Auteur |
Bericht |
Gaara
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za okt 08, 2005 3:58 pm Berichten: 96 Woonplaats: Heerle
|
mooie schijven en kut voor je van die velg, maar je het in ieder geval je geld terug, kun je geen goede velg van zo'n sloopmotor afhalen
_________________ Ik spit de pit uit je flow als een druifje, ik johan cruijff je, en snatch de mic op je fuifje
|
vr apr 14, 2006 8:59 am |
|
|
Fast-Rider
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jun 27, 2004 12:05 am Berichten: 831 Woonplaats: Roosendaal
|
weet je hoe onwijs duur da ze dan nog zijn
vragen ze er makkelijk nog 150 voor. mja tis dan wel een goeie velg maar da vind ik beetje teveel van t goede
_________________ DISCLAIMER:
Fast-Rider (Bas) is niet verantwoordelijk voor de inhoud van deze post en wijst iedere aansprakelijkheid af met betrekking tot de plaatsing van dit bericht onder invloed van drank en/of andere verdovende middelen.
|
vr apr 14, 2006 10:15 am |
|
|
Gaara
ApriliaForum Member
|
ok is ook best veel idd maar wat zou je moete betalen voor die velg op ebay + verzendkosten? volgens mij kom je dan ook al een heel end in dezelfde richting
_________________ Ik spit de pit uit je flow als een druifje, ik johan cruijff je, en snatch de mic op je fuifje
|
vr apr 14, 2006 11:22 am |
|
|
Fast-Rider
ApriliaForum Member
|
neej nog niet eens. 70 dollar was ik voor deze kwijt
Fast-Rider (Bas) is niet verantwoordelijk voor de inhoud van deze post en wijst iedere aansprakelijkheid af met betrekking tot de plaatsing van dit bericht onder invloed van drank en/of andere verdovende middelen.
|
vr apr 14, 2006 11:39 am |
|
|
Gaara
ApriliaForum Member
|
incl verzendkosten? dat zou wel masterlijk zijn
|
vr apr 14, 2006 12:16 pm |
|
|
Fast-Rider
ApriliaForum Member
|
ja
|
vr apr 14, 2006 1:15 pm |
|
|
[YRT]
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za sep 13, 2003 2:32 am Berichten: 2242 Woonplaats: ZH
|
Fast-Rider schreef: word gefreest. met cnc bankje. is vele malen makkelijker en netter zelf uitzagen doe je dus absoluut niet ff Ik heb dit gewonnen. en ook weer wat minder nieuws. mijn r6 achtervelg gata neit door want hij krijgt hem niet verzonden. (te groot voor de post per schip) of ik moes 120 dollar bijbetalen voor luchtpost :roll: Dus ik heb refund gehad gelukkig
met een figuurzaagje kom je een heel eind ff laten stralen na het zagen en je ziet het verschil niet
|
vr apr 14, 2006 1:34 pm |
|
|
Fast-Rider
ApriliaForum Member
|
Dan praat je tog egt niet uit ervaring. Mja zo ga ik het iig niet doen. en een figaarzagje ietse van 12.5 mm zagen? niet egt dus he. t moet ook recht zijn.
|
vr apr 14, 2006 2:14 pm |
|
|
Filipino
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di aug 09, 2005 7:49 pm Berichten: 666 Woonplaats: Bunnik
|
Dan heb je geen handen meer over man, kan nouwelijks voorstellen dat jij ff met een figuurzaagje zo hard en best wel dik staal doorzaagt....
_________________ Pupp¡e In the end, it all comes together zegt:
doffers... klint best vet
|
vr apr 14, 2006 5:12 pm |
|
|
Fast-Rider
ApriliaForum Member
|
mijn 8ter bok getuned enzo en de stuurdmeper positie bepaalt
(voor de geïnteresseerde. hij heb 21 standjes je kan hem zelfs op halve zetten dus dan nog meer )
|
za apr 15, 2006 4:03 pm |
|
|
Filipino
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di aug 09, 2005 7:49 pm Berichten: 666 Woonplaats: Bunnik
|
Met die demper gaat het sturen simpel gezegd toch gewoon zwaarder?
_________________ Pupp¡e In the end, it all comes together zegt:
doffers... klint best vet
|
za apr 15, 2006 4:25 pm |
|
|
Fast-Rider
ApriliaForum Member
|
neej. met een stuurdemper rij je stabieler. omdat die de schokken opvangt
|
za apr 15, 2006 4:30 pm |
|
|
lagel
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jun 16, 2004 4:03 pm Berichten: 918 Woonplaats: hoeven
|
minder kans dat je stuur gaat klappen idd
_________________ Project rs telefonica movistar 2005, Marco Melandri
|
za apr 15, 2006 5:00 pm |
|
|
peteRS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 02, 2005 6:22 pm Berichten: 1760 Afbeeldingen: 95 Woonplaats: Zeewolde (FL)
|
Ja en deze doet het ook goed voor de looks natuurlijk Die dingen kan je werkelijk in alle kleuren en maten krijgen Kvind ze net iets te prijzig om op me brommer te bouwen aangezien het ook verder weinig functie voor een brommer heeft
|
za apr 15, 2006 6:33 pm |
Persoonlijk album
|
|
Fast-Rider
ApriliaForum Member
|
kleuren idd. maten zijn hetzelfde
ik vin ze ook veel te duur kosten 499 euro ofzo. behalve voor mij dan
|
za apr 15, 2006 6:41 pm |
|
|
|