Hello,
Ik ben Luuk, heb zelf 2 RYZ'en gehad en nu ben ik er van 2, 1 goeie aan het bouwen, rijd toruwens momenteel op een Aprilia MX, maar dat weten jullie geloof ik allemaal wel..
Dit is een foto van hoe hij was toen ik hem kocht..
Ik heb net voorvorkpoten gepolijst (verschil wel en niet gepolijst)
14-11 t/m 18-11 Frame eindelijk helemaal kaal, na totaal 18 uur kut coating eraf krabben..
20-11
Heb net een KTM SX125 kappenset(s) op de kop getikt, het zijn meerdere kappen, ik kies denk gewoon de beste uit en de rest verkoop ik weer ofzo.
En het frame laat ik waarschijnlijk poedercoaten in die soort matte zwart/grijs, beetje carbon look ofzo:S, van DRD (Limited geloof ik) En dan nog kijken welke kleur kappen moeten worden..
Weet iemand toevallig wat de kleurcode is van dit DRD frame, want die moet ik hebben voor de coater:S Heel erg bedankt alvast.
Dinsdag 30 november
Lekker, rijd ik even langs me oude basisschool waar nu me zusje nog zit, en toevallig zit daar ook het kindje van die motorjood waar ik met me Polini 80cc gepakt door ben.
Ik zie dus net te laat een politieauto staan in die straat, rijd die idioot me half aan en toeteren, ja ik weet het dan wel, wegwezen
...
Kom ik 10 minuutjes later terug, komt ie weer keihard aangereden, en gooit hem ervoor, (auto viel uit! hahahha)
Stapt wéér dezelfde klootzak uit die mij toen gepakt had! En grijpt me bij me arm en zet me brommer uit, hij zegt; Haha, nu heb ik je Luuk!
Hij kon ook zo me adres opnoemen, omdat hij die al opgevraagd had omdat ik eerst wegreed
Nou boeie, ik moest dus 5 minuten later op het bureau verschijnen, voor een rollerbanktest
Hmm, toevallig dat ik een begrenzer heb
Kwam ik daar aan, en nog 3 minuten staan wacht op hem. Ik op de rollerbank (ik MOEST zelf schakelen
), ja best, uiteindelijk met begrenzer 66 in ze 4, 59 gecorrigeerd.
Hij wou hem eerst uitschrijven, maar niet gedaan! Omdat ik hem in ieder geval had "afgevoerd", als je kijkt naar de vorige keer!
Maar nu even verder over het project, ik heb nog een 3e beun RYZ staan gewoon om een beetje mee te crossen, ik dacht; Laat ik hier eerst maar KTM kappen op zetten, om te kijken hoeveel werk het is als het voor het echie ga doen. Ik heb ondertussen een KTM voorspatbord erop gezet, en die achterkap past gemaakt. Past bijna perfect alleen het zadel niet.. Nou, heb gisteren het zadel gepolyesterd, omdat het een verkeerde vorm had, nu net het zadeldekje opnieuw aangebracht (met verschrikkelijk veel pijn en moeite!) En het ziet er voor een beun crosser wel grappig uit;)
Wel grappig voor de vorm, toch?
Dinsdag 7 december
Tijdje stilgezeten, maar wou toch iets gaan doen, dus eventjes me uitlaatje opgeknapt. Hij zag er eerst zo uit als op een van de bovenstaande foto's. Voor de eerste keer best netjes gelukt al zeg ik het zelf
Donderdag 9 december
Had om 19.15 een schoolconcert oid, okee, toch even snel om kwart voor 7 me uitlaatje eronder zetten, gelukkig in een kwartiertje gelukt! Ik naar school, ff opentrekken natuurlijk, reed weer heerlijk. Terugweg om 10 uur, hele weg 30 gereden omdat het glad is, kom ik bij die allerlaatste bocht, en ja hoor daar glijd ik uit! En natuurlijk op me uitlaat kant
Dikke schram op me uitlaat en demper ook verneukt..
Gelijk eronder vandaan en weer demper polijsten, nu ga ik maar weer zandstralen en me uitlaat opnieuw doen, want t ziet er niet uit
.. Nu ga ik de hele winter met een andere uitlaat rijden, namelijk een standaard uitlaat van een oude RS die had ik gekregen, ontgrenst uiteraard, en het loopt echt ziekelijk lekker!
Echt raar, top ligt ±5 minder, maar trekt iets beter door, maar ook een heerlijk geluidje!
19-04
Koplampjwz
Radiateurkap
Andere radiateurkap
Beiden
Alleen achterkap nog halen..