Auteur |
Bericht |
Day-Sniper
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo sep 08, 2010 4:54 pm Berichten: 394 Woonplaats: Omgeving Goes (Zeeland)
|
Re: Photoshop Topic (Deel 2)
Van wat? Post anders even een foto van geschikt formaat om te shoppen
_________________ Mijn RS50 OM
Aprilius schreef: is dat hoog onderwijs in belgie? volgens mij doet mijn hamster ook zo'n opleiding
|
di dec 14, 2010 8:35 am |
|
|
jeriwouters
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za dec 11, 2010 5:54 pm Berichten: 79 Woonplaats: Huissen
|
welke vinden jullie mooier, want ik kan niet kiezen of deze
_________________ WAAROM kan een pizza eerder bij je huis zijn dan een ziekenauto!!!
-----> http://www.mijnalbum.nl/Album=YXGZ3BEH <-----
|
wo dec 15, 2010 1:51 am |
|
|
jeriwouters
ApriliaForum Member
|
_________________ WAAROM kan een pizza eerder bij je huis zijn dan een ziekenauto!!!
|
wo dec 15, 2010 1:52 am |
|
|
frishh
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jun 13, 2010 11:06 am Berichten: 3714 Woonplaats: Delft
|
dat rooie frame zou ik niet doen.
wo dec 15, 2010 1:53 am |
|
|
iivarr
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma mei 12, 2008 1:20 pm Berichten: 4843 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Meedhuizen (GR)/ Wageningen
|
Ik vind ze allebei niet mooi
_________________ ex-Aprilia RS50 MY06 Fasmem Duo: viewtopic.php?f=13&t=11347 ex-Aprilia RS50 MY08 Project: viewtopic.php?f=14&t=16041
|
wo dec 15, 2010 10:51 am |
|
|
Jeroenvs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 06, 2008 3:31 pm Berichten: 10590 Woonplaats: Oss
|
iivarr schreef: Ik vind ze allebei niet mooi
wo dec 15, 2010 11:03 am |
|
|
Itakura
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 04, 2007 11:08 pm Berichten: 6447 Afbeeldingen: 19 Woonplaats: Raalte
|
Jeroenvs schreef: iivarr schreef: Ik vind ze allebei niet mooi
wo dec 15, 2010 3:58 pm |
Persoonlijk album
|
|
SendaDude
ApriliaForum Member
|
Itakura schreef: Jeroenvs schreef: iivarr schreef: Ik vind ze allebei niet mooi
_________________ Was ik maar arm en lelijk
|
wo dec 15, 2010 5:55 pm |
|
|
FlorisFerrari
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di sep 22, 2009 7:27 pm Berichten: 3060 Woonplaats: klaaswaal
|
als je doet rood frame, gewoon omdat het kan. en het wat anders is dan normaal
het woordenboek schreef: Jelmer (Jel-mur) - Parasiet. Houdt zich op in Sovjet-achtige steden, waar hij het niveau nog kan bijbenen. Vertoont eigenwijs gedrag. Scheidt zuren wanneer een exemplaar geen gelijk heeft. Kenmerkt zich door gefaalde opleidingen en algeheel autistisch gedrag.
|
wo dec 15, 2010 5:56 pm |
|
|
Vellror
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr feb 05, 2010 10:41 pm Berichten: 131 Woonplaats: Alkmaar
|
ik denk dat je er later spijt van zal krijgen, het werk wat je hierin gaat steken zal denk ik niet het gewenste resultaat opleveren en zal de optische waarde van je brommer doen dalen ben ik bang. dit is mijn mening en baseer je niet teveel op meningen van anderen hoor , maar ik denk dat je beter als je zo iets gaat uitvoeren een uitgebreider ontwerp kan maken
_________________ Do you remember when you were a kid, playing Nintendo and it wouldn't work? You take the cartridge out, blow in it and that would magically fix the problem. Every kid in America did that, but how did we all know how to fix the problem? There was no internet or message boards or FAQ's.
|
wo dec 15, 2010 6:12 pm |
|
|
FlorisFerrari
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di sep 22, 2009 7:27 pm Berichten: 3060 Woonplaats: klaaswaal
|
Vellror schreef: ik denk dat je er later spijt van zal krijgen, het werk wat je hierin gaat steken zal denk ik niet het gewenste resultaat opleveren en zal de optische waarde van je brommer doen dalen ben ik bang. dit is mijn mening en baseer je niet teveel op meningen van anderen hoor , maar ik denk dat je beter als je zo iets gaat uitvoeren een uitgebreider ontwerp kan maken true. maar ik vind rood frame wel leuk ! gewoon mooi hoogglans
het woordenboek schreef: Jelmer (Jel-mur) - Parasiet. Houdt zich op in Sovjet-achtige steden, waar hij het niveau nog kan bijbenen. Vertoont eigenwijs gedrag. Scheidt zuren wanneer een exemplaar geen gelijk heeft. Kenmerkt zich door gefaalde opleidingen en algeheel autistisch gedrag.
|
wo dec 15, 2010 6:17 pm |
|
|
jeriwouters
ApriliaForum Member
|
ok tnx. Maar ik ben nu ook gewoon beetje dingetjes aan het proberen. Het zijn mijn eerste 2 creaties maar ik oefen nog wel even
|
wo dec 15, 2010 7:17 pm |
|
|
marien
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 01, 2010 2:38 pm Berichten: 7666 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Delft
|
doe eens met zwart frame? dat lijkt veel mooier bij die kappen denk ik
wo dec 15, 2010 7:51 pm |
Persoonlijk album
|
|
Luuk1488
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do apr 01, 2010 1:44 am Berichten: 902 Woonplaats: Naaldwijk
|
Ik zal zo even een foto posten van een willekeurige RYZ, of alsjeblieft iemand die kan shoppen met een zwart frame, zwarte achterbrug, witte kappen en zwarte velgen, gepolijste voorvorkpoten, zwarte kroonplaten. En ook 1tje met zwarte velgen, grijs frame, grijze achterbrug gepolijste voorvorkpoten, grijze kroonplaten, en witte kappen? Alvast heel erg bedankt! Edit: hier is de foto!
wo dec 15, 2010 7:57 pm |
|
|
marien
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 01, 2010 2:38 pm Berichten: 7666 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Delft
|
de achterbrug is al zwart
wo dec 15, 2010 8:01 pm |
Persoonlijk album
|
|
|