Zo, de tzr is al weer een hele tijd de deur uit en rijbewijs is ook al een tijd op zoek. Dus vandaag, 25 februari, eindelijk naar een motor gaan kijken. Lang zitten twijfelen tussen een SV650 en een ZX6R. Maar uiteindelijk een SV650 geworden, omdat een V-twin op 25kw nou eenmaal het beste rijdt. Mooie foto's volgen nog, maar hier alvast een voorproefje:
Geregistreerd: ma okt 26, 2009 10:19 pm Berichten: 1705 Woonplaats: Regio Antwerpen
Re: SV650 van Slammers
En heeft DE optie ook. Dat moedel van SV650 heeft een kinderziekte. Stilvallen in de gietende regen. Oplossing: Voorspatbord verlenger, en zit gemonteerd zie ik!
Als je pech hebt, heb je nog het model zonder carbu voor verwarming. En is het ook gedaan met de pret indien kouder als +/- -2°
Voor de rest wel zeer goede keuze. Ideaal als 25KW en onbeperkt! Uitstekend dagelijks vervoer motor.
Is van 2001, laatste bouwjaar van dit model. Dus met carb verwarming waarschijnlijk? Verder komt ze de deur niet uit als het niet meer dan 10 graden is dus verder geen probleem.
Geregistreerd: ma okt 26, 2009 10:19 pm Berichten: 1705 Woonplaats: Regio Antwerpen
Re: SV650 van Slammers
slammers schreef:
Is van 2001, laatste bouwjaar van dit model. Dus met carb verwarming waarschijnlijk? Verder komt ze de deur niet uit als het niet meer dan 10 graden is dus verder geen probleem.
Dan is hij idd MET verwarming. Goede zaak. EN je bedoeld wss als het niet MINDER als 10° is :)
Dan is hij idd MET verwarming. Goede zaak. EN je bedoeld wss als het niet MINDER als 10° is :)
Nee mijn zin klopt toch? Niet de deur uit als het niet meer dan 10 graden is. Dus als het wél meer dan 10 graden is komt ze wél de deur uit.
Ja puntbak maakt het af. Niet echt gekke plannen mee, wil het velglint wit doen en iets dikker, omdat mijn pak zwart & wit is. Verder nog andere tankpad, zwarte stuurgewichtjes en andere glaasjes voor mijn voor-knipperlichten, want deze zijn vrij lelijk.
MartinW, haha ja best wel, vandaag op de beurs dacht ik andere gevonden te hebben, maar passen ze toch niet helemaal. Al wat aangebeund, maar de schroef is nog niet goed. Knipperlicht en tankpad al wel gefixt.
Sanno, jeweet.
ThomasSX, van de zomer blazen jonge. Als hij op 25kw staat en 't is mooi weer blaas ik gelijk jouw kant op.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum