Auteur |
Bericht |
Racekees
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma nov 07, 2005 5:17 pm Berichten: 6379 Afbeeldingen: 16 Woonplaats: Hoogkerk
|
 Re: MAD-L's project MK
Goed bezig Gekke L
|
za maart 12, 2011 9:25 pm |
|
 |
icey snowman
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jun 12, 2008 7:21 pm Berichten: 511 Woonplaats: haarlem
|
Tip: stap 1: zet hem is op de weegschaal
stap 2: slijp echt alles dan van je sub frame weg wat je tog niet nodig heb en vergeet de blok ophanging niet....
_________________ record tot nu toe. reactie-0.09 tijd-7.856 op lisse 2011--------- reactie-0.0649 tijd-8.1277 op dssc nurburgring 2011
|
di apr 19, 2011 2:16 pm |
|
 |
MAD L
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do apr 06, 2006 7:58 pm Berichten: 927 Woonplaats: angeruh
|
nou neuh, benk nog niet van plan verschrikkelijke sneeuwman  kijk wel waar ik kom joh:) en tuurlijk overbodige shit zal dr nie op blijven maar ga niet lopen hakken en slijpen om hem zo licht mogelijk te maken,,, dan moet ik niet met een rs frame gaan rijden om te beginnen 
_________________ I live my life for a quarter mile at the time, nothing else matters, for those ten seconds or less. i'm free
2-TAKT MAAKT DE MOOISTE MUZIEK
|
wo apr 20, 2011 8:58 pm |
|
 |
Racekees
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma nov 07, 2005 5:17 pm Berichten: 6379 Afbeeldingen: 16 Woonplaats: Hoogkerk
|
heb nog wel een puch frame voor je staat L, achterkant is er al af, frame weegt 2 kilo 
|
wo apr 20, 2011 10:39 pm |
|
 |
MAD L
ApriliaForum Member
|
nee jonge, ik heb tractorpulling contragewichten nodig anders hou ik um niet aan de grond vind wel best. dis voor dit jaar ff de enige sprint die ik ga doen misch genemuiden? aangezien die in sept pas is. volgend jaar wil ik dr meer doen.. heb er dan ook meer tijd voor denk ik haha:P
_________________ I live my life for a quarter mile at the time, nothing else matters, for those ten seconds or less. i'm free
|
do apr 21, 2011 5:42 pm |
|
 |
Racekees
ApriliaForum Member
|
Damwoude niet? is precies een maandje later.
|
zo apr 24, 2011 5:46 pm |
|
 |
MAD L
ApriliaForum Member
|
nope, is een fucking half uur/ drie kwartier verder rijden.... en ben nu al ruim anderhalf uur onderweg  moet leuk blijven he haha:D
|
zo apr 24, 2011 10:12 pm |
|
 |
icey snowman
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jun 12, 2008 7:21 pm Berichten: 511 Woonplaats: haarlem
|
Racekees schreef: Damwoude niet? is precies een maandje later. 2 weken ouwe @ madL ik heb 8.6 gereden op me sprintha toen hij 89 kilo woog hahaha:P heb nu een nieuwe sprintha die weegt lekker een stukie mindha latha
_________________ record tot nu toe. reactie-0.09 tijd-7.856 op lisse 2011--------- reactie-0.0649 tijd-8.1277 op dssc nurburgring 2011
|
di apr 26, 2011 3:05 am |
|
 |
MAD L
ApriliaForum Member
|
2 juli bij mijn weten hoor dus een maand.
Ennuh nogmaals we shall see. Volgende week nieuwe wand in de cil laten zetten. Dan nog 2 weken werke en bennik tot jubb vrij om alles naar mn zin te maken....
Ist dan 9 sec heel jammer want wil in de 8 komen en met beetje hoogmoedswaanzin oog ik op de omlopen haha als ik daar kan komen is mn dag compleet
je moet toch een doel stellen he;)
|
di apr 26, 2011 9:19 pm |
|
 |
MAD L
ApriliaForum Member
|
morgen naar powerseal:) cilindertje heeft een mooi wandje nodig... ben benieuwt hoe die ut gaat doen, heb um namelijk zelf bewerkt. beetje op internet rond zitten zoeken, heb cilinders van xsh abt enz gezien. echt veel word er niet gedaan. in mijn ogen... dus zelf ff wat mooie spulletjes aangeschaft. en aan de gang gegaan. heb een voorbeeldblokje gekocht, (thnx peter) en vanuit dit alles mijn plan getrokken... op een gegeve moment zat ik te tekene hoe ik ut wilde, maar kreeg ut nie zoals ik het in gedachte had... dus wat doe je, de frees pakkn en gewoon gaan!:D paar plekjes te dun geworden dus wat verstevigd. lekkere beunmanier maar ut werkt... dus morge nieuw wandje laten zetten, duurt 2 weken ong.. ondertussen blokje vrij van slijpsels maken en voorzien van nieuwe lagers. dan weten we over 2 weken of ik dr goed aan gedan heb die cil zelf te doen... zo neit jammer, mooie leerervaring iig  en ik ben voor polijsten gegaan inwendig... naja polijsten, korrel 600. je ziet jezelf nog niet helemaal maar tis glad... ben van mening dat dat beter is dan de oliefilm...
|
wo mei 04, 2011 9:45 pm |
|
 |
Racekees
ApriliaForum Member
|
gekke L, er is niets gladder dan een oliefilm. dus beetje ruw houden is wel aan te raden hoor.
mooi dat je de boel zelf aanpakt trouwens, als het straks goed hard loopt kun je echt zeggen; da hek zulf doan !
|
wo mei 04, 2011 10:42 pm |
|
 |
MAD L
ApriliaForum Member
|
idd, da kank dan wel zegge woah  ben eigewijs reescase, ik doe ut glad 
|
wo mei 04, 2011 11:24 pm |
|
 |
Racekees
ApriliaForum Member
|
enigsinds heb je wel gelijk, maar om mijn theorie even te onderbouwen;
als een meid niet nat is, druk je de piemel er moeizamer in dan wanneer een meid nat is. oftwel, al is dr poes nog zo glad vanbinnen, met klein 'olie'filmpje, gaat het net wat soepeler!
|
do mei 05, 2011 12:46 am |
|
 |
team-rs
ApriliaForum Member
|
als het niet erg nat is schuurt het als de tering de eerst paar stootjes godvertering
_________________ money can't buy happiness, that's just a lie we tell poor people to keep them from rioting in the streets
|
do mei 05, 2011 1:07 am |
|
 |
MAD L
ApriliaForum Member
|
ah joh, gwoon droog drin janke, stelletje watjes:P
|
do mei 05, 2011 6:50 am |
|
 |
|