Auteur |
Bericht |
team-rs
ApriliaForum Member
|
Re: Meeting Zuid-Holland III - Hoekschewaard - Na praten
hahah vriendjes, zo opgelost
_________________ money can't buy happiness, that's just a lie we tell poor people to keep them from rioting in the streets
|
zo apr 03, 2011 11:28 pm |
|
|
Aprilius
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za aug 29, 2009 12:46 am Berichten: 1837 Woonplaats: Bij moeke
|
maar wally dan ben jij nu op sbs6? met je kelderverhalen ...
zo apr 03, 2011 11:32 pm |
|
|
derbi-0172
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma dec 13, 2010 5:11 pm Berichten: 622 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Alphen aan den Rijn
|
Die licht binnen de kortste keren toch onder een auto als je ziet hoe die gozer rijdt
Persoonlijk album
|
|
team-rs
ApriliaForum Member
|
Aprilius schreef: maar wally dan ben jij nu op sbs6? met je kelderverhalen ... nee ik doe het stiekum, anders is het zo gevaarlijk joh
_________________ money can't buy happiness, that's just a lie we tell poor people to keep them from rioting in the streets
|
|
|
Aprilius
ApriliaForum Member
|
@ mitchel jij bent zeker nog maagd ofnie? @ wally :we zien dus pas over een paar jaar een massagraf van opengesneden meisjes op het nieuws
Laatst bijgewerkt door Aprilius op zo apr 03, 2011 11:36 pm, in totaal 3 keer bewerkt.
|
zo apr 03, 2011 11:33 pm |
|
|
JvS
ApriliaForum Member
|
ik ben eeuwig maagd, telt dat ook?
|
zo apr 03, 2011 11:34 pm |
|
|
Aprilius
ApriliaForum Member
|
fappen telt niet meer mee als maagd dus nee
zo apr 03, 2011 11:35 pm |
|
|
team-rs
ApriliaForum Member
|
Aprilius schreef: @ mitchel jij bent zeker nog maagd ofnie? @ wally :we zien dus pas over een paar jaar na een massagraf van opengesneden meisjes op het nieuws nee, ik laat ze naar japan verscheepen als noodvoedsel
|
zo apr 03, 2011 11:36 pm |
|
|
Aprilius
ApriliaForum Member
|
zit daar geen markt in ?
zo apr 03, 2011 11:37 pm |
|
|
fluxburn3r
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jul 24, 2007 9:30 pm Berichten: 425 Woonplaats: Barendrecht
|
Martijn Derbi senda schreef: Van jou? Super dik isse mine yes
_________________ Suzuki a way of life
|
zo apr 03, 2011 11:38 pm |
|
|
shirioko
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma apr 12, 2010 8:12 am Berichten: 784 Woonplaats: Voorburg
|
Re: Meeting Zuid-Holland III - Hoekschewaard - Zondag 3 Apri
Maup schreef: Badmuts schreef: Max is baas met zijn tandwielverhouding whehe, tandwielverhouding 30-30 ofzo 17-38 jwz en 36 staat nog op de verlanglijstje apriliasquid schreef: JvS schreef: hij flikte t wel ! waarop reed jij dan? ik heb geen blauwe rs gezien namelijjk klopt, als je in het verkoop topic kijkt zie je dat die in onderdelen word verkocht, verder heb ik een gilera zulu 80 staan die makkelijk daar naar boven zou gekomen zijn ipv een 125cc 4 takt bamiblok. waarom zag ik dan niemand anders die heuvel opkomen? ook die TSX die meereed sloeg mijn aanbod om ook omhoog te rijden beleeft af En waarom sta ik op geen enkele foto?? owja.. omdat jullie zonder mij weggingen en ik achter jullie aan moest rijden terwijl jullie bij de mac zaten te chillen
zo apr 03, 2011 11:46 pm |
|
|
team-rs
ApriliaForum Member
|
shirioko schreef: En waarom sta ik op geen enkele foto?? owja.. omdat jullie zonder mij weggingen en ik achter jullie aan moest rijden terwijl jullie bij de mac zaten te chillen zou ook geen foto's maken van dat ding >< en ook niet op je wachten
|
zo apr 03, 2011 11:47 pm |
|
|
JvS
ApriliaForum Member
|
shirioko schreef: Maup schreef: Badmuts schreef: Max is baas met zijn tandwielverhouding whehe, tandwielverhouding 30-30 ofzo 17-38 jwz en 36 staat nog op de verlanglijstje apriliasquid schreef: JvS schreef: hij flikte t wel ! waarop reed jij dan? ik heb geen blauwe rs gezien namelijjk klopt, als je in het verkoop topic kijkt zie je dat die in onderdelen word verkocht, verder heb ik een gilera zulu 80 staan die makkelijk daar naar boven zou gekomen zijn ipv een 125cc 4 takt bamiblok. waarom zag ik dan niemand anders die heuvel opkomen? ook die TSX die meereed sloeg mijn aanbod om ook omhoog te rijden beleeft af En waarom sta ik op geen enkele foto?? owja.. omdat jullie zonder mij weggingen en ik achter jullie aan moest rijden terwijl jullie bij de mac zaten te chillen filmpjes sta je wel max, zal ff aan die jongen van die rs2 t filmpje vragen voor je;) die is vanaf onder gefilmd namelijk. team-rs schreef: shirioko schreef: En waarom sta ik op geen enkele foto?? owja.. omdat jullie zonder mij weggingen en ik achter jullie aan moest rijden terwijl jullie bij de mac zaten te chillen zou ook geen foto's maken van dat ding >< en ook niet op je wachten jij bent naar
Laatst bijgewerkt door JvS op zo apr 03, 2011 11:50 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
|
zo apr 03, 2011 11:50 pm |
|
|
shirioko
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma apr 12, 2010 8:12 am Berichten: 784 Woonplaats: Voorburg
|
team-rs schreef: shirioko schreef: En waarom sta ik op geen enkele foto?? owja.. omdat jullie zonder mij weggingen en ik achter jullie aan moest rijden terwijl jullie bij de mac zaten te chillen zou ook geen foto's maken van dat ding >< en ook niet op je wachten nee maar jij zou ook niet even een paar mensen ophalen die de meeting plek niet kunnen vinden..
zo apr 03, 2011 11:50 pm |
|
|
team-rs
ApriliaForum Member
|
shirioko schreef: team-rs schreef: shirioko schreef: En waarom sta ik op geen enkele foto?? owja.. omdat jullie zonder mij weggingen en ik achter jullie aan moest rijden terwijl jullie bij de mac zaten te chillen zou ook geen foto's maken van dat ding >< en ook niet op je wachten nee maar jij zou ook niet even een paar mensen ophalen die de meeting plek niet kunnen vinden.. nee idd.
|
zo apr 03, 2011 11:52 pm |
|
|
|