Auteur |
Bericht |
bataloa
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jul 13, 2010 4:55 pm Berichten: 580 Woonplaats: Zuid-Limburg
|
Re: rs50 project ASTON MARTIN DBRS new foto's pag 1
die sticker op je voorruit he met die nederlandse vlag en mitchel, zou ik persoonlijk anders doen, ik zou de nederlandse vlag doen en dan M.Janssen (ff fictieve achternaam he weet niet hoe je heet) beetje zoals in de racerij lijkt mij mooier, en dat 007 zou ik niet op de kont doen, maargoed wie ben ik. Ga zo door!
_________________ Derbi Gpr50 ‘06
|
wo jan 19, 2011 6:24 pm |
|
|
mitchelvds
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr sep 10, 2010 8:54 pm Berichten: 319 Woonplaats: Barendrecht
|
Maup schreef: Waar laat je die stickers maken als ik vragen mag? Design21 een kennis van mij
_________________ IK HEB [/color][/size]aston martin DBrs50http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=16916
|
wo jan 19, 2011 10:01 pm |
|
|
mitchelvds
ApriliaForum Member
|
bataloa schreef: die sticker op je voorruit he met die nederlandse vlag en mitchel, zou ik persoonlijk anders doen, ik zou de nederlandse vlag doen en dan M.Janssen (ff fictieve achternaam he weet niet hoe je heet) beetje zoals in de racerij lijkt mij mooier, en dat 007 zou ik niet op de kont doen, maargoed wie ben ik. Ga zo door! thanks voor de tip van M.janssen maar de 007 blijft op de achter kant vanwegen dat hij nergens anders leuk stond en als je naar de racing teams van aston martin kijkt is hun cijfr altijd 007 of 006
_________________ IK HEB [/color][/size]aston martin DBrs50http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=16916
|
wo jan 19, 2011 10:04 pm |
|
|
Day-Sniper
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo sep 08, 2010 4:54 pm Berichten: 394 Woonplaats: Omgeving Goes (Zeeland)
|
008 hebben ze ook, maar ze verzoeken de fia ook specifiek deze nummers. Mede door de JB connectie die het merk heeft.
Stond het niet leuk als je hem op je zij kuip heb staan? Boven dat lucht gleufje?
Verder nog steeds een heel mooi idee, ik ben benieuwd.
_________________ Mijn RS50 OM
Aprilius schreef: is dat hoog onderwijs in belgie? volgens mij doet mijn hamster ook zo'n opleiding
|
wo jan 19, 2011 10:37 pm |
|
|
mitchelvds
ApriliaForum Member
|
Day-Sniper schreef: 008 hebben ze ook, maar ze verzoeken de fia ook specifiek deze nummers. Mede door de JB connectie die het merk heeft.
Stond het niet leuk als je hem op je zij kuip heb staan? Boven dat lucht gleufje?
Verder nog steeds een heel mooi idee, ik ben benieuwd. Ja Maar Wil me zijkuip zo veel mogelijk vrij houden van stickers wel gekeken Maar toen leek de kont erg saai Hij moet in april:p klaar zijn ben nog Maar 1 besteling verwijderd van me doel Maar die onderdellen waren nergens op voorraad Thanks de jou begint ook al ver te kommen he
|
do jan 20, 2011 11:54 pm |
|
|
Day-Sniper
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo sep 08, 2010 4:54 pm Berichten: 394 Woonplaats: Omgeving Goes (Zeeland)
|
Die van mij valt een beetje tegen met ver... Tis meer dat ik er ff mee he gereden en die toen stilstond... In oktober is die vastgelopen en 14 novermber heeft die een dag gereden en toen ging er wat anders kapot.
In de tussentijd heb ik best het 1 en ander aan kappen verzameld en voorvork, kroonplaten, pendaaltjes etc.
Maar erg ver ben ik nog niet, naast dat die nu bijna volledig uitelkaar licht.
Aprilius schreef: is dat hoog onderwijs in belgie? volgens mij doet mijn hamster ook zo'n opleiding
|
vr jan 21, 2011 12:11 am |
|
|
mitchelvds
ApriliaForum Member
|
Day-Sniper schreef: Die van mij valt een beetje tegen met ver... Tis meer dat ik er ff mee he gereden en die toen stilstond... In oktober is die vastgelopen en 14 novermber heeft die een dag gereden en toen ging er wat anders kapot.
In de tussentijd heb ik best het 1 en ander aan kappen verzameld en voorvork, kroonplaten, pendaaltjes etc.
Maar erg ver ben ik nog niet, naast dat die nu bijna volledig uitelkaar licht. Hadt ik ook maar ik heb me rs in de winter op gebouwd want heb ook nog een scooter dus hadt me.rs niet echt nodig Waarom koop je geen am6 blok gwn ?
|
vr jan 21, 2011 12:29 am |
|
|
Day-Sniper
ApriliaForum Member
|
Ophang punten van AM5 en AM6 verschillen volgens mij en dan moet je gaan lassen aan het frame, daar heb ik geen zin in Ik had van de winter men fiets... tot dat de achtervelg in 2e brak, fietste in de vakantie iedere dag 40 km
|
vr jan 21, 2011 12:08 pm |
|
|
mitchelvds
ApriliaForum Member
|
Day-Sniper schreef: Ophang punten van AM5 en AM6 verschillen volgens mij en dan moet je gaan lassen aan het frame, daar heb ik geen zin in Ik had van de winter men fiets... tot dat de achtervelg in 2e brak, fietste in de vakantie iedere dag 40 km Wooh Das veel fietsen
|
vr jan 21, 2011 6:18 pm |
|
|
mitchelvds
ApriliaForum Member
|
vandaag me stuur afgezaagt:P want die was verbogen na me val
|
zo jan 23, 2011 8:13 pm |
|
|
Day-Sniper
ApriliaForum Member
|
je val? Ik mis iets
|
ma jan 24, 2011 2:23 pm |
|
|
mitchelvds
ApriliaForum Member
|
Day-Sniper schreef: je val? Ik mis iets ja me verhaal is eigelijk dat me gas bleef hangen over de kop vloog met 60 en bijna geen kap schade enzo maar wel me stuur beetje krom dus XD en me blok was een beetje in de war met verkeerde onsteking kwam door de bergrenzer die is er nu uit heeft 1 zuiger kapot geslagen zit gwn een gat in XD maar nu is hij 95% in orden alleen nog nieuwe kabelboom en afstellen (nieuwe kabelboom vanwegen dat deze hellemaal verknipt is XD)
|
ma jan 24, 2011 3:51 pm |
|
|
Racekees
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma nov 07, 2005 5:17 pm Berichten: 6379 Afbeeldingen: 16 Woonplaats: Hoogkerk
|
leuke Ar Es fiftiee hoor!
|
ma jan 24, 2011 4:57 pm |
|
|
mitchelvds
ApriliaForum Member
|
Racekees schreef: leuke Ar Es fiftiee hoor! thanks
|
ma jan 24, 2011 10:42 pm |
|
|
Tom Sluiters
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr aug 14, 2009 6:46 pm Berichten: 1495 Woonplaats: Barendrecht
|
mitchelvds schreef: Day-Sniper schreef: je val? Ik mis iets ja me verhaal is eigelijk dat me gas bleef hangen over de kop vloog met 60 en bijna geen kap schade enzo maar wel me stuur beetje krom dus XD en me blok was een beetje in de war met verkeerde onsteking kwam door de bergrenzer die is er nu uit heeft 1 zuiger kapot geslagen zit gwn een gat in XD maar nu is hij 95% in orden alleen nog nieuwe kabelboom en afstellen (nieuwe kabelboom vanwegen dat deze hellemaal verknipt is XD) ben je zelf nog heel?
di jan 25, 2011 12:26 am |
|
|
|