|
Auteur |
Bericht |
ivysangers
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do mei 13, 2010 5:08 pm Berichten: 376 Woonplaats: erm.
|
Re: Remzuigers...
team-rs schreef: geen vriendjes politiek,
jij verteld hier dingen die nergens op slaan, dus hier word op gereageerd.
ik weet niet wat jouw ervaring is met scooter/brommers, maar ik denk dat de meesten hier er meer van af weeten dan jou Dan heb je het goed fout.
_________________ De draad weer op gepakt met de rsjes!
|
di aug 17, 2010 10:48 pm |
|
|
ivysangers
ApriliaForum Member
|
frankyman schreef: jonge gewoon voorzichtig met waterpomp tang of oude blokjes en schroevendraaier, zolang je het maar met een beetje beleid doet sorry voor dubbel post. maar tenminste 1 met verstand.
|
di aug 17, 2010 10:48 pm |
|
|
team-rs
ApriliaForum Member
|
_________________ money can't buy happiness, that's just a lie we tell poor people to keep them from rioting in the streets
|
di aug 17, 2010 10:49 pm |
|
|
frankyman
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 01, 2008 1:56 pm Berichten: 938 Woonplaats: Laren
|
ivysangers schreef: frankyman schreef: jonge gewoon voorzichtig met waterpomp tang of oude blokjes en schroevendraaier, zolang je het maar met een beetje beleid doet sorry voor dubbel post. maar tenminste 1 met verstand. dan ken je me nog niet
_________________ Derbi senda sm extreme 2008 #sold#
|
di aug 17, 2010 10:54 pm |
|
|
ivysangers
ApriliaForum Member
|
frankyman schreef: ivysangers schreef: frankyman schreef: jonge gewoon voorzichtig met waterpomp tang of oude blokjes en schroevendraaier, zolang je het maar met een beetje beleid doet sorry voor dubbel post. maar tenminste 1 met verstand. dan ken je me nog niet Haha, hij zegt tenminste Met beleid. meestal krijg je met de hand er ook al beweging in, Maar als ze echt aan gekoekt zitten met vuil en zand en oxidatie, dan lijkt mij het niet slim om met een waterpomp tang vollop kracht te zetten.
|
wo aug 18, 2010 12:42 pm |
|
|
Quintus
ApriliaForum Member
|
Daar heb je ook helemaal gelijk in, maar dat bleek niet uit de startpost..
|
wo aug 18, 2010 1:33 pm |
|
|
ivysangers
ApriliaForum Member
|
Quintus schreef: Daar heb je ook helemaal gelijk in, maar dat bleek niet uit de startpost.. okee, miss was het niet helemaal duidelijk. alleen hij kreeg de zuigers helemaal niet terug met de handen, meestal als je beetje kracht in de handen hebt dan lukt het wel.
|
wo aug 18, 2010 1:57 pm |
|
|
|