dit is dus mijn aprilia rs50 vallerossi van 98
was echt tip top in orde toen ik hem kocht, geen krasje er op.
setup was toen
50cc gilardoni1
9 mm carb
ori uitlaat
twv: 13 : 43
was gooed voor een top van 65
naja me ori pijp was echt rot , en kon dus voor een leuke pijp een gianelli uitlaat krijgen nou die er onder afgesteld enz , en ik reed nu krap 70 maar had toch een veel betere trekkracht , gaat op den duur ook vervelen
50cc gilardoni 2 snel
17,5
gianelli uitlaat
twv: 13 43
was echt al een stuk beter , en vond het echt heerlijk rijden , reed toen op top 93 ongeveer
toen was die zo
heb toen een ongeluk gehad , en had wat schade enz , ding was total los verklaard , maar had eigenlijk alleen maar kap schade , dus reed nog perfect enz
was toen zomer 2006 , en ik was me 50cc al helemaal beu , tijdje ook zwaar gaar rond gereden enz , omdat kappen schade hadden enz.
heb toen een 70cc gilardoni aangeschaft
setup werd toen
70cc gilardoni getuned
21mm dellortho
mallosi vl6 membraan
twinair lucht filter
gianelli uitlaat
en vertanding 12 - 40
dit was goed voor een top van 130 +
http://video.google.nl/videoplay?docid= ... q=joost+rs
topsnelheid was niet gezond hoe hoog , maar in lage toeren deed die eigenlijk vrijweinig , maar was er wel over te spreken , en was nu altijd mooi snel op me werk en op stage .
reed op een zonige dag weer terug van me stage naar huis , was ongeveer km van me huis en op eens raar geluid en brommer stopte er mee , voor jullie allemaal vast wel bekend wat dr toen aan de hand was.
naja ik naar huis gelopen , en savonds me kop er af gehaald , en tot me grote verbazing zat er een dik gat in me zuiger. naja niks aan te doen , en maar gaauw 50cc er op zetten + 17,5 zodat ik toch naar stage kon de volgende dag .
in het weekend ik er mee naar de brommer boer en die zou een zuiger voor me bestellen , cilinder heeft er 2 weken gelegen , maar hij kon niks krijgen :( dus ik op vrijdag avond daar weer heen , en ik kom daaar en hij zegt van ik heb nog wel wat anders leuks liggen , dus ik kijken , en jahoor hij had nog een gigantisch leuke polini w poorter liggen
dus ik die mee genomen voor 50 euro , en er zaterdag op geklust want zondags had ik weer meeting , nou naar veel kloten had ik hem eindelijk rond 6 uur aan de praat , en dat reed echt monster , wheely in ze 1 enz en echt gigantisch veel koppel onderin , was er echt over te spreken
daar heb ik zown 3 maand mee rond gereden , en toen was ik bezig met me koppeling , en ik had hem weer in elkaar , en zou even test rijden , en jahoor je raad het al , joost kon weer lopen , ik thuis gekomen cilinder los gehaald , niks te zien
dus ik nog eens kijken , krukas voelen , was me krukas in 2 stukken gebroken
naja het was dus tijd voor blok revicie , blok heeft ondertussen nog een maand of 1,5 zow in de schuur gelegen , en heb hem toen een week voor de kerst maar eens weg gebracht , na veel gezeur had ik hem eindelijk weer terug , leuk en wel onder de brommer gehangen
polini er op , en weer wezen knallen , liep weer leuk , maar had geen eerste versnelling dus ik die jongen gebeld , en hij zei kom van deweek maar weer ff langs , naja hij reed dus wel dus ik gewoon rijden enz en toen tja wat er gebeurd is weet ik niet , maar savonds toen ik op weg was naar een maat lliep me polini vast :(
naja volgende dag 50cc er weer op gelegd , en de volgende dag naar me reviceur gegaan , en hij zou er mee bezig , en t einde van de week afhebben , niet gelukt , en toen ging die op vakantie :( nou is die er van de week weer mee bezig gegaan , en nou is de vanavond weer af.
setup nu
ori 50 snel
gianelli uitlaat
en 17,5 mm
maja mij kennende zit dit er niet voor lang op
heb namelijk een hebo manston gekocht
en die zal ik zeker even testen op me rs , maar die ga ik niet gebruiken voor me rs als straat gebruik , waar die op komt zullen jullie nog wel zien
zal er van de week nog wat foto's op zetten