net zo duur als normaal hoogglans zwart, dus dat maakt niet uit
za apr 23, 2011 10:34 pm |
|
|
Raphaël
ApriliaForum Member
|
Crashpads zitten erop hehe, behalve aan de rechterkant.. die heeft de vorige eigenaresse eruit gereden.... Moet ik nog vervangen (nog niet kunnen vinden)
za apr 23, 2011 10:47 pm |
|
|
bas_sx50
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr feb 29, 2008 1:37 pm Berichten: 972 Woonplaats: Den Haag
|
dik man, zou ook wel willen knallen op het circuit
ma apr 25, 2011 9:18 pm |
|
|
Raphaël
ApriliaForum Member
|
Ik mag woensdag weer Duimen voor droog weer... ben mn regen-voorband kwijt, beetje kut. Achter neem ik sowieso mee.. Maar blijf maar droog weer..
ma apr 25, 2011 9:47 pm |
|
|
Martijn Derbi senda
ApriliaForum Member
|
Gisteren nog mogen bewonderen. Dikke bike.
|
ma apr 25, 2011 9:47 pm |
|
|
schakelfreak
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo maart 13, 2005 4:05 pm Berichten: 375 Woonplaats: Leimuiden
|
Hou beide wielen op het asfalt heh
_________________ Kawasaki ZX-10 R '04 Honda CBR 900 RR '97 2009 -[ Zandvoort 2:12,5 2010 -[ Zandvoort 2:05,4 - Assen 2:05,500 2011 -[ Zandvoort 2:01,9 - Assen 2:00,330 2012 -[ Assen 1:57,035
|
wo apr 27, 2011 8:54 am |
|
|
Raphaël
ApriliaForum Member
|
Is gelukt Tot 12 uur heerlijk sessies van 40 minuten kunnen rijden (was zo rustig dat ze de groepen maar hebben samengevoegd, echt heel fijn!). Laatste sessie (20 min, voor de pauze) had ik het ritme te pakken en ging alles opeens veel vloeiender en beter, echt een waanzinnig gevoel! Prachtig om mensen er netjes uit te remmen of als ze wijd gaan binnendoor de knallen. Jammer genoeg heeft het vanaf 12 uur bijna non-stop geregend dus ben 's middags maar rustig gaan inpakken en naar huis gereden, zoals bijna iedereen. De paar mensen die de baan op gingen (met regenbanden) gingen op een enkeling na de grindbak in dus was ik blij met mijn beslissing niet met normale banden in de regen de baan op te gaan. Al met al toch heerlijk gereden, en qua tijd en afstand gewoon een volledige dag in de ochtend gereden dus ik ben wel tevreden
wo apr 27, 2011 11:29 pm |
|
|
schakelfreak
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo maart 13, 2005 4:05 pm Berichten: 375 Woonplaats: Leimuiden
|
Lekker naar je zin gehad en de motor een beetje eigen kunnen maken qua gevoel dus? Jammer dat je regen heb gehad maar daartegenover had je erg veel baantijd in de ochtend gelukkig Inhalen is altijd leuk en ook leuk om te zien wat de mogelijkheden zijn om iemand voorbij te komen. Zelf ben ik geen kamikaze piloot die em overal ervoorduwt overigens hoor, probeer het een beetje tactisch en clean in te plannen. ( ook voor de mederijders ) Daarom vindt ik de mslcup wel een erg leuk initiatief zit je met mensen van hetzelfde tempo om je heen, erg leerzaam. Vaak kan je ook goed zien dat hun in andere secties juist de winst pakken ten opzichte van jouzelf. Ik moet bijvoorbeeld nogsteeds heel erg aan (langzame) linker bochten werken. kom ik nog niet goed doorheen Boek 2 mei cpz ff dan
_________________ Kawasaki ZX-10 R '04 Honda CBR 900 RR '97 2009 -[ Zandvoort 2:12,5 2010 -[ Zandvoort 2:05,4 - Assen 2:05,500 2011 -[ Zandvoort 2:01,9 - Assen 2:00,330 2012 -[ Assen 1:57,035
|
do apr 28, 2011 10:48 am |
|
|
team-rs
ApriliaForum Member
|
ff 1 tip gebruik geen valdoppen!!! als je motort de grindbak ingaat en je dop raakt de curb op een verkeerde manier breekt die af en aangezien ze aan het blok of frame gemonteerd zitten kan je vaak dan 1 van de 2 weggooien en dan is een nieuw kappen setje toch wat goedkoper ziet er wel dik uit ik ga volgende week beginnen aan een gixxer uit 2004 heeft barry veneman nog op gereeden
_________________ money can't buy happiness, that's just a lie we tell poor people to keep them from rioting in the streets
|
do apr 28, 2011 2:46 pm |
|
|
*Vincent*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 15, 2008 10:56 pm Berichten: 5000 Woonplaats: Oegstgeest
|
Ik heb wat gemist :(
_________________ Four wheels move the body Two wheels move the soul Te koop: 20 PK 70cc Pro Race AM6 cilinder, PB met een goed bod!
|
do apr 28, 2011 2:51 pm |
|
|
team-rs
ApriliaForum Member
|
wat dan?:P
_________________ money can't buy happiness, that's just a lie we tell poor people to keep them from rioting in the streets
|
do apr 28, 2011 2:52 pm |
|
|
Raphaël
ApriliaForum Member
|
schakelfreak schreef: Lekker naar je zin gehad en de motor een beetje eigen kunnen maken qua gevoel dus? Jammer dat je regen heb gehad maar daartegenover had je erg veel baantijd in de ochtend gelukkig Inhalen is altijd leuk en ook leuk om te zien wat de mogelijkheden zijn om iemand voorbij te komen. Zelf ben ik geen kamikaze piloot die em overal ervoorduwt overigens hoor, probeer het een beetje tactisch en clean in te plannen. ( ook voor de mederijders ) Daarom vindt ik de mslcup wel een erg leuk initiatief zit je met mensen van hetzelfde tempo om je heen, erg leerzaam. Vaak kan je ook goed zien dat hun in andere secties juist de winst pakken ten opzichte van jouzelf. Ik moet bijvoorbeeld nogsteeds heel erg aan (langzame) linker bochten werken. kom ik nog niet goed doorheen Boek 2 mei cpz ff dan Ja erg genoten en meer eigen kunnen maken. Overigens ben ik ook zeker geen kamikaze piloot hoor, ik weeg gewoon helemaal niks en kon dat verschil heel duidelijk zien op de baan, hoeveel later ik kan remmen zonder dat ik extra hard moet remmen. En inderdaad, tactisch en clean. Prachtig! Voelt ook echt vet als dat mooi gaat. Had 1 rondje zaten er 2 voor me, 1tje had mij net ingehaald en wilde graag langs degene voor me... die ging van de lijn af om de ander er langs te laten (iig zo kwam het op mij over, kan ook dat ie de bocht gewoon compleet verkeerd probeerde aan te snijden) terwijl de ander hem net buitenom wilde prakken. Beiden enorm wijd, ik zag dat, enorm gat op de lijn. WHOAAPP binnendoor. Prachtig gevoel Gister hadden ze 2 klasses minder snel samengevoegd, erg mooi. Had ik de kans te oefenen op inhalen en ondertussen werd ik zelf ook ingehaald en kon ik goed afkijken hoe ze dat deden en hoe ze vervolgens de bochten in gingen. Ik moet nog erg werken aan het nog platter durven te gaan (ging gister al veeeel beter dan eerst ). Chicanes gingen ook veel beter, durfde ik veel steviger doorheen (en dus veel sneller overstappen van rechts naar links naar rechts en naast de motor duiken). 2 mei nog te boeken dan? Gimme link.
do apr 28, 2011 5:45 pm |
|
|
Raphaël
ApriliaForum Member
|
team-rs schreef: ff 1 tip gebruik geen valdoppen!!! als je motort de grindbak ingaat en je dop raakt de curb op een verkeerde manier breekt die af en aangezien ze aan het blok of frame gemonteerd zitten kan je vaak dan 1 van de 2 weggooien en dan is een nieuw kappen setje toch wat goedkoper ziet er wel dik uit ik ga volgende week beginnen aan een gixxer uit 2004 heeft barry veneman nog op gereeden Dat kan je bij de mijne zien idd, vorige eigenaresse gevallen op de rechterkant, hele bout uit het blok en frame geragd. Blok hing bijna los... (inmiddels uiteraard netjes gerepareerd, lang voordat ik ging rijden) Gaaf 2004! Voor op de weg of het circuit? (Of donatie aan mij? )
do apr 28, 2011 5:46 pm |
|
|
team-rs
ApriliaForum Member
|
Raphaël schreef: team-rs schreef: ff 1 tip gebruik geen valdoppen!!! als je motort de grindbak ingaat en je dop raakt de curb op een verkeerde manier breekt die af en aangezien ze aan het blok of frame gemonteerd zitten kan je vaak dan 1 van de 2 weggooien en dan is een nieuw kappen setje toch wat goedkoper ziet er wel dik uit ik ga volgende week beginnen aan een gixxer uit 2004 heeft barry veneman nog op gereeden Dat kan je bij de mijne zien idd, vorige eigenaresse gevallen op de rechterkant, hele bout uit het blok en frame geragd. Blok hing bijna los... (inmiddels uiteraard netjes gerepareerd, lang voordat ik ging rijden) Gaaf 2004! Voor op de weg of het circuit? (Of donatie aan mij? ) is iets dat ik heb geleerd van de gasten op circuit ging de baan op toen vroeg ik of ik geen valdopen er op moest kreeg ik een heele preek maar voor het circuit ga alleen van 175 pk naar iets van 150 heb wel gehoord dat de gsx mooien op de baan ligt dan de ninja, hij valt minder hard de bocht in zegmaar
|
do apr 28, 2011 5:56 pm |
|
|
|