Jsk aprilia rs50 melandri replica : Poll
Jsk aprilia rs50 melandri replica : Poll
Auteur |
Bericht |
jsk
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jun 29, 2010 5:38 pm Berichten: 746 Woonplaats: Ottoland(zuid-holland)
|
Re: Jsk aprilia rs50 tetsuya harada
Kan begrijpen dat het een zware tijd is, Gelukkig kan ik bij een boer op zijn erf rijden in die tussen tijd,
Heeft er trouwens iemand nog surgestie's hoe ik mijn brommer kan starten, Als ik de electrice start indruk slaat ie telkens (Net niet) aan,
|
do sep 23, 2010 8:24 pm |
|
|
Tom Sluiters
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr aug 14, 2009 6:46 pm Berichten: 1495 Woonplaats: Barendrecht
|
zet de choke uit, begin met starten, en zet dan de choke langzaam aan (stukje bij beetje). start hij op deze manier niet, inderdaad een keertje aanlopen in zn 2. mischien een domme vraag, maar zit er voldoende benzinein?
Laatst bijgewerkt door Tom Sluiters op do sep 23, 2010 8:41 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
|
do sep 23, 2010 8:35 pm |
|
|
jsk
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jun 29, 2010 5:38 pm Berichten: 746 Woonplaats: Ottoland(zuid-holland)
|
Maar hij gaat niet eens aan, Als ik de electrice start induw dan slaat ie niet aan, Je hoort allen het geluid dat hij het probeerd zeg maar, Morgen ga ik hem maar is aan lopen kijken of dat wat uithaalt,
Umm, Benzine zit niet zo veel in, Maar hij moet nog niet op reserve ofzo, Morgen gooi ik er gelijk maar 1 litertje in kijken of dat helpt,
|
do sep 23, 2010 8:38 pm |
|
|
MartinW0527
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo dec 30, 2009 10:42 pm Berichten: 10527 Woonplaats: 0527
|
Mooie brommer, vind dit ook een van de mooiste RS NM die er zijn. En over dat starten, probeer inderdaad maar eens aan te rennen en wat benzine erbij.
do sep 23, 2010 9:00 pm |
|
|
jsk
ApriliaForum Member
|
Tnx, Ga ik morgen doen, Ik vind het ook een mooie brommer, Heb lang getwijfeld, Ga ik een NM nemen of toch een MY, Uiteindelijk toch gekozen voor een MN, En gelukkig was deze nog in een goede staat ,
|
do sep 23, 2010 9:08 pm |
|
|
marcz
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jul 28, 2009 6:10 pm Berichten: 276 Woonplaats: Genderen
|
ik had mn brommmer ook al een paar maande van tevoren, tijd gaat opzicht best snel, alleen ergerde ik me er dood aan om met wint tegen te fietsen en dan door van die vivacity boys te worden ingehaald
do sep 23, 2010 10:34 pm |
|
|
JvS
ApriliaForum Member
|
Wij gaan een keer meeten gek, zover is t niet want in schoonhoven ben ik zo
|
do sep 23, 2010 10:49 pm |
|
|
jsk
ApriliaForum Member
|
Hah gouda licht vanaf mij ook wel in de buurt (Schoonhoven al helemaal dat is allen de profinciale weg volgen), Allen eerst nog me rijbewijs en dat gaat voor mijn gevoel een eeuwigheid duren voordat ik die heb (Zucht),
|
do sep 23, 2010 11:06 pm |
|
|
Tom Sluiters
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr aug 14, 2009 6:46 pm Berichten: 1495 Woonplaats: Barendrecht
|
kom vant voorjaar maar naar de hoekschewaard meeting
vr sep 24, 2010 1:58 am |
|
|
jsk
ApriliaForum Member
|
Het viel me net op (En gister ook al een beetje), Maar als ik mijn brommer probeer te starten gaat het lampje van mijn N knipperen beetje, En Als ik me knipperlicht aan doe gaat het lampje van mijn N (N Natraal groene lampje) ook een beetje dimmen kwa licht,
Zou het kunnen dat mijn accu spanning te laag is,
|
vr sep 24, 2010 8:03 am |
|
|
bartp
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo maart 04, 2009 8:51 pm Berichten: 3034 Woonplaats: Mooiste stad achter de duinen
|
jsk schreef: Het viel me net op (En gister ook al een beetje), Maar als ik mijn brommer probeer te starten gaat het lampje van mijn N knipperen beetje, En Als ik me knipperlicht aan doe gaat het lampje van mijn N (N Natraal groene lampje) ook een beetje dimmen kwa licht,
Zou het kunnen dat mijn accu spanning te laag is, Ja.
aprilius schreef: beter noem je niemand hier een voetveeg, als je zelf nieteens een leven hebt buiten dit forum, en geen haar beter bent dan die drol die ik net nog doorspoelde viewtopic.php?f=10&t=17600 RENESSE BAZENMEETING!!! NEEM OP Z'N MINST EEN KIJKJE!!!!
|
vr sep 24, 2010 10:51 am |
|
|
JvS
ApriliaForum Member
|
Wanneer ga je voor theorie/praktijk?
|
vr sep 24, 2010 4:24 pm |
|
|
jsk
ApriliaForum Member
|
Theorie hoop ik de zelfde week te doen als ik jarig ben (6 jaruarie), Praktijk hoop ik eind januarie te halen (Licht of de wegen goed begaan baar zijn enzo)
----- Vraagje, Ik heb de brommer net aan de accu lader gedaan,
En nu de vraag, Als je de accu ziet, zitten er aan de - kant 1 draadje en aan de plus kant 2 draadjes (Ze zitten vast met een schroefje), Ik heb ze er afgehaald, Is dat goed of kon ik ze beter laten zitten,
|
vr sep 24, 2010 5:32 pm |
|
|
Stuvvie
ApriliaForum Member
|
Als je de draadjes van de accu haalt dan doet ie niet veel meer. 2 plus draadjes klopt zo uit mijn hoofd wel in ieder geval.
Tank optillen, kijken of de bougie goed zit. Kan zo maar het raar lopen verklaren en het nu niet meer starten. Gewoon even voelen, als je hem kan draaien met de hand dan heb je de oorzaak. Al helemaal als ie gewoon in alle richtingen te bewegen is.
|
vr sep 24, 2010 7:07 pm |
|
|
Jeroenvs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 06, 2008 3:31 pm Berichten: 10590 Woonplaats: Oss
|
gewoon accu aan de druppel lader gooien want door al dat starten gebruik je wel spanning maar laad je hem niet op door te rijden Dus op een gegeven moment is het feest over he Als je ze eraf laat loopt de accu als het goed is ook niet zo snel leeg. Uiteraard doet heel het electrische systeem het dan niet maar bijv bij iets dat ik langer weg zet en niet gebruik gooi ik de accu los.
vr sep 24, 2010 7:43 pm |
|
|
|