Aprilia RS van Maup //verkocht :(
Auteur |
Bericht |
Washandje
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do maart 04, 2010 11:15 pm Berichten: 5500 Woonplaats: Zeeuwenland
|
Re: rs50 carrera eyewear *Onboard filmpje p5*
Ooooh man doe eens rustig als ie koud is!
|
di okt 05, 2010 7:55 pm |
|
|
Maup
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do dec 31, 2009 4:06 pm Berichten: 1791 Woonplaats: Maasdijk
|
Had die ochtend al een stukje gereden hoor, maar je hebt gelijk.
_________________ Vertrouwen is goed, controle is beter.
|
di okt 05, 2010 7:56 pm |
|
|
team-rs
ApriliaForum Member
|
je kopeling is geloof ik ook aan vervanging
_________________ money can't buy happiness, that's just a lie we tell poor people to keep them from rioting in the streets
|
di okt 05, 2010 8:05 pm |
|
|
Maup
ApriliaForum Member
|
Platen idd. Heel dit blokje is een beetje gaar.
Eerst ff een nieuw blokje klaarmaken, en dan in een vakantie een keer deze reviseren.
Hij schiet soms ook uit z'n versnelling enzo.
Toen ik hem kocht was het nog erger, olie vervangen door castrol act evo en het is al minder.
|
di okt 05, 2010 8:08 pm |
|
|
team-rs
ApriliaForum Member
|
uit versneling schieten is een am6 probleem
_________________ money can't buy happiness, that's just a lie we tell poor people to keep them from rioting in the streets
|
di okt 05, 2010 8:09 pm |
|
|
Maup
ApriliaForum Member
|
Re: rs50 carrera eyewear
Uiteraard zit ik ook niet stil! Blokje wat er nu onder ligt heb ik even nieuwe koppelingsplaten en sterkere veertjes ingegooid. Met uiteraard wat nieuwe Castrol Act Evo olie. 2e kappensetje ben ik nog aan het strak maken, onnodige gaatjes dichtgepolyesterd en geplamuurd en monoseat een beetje aangepast/strak gemaakt. voor het 2e blokje heb ik al wat nieuwe zooi van josdijkman binnen gekregen: ook is er vanaf opvoeren.nl een doppler endurance asje, cilinderlagers, een luchtfilterrubbertje en een zwik pakkingen onderweg. Wat ik nog nodig heb: binnenrotor (liefst polini ivm licht) en misschien een rs125 voorkantje (dus voorvork, kroonplaten, stuurstangen, velg en remmerij) Owja, ik heb ook nog bobbins besteld. M10 draad. Als ik m10 draad in m'n achterbrug tap, en die bobbins erin draai, gaat dat het houden? Of moet ik toch echt iets aan m'n achterbrug laten lassen?
|
wo okt 20, 2010 7:27 pm |
|
|
Tapvat
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jan 04, 2010 10:22 pm Berichten: 733 Woonplaats: Rijswijk
|
Wat word nou precies het plan dan? 2e blokje erin doen en het blok dat er nu in zit verkopen ofso? Owja ik kan morgen wel ff langsrijden toch, ik moet toch naar Maasdijk
wo okt 20, 2010 7:39 pm |
|
|
Maup
ApriliaForum Member
|
2e blokje voor de leuk Setup word roze top, doppler endurance asje, 21mm dellorto, malossi vl6, yasuni hmr2 en dan nog een binnenrotortje. Nja, wat ik precies met het 2e blokje ga doen weet ik nog niet. Zowiezo met meetings oid is het wel leuk als je een beetje mee kan komen heah Maar voor dagelijks gebruik vind ik het een beetje riskant. Dusja, soms in de vakanties oid dat schnelle blokje eronder en naar school het slome (95km/h) blokje Wat ga je trouwens in de maasdijk doen? Je mag best langskomen, maar ik ben vanaf half 6 aant werk. Geen idee hoe laat ik weer thuis ben, zal wel 2-3 uur oid zijn.
|
wo okt 20, 2010 7:45 pm |
|
|
Tapvat
ApriliaForum Member
|
Klinkt goed Moet ff naar MotoXshop voor nieuwe handschoenen maar dan word het hem niet
wo okt 20, 2010 7:48 pm |
|
|
Maup
ApriliaForum Member
|
ow, jah, dat schijnt wel een dikke shop te zijn ofnie? Rij er vaak zat langs, maar ben er eigenlijk nog nooit geweest.
|
wo okt 20, 2010 7:50 pm |
|
|
Tapvat
ApriliaForum Member
|
Maup schreef: ow, jah, dat schijnt wel een dikke shop te zijn ofnie? Rij er vaak zat langs, maar ben er eigenlijk nog nooit geweest. Ging vandeweek me raisers ophalen en toen was een maat van die Kevin er met zn ktm 300exc. Ding ging op ze achterwiel door Honderdland tegen het verkeer in En dr staan beneden ook een stuk of 10 dikke crossers en ook me kenteken. Ben nog nooit boven geweest maar daar hangen allemaal kleren volgens mij. En als je daar binnen komt staat ie ff heel relaxed een voorvorkje aan te passen en een hele muur met helmen enzo. Volgens mij verdiend ie er best heel aardig mee
wo okt 20, 2010 7:55 pm |
|
|
Maup
ApriliaForum Member
|
Hehe Klink allemaal heel best ja. Pas stond er ook een heel stuk over in de krant dat hij officieel KTM dealer was geworden.
|
wo okt 20, 2010 7:59 pm |
|
|
Mathias RS 50
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr mei 16, 2008 10:40 pm Berichten: 1741 Woonplaats: Zuid-Limburg/Eindhoven
|
Zozo, flink lijstje Succes ermee!
wo okt 20, 2010 10:35 pm |
|
|
Maup
ApriliaForum Member
|
Tja, je moet toch een beetje bezig blijven heah Mja, kost me wel weer meer geld dan goed is...
|
do okt 21, 2010 3:22 pm |
|
|
Mathias RS 50
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr mei 16, 2008 10:40 pm Berichten: 1741 Woonplaats: Zuid-Limburg/Eindhoven
|
Ja ach, een hobby mag toch wel wat kosten, toch?
vr okt 22, 2010 1:45 pm |
|
|
|