Auteur |
Bericht |
apriliasquid
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma dec 22, 2008 11:08 pm Berichten: 1832 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Zuid-Beijerland
|
Re: Aprilius zijn Aprilia rs 50 ... SHE'S BACK : Foto's !
maar als je m verder verlaagt, zit het wiel (nog) dichter bij de kappen
_________________ Rs50 tekoop in onderdelen! http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?f=7&t=18182&start=0
|
di aug 17, 2010 8:15 pm |
Persoonlijk album
|
|
iivarr
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma mei 12, 2008 1:20 pm Berichten: 4843 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Meedhuizen (GR)/ Wageningen
|
Mooi dat ie is aangekomen (dikke puig verpakking er omheen), nu kun je morgen lekker aan de hossel
_________________ ex-Aprilia RS50 MY06 Fasmem Duo: viewtopic.php?f=13&t=11347 ex-Aprilia RS50 MY08 Project: viewtopic.php?f=14&t=16041
|
di aug 17, 2010 8:52 pm |
|
|
Aprilius
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za aug 29, 2009 12:46 am Berichten: 1837 Woonplaats: Bij moeke
|
haha . ik dacht eerst dat je een puiq ruitje had opgestuurt XD heb er mega mee gehosseld
do aug 19, 2010 12:47 am |
|
|
shirioko
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma apr 12, 2010 8:12 am Berichten: 784 Woonplaats: Voorburg
|
Aprilius schreef: haha . ik dacht eerst dat je een puiq ruitje had opgestuurt XD heb er mega mee gehosseld meer dan toen met mijn RS? eindelijk is dat ding weer op kenteken, en dat kuipruitje staat best strak ... maar die opmerking over waar je 125er is ga je nog vaak horen
do aug 19, 2010 1:09 am |
|
|
Aprilius
ApriliaForum Member
|
shirioko schreef: Aprilius schreef: haha . ik dacht eerst dat je een puiq ruitje had opgestuurt XD heb er mega mee gehosseld meer dan toen met mijn RS? eindelijk is dat ding weer op kenteken, en dat kuipruitje staat best strak ... maar die opmerking over waar je 125er is ga je nog vaak horen jhaa, kijk jou rs had de power en snelheid waar de chickies wel op geilen maar mijn rs heeft dat weer het uiterlijk ( nja voor de chickies is het een italiaans racemonster krom of niet xd ) hoezo dan :p ligt je blok er dan nog niet onder
do aug 19, 2010 1:20 am |
|
|
JvS
ApriliaForum Member
|
Hij knapt echt erg op van dat ruitje .
|
do aug 19, 2010 1:27 am |
|
|
shirioko
ApriliaForum Member
|
nee mijn 125cc blok ligt er nu ff niet onder omdat ik te lui en te gierig ben om een nieuwe ontsteking te kopen.. maar ik had het meer over waar JOUW rs125 nou was.. moet je wel ff een ergu emhaerr setup hosselen anders komen de chickies er snel genoeg achter dat het geen italiaanse "RACE" monster is.. lijkt me best een afknapper om geboekt te worden door de buurman met zijn vespa
Laatst bijgewerkt door shirioko op do aug 19, 2010 1:33 am, in totaal 1 keer bewerkt.
|
do aug 19, 2010 1:28 am |
|
|
Aprilius
ApriliaForum Member
|
shirioko schreef: nee mijn 125cc blok ligt er nu ff niet onder omdat ik te lui en te gierig ben om een nieuwe ontsteking te kopen.. maar ik had het meer over waar JOUW rs125 nou was.. moet je wel ff een ergu emhaerr setup hosselen anders komen de chickies er snel genoeg achter dat het geen italiaanse "RACE" monster is.. @jvs : danku beunmeister! hossel nou dat je 125blok eronder leg en mijn rs 125 staat in de schuur ( of naja een kap ervan xd) ontgrenst gaat ie hard zat Alhoewel een EMHAER altijd wel baas is
do aug 19, 2010 1:33 am |
|
|
shirioko
ApriliaForum Member
|
dat 125 blok komt er onder zodra binnenkort de laatste lager in mijn am6 aan gort is gedraaid hahaha een kap heb je iig al, nou de rest nog waarom ontgrens je haar dan niet (schijnbaar is je brommer een zij ), je kenteken heb je toch al.. of ben je bang om die weer net zo snel weer kwijt te raken?
do aug 19, 2010 1:38 am |
|
|
Washandje
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do maart 04, 2010 11:15 pm Berichten: 5500 Woonplaats: Zeeuwenland
|
Waar is je rs125?
|
do aug 19, 2010 1:41 am |
|
|
shirioko
ApriliaForum Member
|
shirioko schreef: Aprilius schreef: haha . ik dacht eerst dat je een puiq ruitje had opgestuurt XD heb er mega mee gehosseld meer dan toen met mijn RS? eindelijk is dat ding weer op kenteken, en dat kuipruitje staat best strak ... maar die opmerking over waar je 125er is ga je nog vaak horen Washandje schreef: Waar is je rs125? ik zei het toch?!
do aug 19, 2010 1:45 am |
|
|
Aprilius
ApriliaForum Member
|
shirioko schreef: dat 125 blok komt er onder zodra binnenkort de laatste lager in mijn am6 aan gort is gedraaid hahaha een kap heb je iig al, nou de rest nog waarom ontgrens je haar dan niet (schijnbaar is je brommer een zij ), je kenteken heb je toch al.. of ben je bang om die weer net zo snel weer kwijt te raken? ik denk niet dat ik dan alleen mijn kenteken kwijtraak als ik weer op de roller moet tuurlijk is mijn brommer een zei . het is mijn bitch
do aug 19, 2010 1:55 am |
|
|
Steffmeisterx
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo mei 03, 2009 3:13 pm Berichten: 1190 Woonplaats: Amsterdam
|
ik raakte std ontgrensd wel mn papieren kwijt
do aug 19, 2010 6:28 am |
|
|
Tom Sluiters
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr aug 14, 2009 6:46 pm Berichten: 1495 Woonplaats: Barendrecht
|
Aprilius schreef: tuurlijk is mijn brommer een zei . het is mijn bitch dan ben ik echt een pimp, ben momenteel met meerdere brommers bezig
do aug 19, 2010 11:13 am |
|
|
JvS
ApriliaForum Member
|
Kwaliteit en kwantiteit?
|
do aug 19, 2010 12:10 pm |
|
|
|