|
Pagina 1 van 1
|
[ 14 berichten ] |
|
RS MY kontkap, linkerkap, rechterkap
Auteur |
Bericht |
Mathias RS 50
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr mei 16, 2008 10:40 pm Berichten: 1741 Woonplaats: Zuid-Limburg/Eindhoven
|
RS MY kontkap, linkerkap, rechterkap
Hey luitjes Ik heb hier 3 ex-schade kappen van mij liggen. Ze zijn opgeknapt door Vincent. Er hebben scheuren in gezeten, die zijn gelamineerd met hars. Verder zijn ze ook verstevigd met een polyster matje. Dit kun je ook op de foto's zien. Hiermee is de kap steviger dan dat die origineel is. Verdere krassen e.d. zijn ook uit de kappen gehaald. De kap is met 360 opgeschuurd, maar moet nog iets verder opgeschuurd worden, en dan kan die zo naar de spuiter. Ze zijn nu wel zo zacht als een baby huidje Iedere kap gaat voor 129,50 de deur uit. Eventuele biedingen kun je ook op marktplaats doen. De advertenties kun je best makkelijk opzoeken. Kontkap:RechterkapLinkerkapKusjes
Laatst bijgewerkt door Mathias RS 50 op do nov 25, 2010 11:14 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
|
wo nov 24, 2010 11:53 pm |
|
|
ThomaSBK
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jan 19, 2009 9:44 pm Berichten: 4057 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Zutphen
|
Re: RS MY kontkap, linkerkap, rechterkap
"Proffessioneel opgeknapt door vincent."
Bedoel je daarmee dat hij een opleiding gedaan heeft ?
Is de kap gelast of gepolyesterd?
_________________ http://instantboss.org/
|
do nov 25, 2010 12:01 am |
Persoonlijk album
|
|
Washandje
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do maart 04, 2010 11:15 pm Berichten: 5500 Woonplaats: Zeeuwenland
|
Ik zal maar efkes invallen. Ik heb geen opleiding hiervoor, ik loop wel elke week stage bij Schoonen B.v., Reclame en Spuiterij. Waar ik ook schades herstel. De kap is gepolyesterd. Je kan eraan wrikken en trekken en de scheur breekt niet opnieuw.
|
do nov 25, 2010 12:03 am |
|
|
MarcoZ
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di feb 10, 2009 6:42 pm Berichten: 320 Woonplaats: Rijssen
|
Washandje schreef: Ik heb geen opleiding hiervoor, ik loop wel elke week stage bij Schoonen B.v., Reclame en Spuiterij. Waar ik ook schades herstel.
Sinds 2 weken ofzo... Verder sorry voor de off-topic.
|
do nov 25, 2010 6:20 pm |
|
|
Schoutenrs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo okt 14, 2007 6:24 pm Berichten: 1876 Woonplaats: Hoek van Holland
|
MarcoZ schreef: Washandje schreef: Ik heb geen opleiding hiervoor, ik loop wel elke week stage bij Schoonen B.v., Reclame en Spuiterij. Waar ik ook schades herstel.
Sinds 2 weken ofzo... Verder sorry voor de off-topic. hahahaa dacht precies hetzelfde en deze zijn gemaakt voor ze stage periode
_________________ (\___/) ( ='.'= ) (")__(")
|
do nov 25, 2010 6:28 pm |
|
|
Washandje
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do maart 04, 2010 11:15 pm Berichten: 5500 Woonplaats: Zeeuwenland
|
So what, het is maar hoe je het zelf bekijkt. Deze kappen zijn nog gerepareerd met hulp van een vakman. In de periode dat ik het zelf moest leren. Dus ja, ze zijn aardig profi gerepareerd. Ik zou het ook op prijs stellen als jullie de wijsneusheid voortaan voor jullie houden, het is nooit de bedoeling om in een verkooptopic hierover te beginnen.
|
do nov 25, 2010 6:36 pm |
|
|
PeteRSchouten
ApriliaForum Member
|
Washandje schreef: So what, het is maar hoe je het zelf bekijkt. Deze kappen zijn nog gerepareerd met hulp van een vakman. In de periode dat ik het zelf moest leren. Dus ja, ze zijn aardig profi gerepareerd. Ik zou het ook op prijs stellen als jullie de wijsneusheid voortaan voor jullie houden, het is nooit de bedoeling om in een verkooptopic hierover te beginnen. LOL kritiek = wijsneusheid? Als jullie advertentie misleidend is, ga dan niet zeuren als er kritiek over komt.
|
do nov 25, 2010 8:26 pm |
|
|
Washandje
ApriliaForum Member
|
Het is aardig wat wijsneusheud Peter, bovendien hoef jij hier niet op te reageren. Niemand vraagt om je reactie. Bovendien heb ik deze advertentie NIET geschreven, ik doe mijn verhaal en daarmee klaar. Als jullie daarover gaan zeuren is dat een grote hoop wijsneusheid. Het is dat ik geen mod ben! /ontopic.
|
do nov 25, 2010 9:55 pm |
|
|
Mathias RS 50
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr mei 16, 2008 10:40 pm Berichten: 1741 Woonplaats: Zuid-Limburg/Eindhoven
|
Voor vragen sturen jullie maar een PB. Ik hoef geen discussies hier en de mods zullen er ook niet blij mee zijn.
do nov 25, 2010 10:23 pm |
|
|
bataloa
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jul 13, 2010 4:55 pm Berichten: 580 Woonplaats: Zuid-Limburg
|
Vind het persoonlijk wel misleidend. Het geeft een bepaalde indruk af over het aangeboden product, je kan nog zo goed en secuur zijn dat maakt het nog niet professioneel. Bovendien vind ik jou referenties naar je ex-moderator schap ook een beetje raar vincent. Viel me in een ander topic net ook al op. Stoer blaaskaak gedrag over je oud moderator schap kun je beter voor je houden, want dan krijg je mensen zoals mij die daar overheen vallen. vergeet niet waarom je geen moderator meer bent Ik zou het appreciëren als moderators mijn post enigzins weten te waarderen door mij niet te bestraffen voor mijn mening.
_________________ Derbi Gpr50 ‘06
|
do nov 25, 2010 10:55 pm |
|
|
Mathias RS 50
ApriliaForum Member
|
Zo, ik heb het eruit gehaald. Kut gezeik van jullie ook om 1 woordje
do nov 25, 2010 11:15 pm |
|
|
bataloa
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jul 13, 2010 4:55 pm Berichten: 580 Woonplaats: Zuid-Limburg
|
Ik snap dat je zo reageert mathias, maar verkopen dienen secuur plaats te vinden en eerlijk te zijn, dat zou jij ook fijn vinden indien jij koper was enfin: ontopique
_________________ Derbi Gpr50 ‘06
|
do nov 25, 2010 11:16 pm |
|
|
Mathias RS 50
ApriliaForum Member
|
Ik was boos
ma nov 29, 2010 9:11 pm |
|
|
Jeroenvs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 06, 2008 3:31 pm Berichten: 10590 Woonplaats: Oss
|
vanaf nu weer graag ontopic hier