Auteur |
Bericht |
drummer95
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo dec 19, 2010 1:12 am Berichten: 6 Woonplaats: 's-Hertogenbosch
|
Toerenbegrenzer met remcode (Morsecode)
Hoi,
Ik weet niet of ik dit onderwerp hier thuis hoort maar ik wist niet waar het anders moest.
Heeft iemand hier ervaring met een toerenbegrenzer met remcode (Morsecode)? Graag zou ik deze op mijn Aprillia Sr50 ditech zetten.
Mijn vraag was nu dus eigenlijk dit iets is?
Alvast bedankt!
_________________ Aprillia SR50 Ditech
|
zo dec 19, 2010 1:21 am |
|
|
drummer95
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo dec 19, 2010 1:12 am Berichten: 6 Woonplaats: 's-Hertogenbosch
|
Re: Toerenbegrenzer met remcode (Morsecode)
Oja, en dat was ik nog vergeten.
Als iemand hier ervaring mee heeft weet die dan ook misschien waar ik zo'n ding kan kopen?
Bedankt!
|
zo dec 19, 2010 1:26 am |
|
|
Martijn-Af1
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo dec 23, 2009 3:52 pm Berichten: 569 Woonplaats: Deventer
|
_________________ Aprilia MX 50 Aixam A540 Ford 4000 MC Cormick D326 Beta Tools Piraten Team Oxe
marien schreef: Gedore is net als Atlas. Ten opzichte van Gedore is alles gammel.
|
zo dec 19, 2010 1:46 am |
|
|
drummer95
ApriliaForum Member
|
Bedankt voor de snelle reactie maar ik weet hoe google werkt Mijn vraag was ook of iemand er ERVARING mee heeft, op google heb ik natuurlijk al wat gelezen maar een beetje extra info kan nooit geen kwaat denk ik zo.
|
zo dec 19, 2010 1:52 am |
|
|
Rallyking
ApriliaForum Member
|
Citaat: Bij zo'n soort begrenzer heb je een schakelaar met meerdere standen. In de handleiding staat beschreven hoe je hem moet aansluiten en afstellen. Slechts 2 draden en 1 schakelaar. Hij past op vrijwel elke scooter behalve op de Speedfight Chip Key, SR Ditech, Suzuki en Derbi. Prijs rond de 30 euro.
_________________ http://www.youtube.com/user/pikexking
|
zo dec 19, 2010 2:00 am |
|
|
SuMo-rider
ApriliaForum Member
|
als je werkelijk wist hoe google werkt dan had je dit topic niet gemaakt
zo dec 19, 2010 3:21 am |
|
|
drummer95
ApriliaForum Member
|
Als ik niet wist hoe google werkte dan had k dit forum niet eens gevonden. Maar heb al een goede winkel gevonden. http://www.josdijkman.nl/shop/index.php?act=viewCat&catId=86''Bedankt voor jullie ''nuttige antwoorden.'' Alles op dit forum zul je wel ergens op google kunnen vinden dus dan zou een forum niet eens nodig zijn. Volgens mij is een forum er om verschillende dingen met elkaar te bespreken en te vragen. Als je dus geen goed antwoord hebt ( Zoek maar op google, Lang leven goole, etc ) geef het dan gewoon niet.
|
zo dec 19, 2010 1:20 pm |
|
|
SuMo-rider
ApriliaForum Member
|
drummer95 schreef: Als ik niet wist hoe google werkte dan had k dit forum niet eens gevonden. Maar heb al een goede winkel gevonden. http://www.josdijkman.nl/shop/index.php?act=viewCat&catId=86''Bedankt voor jullie ''nuttige antwoorden.'' Alles op dit forum zul je wel ergens op google kunnen vinden dus dan zou een forum niet eens nodig zijn. Volgens mij is een forum er om verschillende dingen met elkaar te bespreken en te vragen. Als je dus geen goed antwoord hebt ( Zoek maar op google, Lang leven goole, etc ) geef het dan gewoon niet. Puur omdat jij te achterlijk bent om 3seconden langer op google te zoeken geeft je geen excuus om hier een topic te openen en mensen hun tijd te verdoen. Tuurlijk is een forum om dingen te bespreken, maar jij vraagt enkel om een handleiding en 3 ervaringen, ik durf te wedden dat je, zodra je die handleiding hebt gevonden dat je hier nooit meer terug komt en die meningen je ook geen lor meer kunnen schelen. Leuk hoor, al die mensen die per se een vraag op een forum moeten stellen omdat t kan en omdat het er is om elkaar te helpen zogenaamd. Minder leuk is dat die specifieke mensen nooit meer terug komen en doorgaans geen klap toevoegen aan de community
zo dec 19, 2010 2:33 pm |
|
|
MartinW0527
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo dec 30, 2009 10:42 pm Berichten: 10527 Woonplaats: 0527
|
drummer95 schreef: Hoi,
Ik weet niet of ik dit onderwerp hier thuis hoort maar ik wist niet waar het anders moest.
Heeft iemand hier ervaring met een toerenbegrenzer met remcode (Morsecode)? Graag zou ik deze op mijn Aprillia Sr50 ditech zetten.
Alvast bedankt! Rallyking schreef: Citaat: Bij zo'n soort begrenzer heb je een schakelaar met meerdere standen. In de handleiding staat beschreven hoe je hem moet aansluiten en afstellen. Slechts 2 draden en 1 schakelaar. Hij past op vrijwel elke scooter behalve op de Speedfight Chip Key, SR Ditech, Suzuki en Derbi. Prijs rond de 30 euro. beter lezen mattie en sowieso moet je dat doen, want dan had je gezien dat dit forum voor schakelbrommers is, staat op de homepage
zo dec 19, 2010 2:34 pm |
|
|
drummer95
ApriliaForum Member
|
SuMo-rider schreef: drummer95 schreef: Als ik niet wist hoe google werkte dan had k dit forum niet eens gevonden. Maar heb al een goede winkel gevonden. http://www.josdijkman.nl/shop/index.php?act=viewCat&catId=86''Bedankt voor jullie ''nuttige antwoorden.'' Alles op dit forum zul je wel ergens op google kunnen vinden dus dan zou een forum niet eens nodig zijn. Volgens mij is een forum er om verschillende dingen met elkaar te bespreken en te vragen. Als je dus geen goed antwoord hebt ( Zoek maar op google, Lang leven goole, etc ) geef het dan gewoon niet. Puur omdat jij te achterlijk bent om 3seconden langer op google te zoeken geeft je geen excuus om hier een topic te openen en mensen hun tijd te verdoen. Tuurlijk is een forum om dingen te bespreken, maar jij vraagt enkel om een handleiding en 3 ervaringen, ik durf te wedden dat je, zodra je die handleiding hebt gevonden dat je hier nooit meer terug komt en die meningen je ook geen lor meer kunnen schelen. Leuk hoor, al die mensen die per se een vraag op een forum moeten stellen omdat t kan en omdat het er is om elkaar te helpen zogenaamd. Minder leuk is dat die specifieke mensen nooit meer terug komen en doorgaans geen klap toevoegen aan de community Ten eerste hoef je je tijd hier niet te verdoen, je kon dit topic ook gewoon overslaan en niet reageren erop. Dus dat ligt totaal bij jezelf. En jij kan denken dat ik hier nooit meer terug kom, misschien is dat zo misschien ook niet. Daarbij is een vraag als snel niet ''goed'' hier omdat we google hebben, dus ja dan heb je hier al snel weinig te zoeken he.
|
zo dec 19, 2010 3:23 pm |
|
|
drummer95
ApriliaForum Member
|
MartinW schreef: drummer95 schreef: Hoi,
Alvast bedankt! Rallyking schreef: Citaat: Bij zo'n soort begrenzer heb je een schakelaar met meerdere standen. In de handleiding staat beschreven hoe je hem moet aansluiten en afstellen. Slechts 2 draden en 1 schakelaar. Hij past op vrijwel elke scooter behalve op de Speedfight Chip Key, SR Ditech, Suzuki en Derbi. Prijs rond de 30 euro. beter lezen mattie en sowieso moet je dat doen, want dan had je gezien dat dit forum voor schakelbrommers is, staat op de homepage Had inderdaad niet gelezen dat dit forum voor schakelbrommers is. Sorry dat ik niet gelezen heb zullen we maar zeggen dan
|
zo dec 19, 2010 3:25 pm |
|
|
|