Re: Dienst: reparatie aan je schakelbrommer omgeving Den Haa
@ marien: onze garantie gaat er gewoon om dat we 2 nette jongens zijn die iedereen tevreden wil houden. Een voorbeeld: eergisteren was er een jongen waarvan zijn gashendel bleef hangen en die er verder helemaal niks van wist, wij gehele cabarateur schoongemaakt, alles gesmeerd en buiten de opdracht gratis zijn stationair afgesteld.
Scooter eergisteravond (ééndagsservice!) gerepareerd afgeleverd en hij was erg tevreden.
Nu gisteren belde hij dat zijn gas weer bleef hangen.
Wat wij dan doen; wij halen hem zonder problemen op, hebben nu de gasschuif en binnenkant van de cabarateur met korrel 2000 gepolijst, was hierdoor nog soepeler geworden (het was een erg oude cabarateur met best wat krassen) en gisteren weer afgeleverd.
En dit allemaal gratis, omdat wij onze klanten tevreden willen houden. Het is wel inderdaad een garantie die je geeft op vertrouwen en niet wettelijk afdwingbaar is, daar heb je gelijk in.
@ bart p: ik zit nu in de 5e klas van VWO heb volgend jaar me eindexamen en daarna ga ik waaschijnlijk met een studiebeurs richting oxford of cambridge. Ik wil later namelijk econoom worden en de studie: International Business & Management volgen. Hier ben ik hard voor aan het werk, maar heb natuurlijk ook zelf mijn uitgaves die gefinancierd moeten worden die ik voorheen deed met pizza bezorgen bij Domino's. Nu hebben wij gemerkt dat er een grote vraag is naar goedkopere reparaties. We hebben nog maar één brommerwinkel in mijn buurt van Den Haag die niet Bovag aangesloten is en daardoor opvoert etc. Ik zal de naam niet noemen maar deze vragen wel 50 euro per uur. Dus als wij het goedkoper kunnen en ongeveer dezelfde kwaliteit kunnen leveren is dat voor onze klanten stukken voordeliger.
Klant tevreden, wij tevreden.
@ bas_sx50: juistjuist één begrijpende baas uit Den Haag. Hagenaar of Hagenees als ik vragen mag?
@P.O.C. Tom: wel enkele voorbeelden, één daarvan bovenstaand. Alleen nog geen apriliaforum gerelateerde. Wij repareren natuurlijk wel het liefst schakels, omdat wij zelf 2 snelle hebben. Maarja aangezien wij ongeveer de enige 2 met een schakel in Den Haag zijn zou dit niet vaak voorkomen
@ Racekees: haha, nee dat was ik niet. Wel was mijn EBRtje ook niet al te stevig, haha.
Ik heb nu nog staan een volledig originele Puch Maxi S en had 2 jaar terug nog een racertje met polini 911 zitje:
Bijlage:
595552750_5_eAoK.jpg [ 88.72 KiB | 729 keer bekeken ]
Bijlage:
foto0463.jpg [ 508.34 KiB | 729 keer bekeken ]
En mijn orignele puch maxi lijkt erg op deze, maar dan met de originele 1970 rode lak en in nettere staat:
Bijlage:
61142775_1-blauwe-puch-maxi-s.jpg [ 55.64 KiB | 729 keer bekeken ]