Auteur |
Bericht |
marien
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 01, 2010 2:38 pm Berichten: 7666 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Delft
|
Re: noordnederland meeting TT-hal assen 1MEI POLL GEWETENSVR
naja goed importeur kan een fout gemaakt hebben...
di maart 15, 2011 10:31 pm |
Persoonlijk album
|
|
MartinW0527
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo dec 30, 2009 10:42 pm Berichten: 10527 Woonplaats: 0527
|
Zou kunnen. Maar het is ook een van mijn slechte ervaringen met dealers, dat een bestelling elke keer langer duurt etc etc. Dan ben ik er gauw klaar mee.
di maart 15, 2011 10:33 pm |
|
|
marien
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 01, 2010 2:38 pm Berichten: 7666 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Delft
|
nee klopt mans engel is ook chef verkeerde onderdelen.... kreeg ook een keer een luchtfilter voor een rieju mee enzo
di maart 15, 2011 10:35 pm |
Persoonlijk album
|
|
Viewty
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo okt 06, 2010 2:43 pm Berichten: 405 Woonplaats: Wijster, omgeving Assen
|
marien schreef: ja blijkbaar wel, maar ik dacht ik ondersteun de plaatselijke middenstand nog eens... mans engel is verder geen verkeerde kerel, alleen met onderdelen is ie echt een drama Kameraad van mij raced voor Mans Engel, grassbaanrace.
_________________ Layin' Frame & Scrapin' Rails, Your doing it right.
Airride doesn't make the titties bounce.
|
di maart 15, 2011 10:39 pm |
|
|
bladet
ApriliaForum Member
|
ik denk dat er meer mensen komen dan dat jullie verwachten haha word vet gruwelijk wij rijden met 6 schakels vanuit neede naar ommen en dan bij ommen komen er weer 6 schakels bij, dus we komen in assen met 12 schakels word echt gruwelijk hoeveel mensen worden er nu al verwacht ?
|
vr maart 18, 2011 10:19 am |
|
|
bladet
ApriliaForum Member
|
ik denk dat er meer mensen komen dan dat jullie verwachten haha word vet gruwelijk wij rijden met 6 schakels vanuit neede naar ommen en dan bij ommen komen er weer 6 schakels bij, dus we komen in assen met 12 schakels word echt gruwelijk hoeveel mensen worden er nu al verwacht ?
|
vr maart 18, 2011 10:19 am |
|
|
bladet
ApriliaForum Member
|
mijn naam kan ook bij aanwezigen met ongeveer een man of 5 erbij
|
vr maart 18, 2011 10:21 am |
|
|
Viewty
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo okt 06, 2010 2:43 pm Berichten: 405 Woonplaats: Wijster, omgeving Assen
|
Niet 3x zelfde reageren wil je, kan gebeuren natuurlijk maar let er even op. Denk dat we zeker wel tegen de 50 man aan zitten ?
|
vr maart 18, 2011 3:40 pm |
|
|
dirk van raalte
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 02, 2010 1:10 am Berichten: 1379 Woonplaats: Zwolle
|
bladet schreef: ik denk dat er meer mensen komen dan dat jullie verwachten haha word vet gruwelijk wij rijden met 6 schakels vanuit neede naar ommen en dan bij ommen komen er weer 6 schakels bij, dus we komen in assen met 12 schakels word echt gruwelijk hoeveel mensen worden er nu al verwacht ? Rijd je dan met martin en jannick enzo mee? ik namelijk wel en dat is volgens mij allemaal in de buurt van ommen dus als het niet zo is kunnen wij daar ook wel langs met jullie.
_________________ henri || Weer thuis says: omdat ik goed ben.. searching the edges hoe verder je gaat hoe meer de paal gestressed wordt
|
vr maart 18, 2011 5:48 pm |
|
|
MartinW0527
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo dec 30, 2009 10:42 pm Berichten: 10527 Woonplaats: 0527
|
Maar wij rijden over havelte en smilde
vr maart 18, 2011 6:09 pm |
|
|
bladet
ApriliaForum Member
|
dirk van raalte schreef: bladet schreef: ik denk dat er meer mensen komen dan dat jullie verwachten haha word vet gruwelijk wij rijden met 6 schakels vanuit neede naar ommen en dan bij ommen komen er weer 6 schakels bij, dus we komen in assen met 12 schakels word echt gruwelijk hoeveel mensen worden er nu al verwacht ? Rijd je dan met martin en jannick enzo mee? ik namelijk wel en dat is volgens mij allemaal in de buurt van ommen dus als het niet zo is kunnen wij daar ook wel langs met jullie. ja wij rijden dan met jannick richting ommen, http://nicklindenschot.hyves.nl/wiewatwaar/383721452/CdGd/?pageid=V4R4ZJZROOGOG4OS daar word alles besproken over de toer vanuit winterswijk naar assen en dan waar we allemaal langs komen
|
vr maart 18, 2011 6:17 pm |
|
|
dirk van raalte
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 02, 2010 1:10 am Berichten: 1379 Woonplaats: Zwolle
|
Oke wist ik niet. EDIT: ik heb je even toegevoegd.
_________________ henri || Weer thuis says: omdat ik goed ben.. searching the edges hoe verder je gaat hoe meer de paal gestressed wordt
|
vr maart 18, 2011 6:20 pm |
|
|
marien
ApriliaForum Member
|
k begin steeds meer het idee te krijgen dat der straks echt veeeeel meer mensen staan dan op de lijst staan nu heb het een tijdje niet bijgehouden, dus bij deze nog maar ff de oproep om als je er niet op staat maar er wel bent ff te pben, roepen, posten, schoppen of telegraferen
vr maart 18, 2011 6:46 pm |
Persoonlijk album
|
|
Viewty
ApriliaForum Member
|
Ramon,Ivy,Patrick,Kevin,Jeroen,Desley Voor zover ik onze groep weet, als het goed is neemt Desley nog wat mee.
|
vr maart 18, 2011 7:08 pm |
|
|
marien
ApriliaForum Member
|
genoteerd
vr maart 18, 2011 7:38 pm |
Persoonlijk album
|
|
|