Auteur |
Bericht |
shirioko
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma apr 12, 2010 8:12 am Berichten: 784 Woonplaats: Voorburg
|
Re: Zuid-Limburg Puristen Lentemeeting 8 Mei
Aprilius schreef: ik heb mijn derbi zadel omgetovert tot mobiele werkplaats het is pas een mobiele werkplaats als je een lasapparaat en haakse slijper op de brommer meeneemt
wo apr 06, 2011 12:53 am |
|
|
Bromgek
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za sep 27, 2008 9:34 am Berichten: 96 Woonplaats: Limburg!
|
Bij deze schrijf ik me ook in!
Hoelaat zal worden afgesproken in Sint Geertruid?
|
wo apr 06, 2011 10:13 am |
|
|
RS 746
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jul 16, 2007 8:29 pm Berichten: 1650 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Zuid-Limburg
|
Hoe laat? Zodra er een paar dagen van tevoren bekend is wie er ZEKER komen, en bij welk trefpunt! Pas dan kan ik je een exact tijdindicatie-plan geven.
wo apr 06, 2011 11:42 am |
Persoonlijk album
|
|
Mathias RS 50
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr mei 16, 2008 10:40 pm Berichten: 1741 Woonplaats: Zuid-Limburg/Eindhoven
|
Ik kan gewoon met mijn sletjes naar St. Geertruid komen hoor (Nick, Maurits, Maxime en Davy)
wo apr 06, 2011 12:15 pm |
|
|
RS 746
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jul 16, 2007 8:29 pm Berichten: 1650 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Zuid-Limburg
|
Ik heb momenteel het volgende programma voor 8 mei; Ik rij met Pjaf en Bob richting het heuvelland. Dan komen we langs Wittem, alwaar wij onze camping-gasten kunnen oppikken, aangezien dat daar om de hoek ligt. Alain ontmoeten we dan ook in het heuvelland, en dan moeten we ergens de groep van Mathias (uit Maastricht en omstreken) nog ergens treffen. Zoals ik al zei zijn er werkzaamheden en doorgaand verkeer gestremd ter hoogte van Noorbeek. Als deze werkzaamheden dan nog niet zijn opgelost vervalt dat deel van de route richting St. Geertruid. Maar de mensen die vanuit die kant komen kunne nog wel omrijden via een knullige wegomleiding. Of door de Belgische Voerstreek. (kom je weer uit op de Planckerweg). Die groep kunnen we dan, zoals eerder vermeld, treffen bij de ijskraam in Epen, de Wingbergerhoeve, of op het kruispunt Schilberg/Hoogcruts/De plank, of in centraal Slenaken of Heijenrath. Kies maar. Als tegen die tijd de wegwerkzaamheden bij Noorbeek zijn opgelost, dan pakken we dat stuk uiteraard weer in de route, en is er voor de mensen vanuit Maastricht ook niets aan de hand. Zoals het er momenteel uitziet zitten we met louter Limburgers, en onze campinggasten uit het westland, maar die zijn al het hele weekend aanwezig. Voor de rest zijn als twijfelaars nog Joris en Ni-cks. En Brendon, maar die moest naar een communie dus dat zal wel niks worden. Mochten Jeroen en Jasper nog komen, dan kan mijn groepje hen gemakkelijk treffen op de Carpoolplaats bovenaan de Nijswillerweg in Simpelveld, aan het kruispunt Gaasstraat/Nijswillerweg/N281. Of 2 minuten verderop, aan diezelfde N281 bij het Texaco tankstation & Eetcafe Banenheide: Nijswillerweg 5, Bocholtz / N281. Mijn groepje kan Jeroen en Jasper dan heel makkelijk treffen op punt B of C zeer gemakkelijk en langs de route, dus ook geen omwegen of tijdverlies. Hier nogmaals de route vanuit Oss, en trefpunten B en C voor jullie; http://maps.google.nl/maps?f=d&source=s ... 59&t=h&z=9Dus vooralsnog is het gewoon mogelijk om iedereen binnen 30 minuten compleet te vereenigen en te verzamelen.
wo apr 06, 2011 12:54 pm |
Persoonlijk album
|
|
Mathias RS 50
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr mei 16, 2008 10:40 pm Berichten: 1741 Woonplaats: Zuid-Limburg/Eindhoven
|
En dan trekken we met z'n allen ten strijde
wo apr 06, 2011 2:24 pm |
|
|
RS 746
ApriliaForum Member
|
Mochten de wegwerkzaamheden bij Noorbeek nog niet zijn afgelopen, kunnen we jou Maastrichtse groep ook eventueel treffen bij het Shell tankstation bij Wittem, waar we vorig jaar die foto's nog hadden gemaakt. Is vanuit de Akersteenweg 1 rechte weg voor jullie. De N278. Dan zitten we meteen allemaal samen. De overige campeerders treffen we ook daar tegenover, bij het klooster van Wittem. Dus dat ligt allemaal binnen 20 meter. Tenzij Noorbeek tegen die tijd weer verkeer toelaat. Maar dat zien we dan wel. Die keus is aan jou en je groepje...
wo apr 06, 2011 2:39 pm |
Persoonlijk album
|
|
bataloa
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jul 13, 2010 4:55 pm Berichten: 580 Woonplaats: Zuid-Limburg
|
Ik heb waarschijnlijk nog 2 schakels bij. Dus dan rijden Emanuel, Pieke, Ik, Rick en waarschijnlijk ook Bryan naar de westlandboys Edit:+die zeeuw. Jeroen en Jasper ophalen in bocholtz is ook geen probleem, maar moeten we wel die rollerbankmeldingen goed in de gaten houden want ik krijg regelmatig een sms dat rollerbank in bocholtz staat.
_________________ Derbi Gpr50 ‘06
Laatst bijgewerkt door bataloa op wo apr 06, 2011 7:33 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
|
wo apr 06, 2011 3:51 pm |
|
|
RS 746
ApriliaForum Member
|
Maar door Bocholtz-dorp komen wij niet. Lijkt mij wel heel erg sterk dat er om 11.00uur zondag ochtend al een rollerbank staat in dat godvergeten gat. En anders rijden we via de Goedenraadsbergweg via Overeys naar Wittem, of via Simpelveld, blijft qua tijd en afstand hetzelfde. Afijn, genoeg alternatieve routes mogelijk. Maar dat kunnen we ook nog wel persoonlijk afspreken gedurende het weekend. Ik verwacht daar iig geen moeilijkheden.
wo apr 06, 2011 4:28 pm |
Persoonlijk album
|
|
Alain...
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za dec 04, 2010 1:25 am Berichten: 256 Woonplaats: Vijlen, Zuid-Limburg
|
Over welke jeroen/jasper gaat het trouwens? Niet toevallig mensen uit bocholtz of wel? Aangezien mijn huis relatief in de buurt ligt hebben we ook een niet-mobiele werkplaats
_________________ http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?f=13&t=17717 follow me!
|
wo apr 06, 2011 4:32 pm |
|
|
RS 746
ApriliaForum Member
|
Jeroen en Jasper van dit forum, die wonen idd niet in Bocholtz. Of die komen is allemaal afhankelijk van Jaspers rijbewijs, ookal is Jeroen met z'n RS125 binnen een uurtje hier...
wo apr 06, 2011 4:37 pm |
Persoonlijk album
|
|
Aprilius
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za aug 29, 2009 12:46 am Berichten: 1837 Woonplaats: Bij moeke
|
over de kneedowns gesproken op mijn nude gaan die een stuk makkelijker dan op mijn rsje moet k toegeven kan nu weer een broek weg gooien
wo apr 06, 2011 4:59 pm |
|
|
Washandje
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do maart 04, 2010 11:15 pm Berichten: 5500 Woonplaats: Zeeuwenland
|
Amai mensen, ik ben toch gene Westlander? Ben een Zeeuw.
|
wo apr 06, 2011 7:10 pm |
|
|
bataloa
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jul 13, 2010 4:55 pm Berichten: 580 Woonplaats: Zuid-Limburg
|
Heb t al aangepast vince:P
_________________ Derbi Gpr50 ‘06
|
wo apr 06, 2011 7:33 pm |
|
|
Washandje
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do maart 04, 2010 11:15 pm Berichten: 5500 Woonplaats: Zeeuwenland
|
|
wo apr 06, 2011 7:36 pm |
|
|
|