Nadat de 3de editie letterlijk in het water was gevallen, hadden Jeroen en ik toch zoiets van dat we dit niet als laatste Heerewaarden schakelmeeting door konden laten gaan. En we kregen toch een paar verzoeken voor een nieuwe meeting. Hebben we toch besloten om er NOG een te organiseren. We hopen op een net zo'n succesvolle meeting als de 2de editie. En hopelijk weer net zoveel man.
Dus iedereen met een schakel is van harte welkom. Aarzel niet om vrienden of mensen met een schakel die je kent mee te nemen want het is zeker de moeite waard.
Datum: Zondag 26-09-2010
Hoelaat moet je aanwezig zijn: Om 1 uur verzamelen. Om kwart voor 2/ 2 uur aanrijden voor tourtocht.
Verzamel plaats: Zelfde plek als de vorige 3 editie's. De waaldijk Heerewaarden Bato's Erf In 1ste instantie gaan we uit bij het Puntje A en dan bij het woord Bato's Erf. Zit het terrein op slot dan gaan we naar punt B. locatie
Jeroenvs schreef:
meeting plek 1ste editie stonden we hier
Dus waar hier het rondje omheen staat. Maar als het erf open is gaan we verderop staan bij het water Dus zo waar we 2de editie stonden:
Regels: Alleen schakels. Geen overmatig geburn/ gesprint op verzamelplek. Normaal rijgedrag. Een goed humeur. En neem zoveel mogelijk andere schakelrijders mee.
Kosten: Benzine hangt zelf van je brommer af hoeveel die zuipt. En de Mac, hangt weer van je eigen af hoeveel honger je hebt.
Aanwezige: Jasperrr91 JeroenVS Aprilius Diverence Diegoh990 Dane bas_sx50 Lars Robertt krokdown Limburger Ni-cks Loe Thomassx Joep Twannekuh Twanmass Timmy Nice Le Derbi Willem Senda80Rosmalen Treces Slammers PeterMH Jimbof1 tom-drd + 2 maten Thomas sendaSM-almkerk ralphrs50 Reneetjehh Tom Sluiters Manlong Yannick Tim
Route: We zijn nog naar de mogelijkheden aan het kijken voor een leuke nieuwe route. Of om de route van de laatste 2 edities in tegengestelde richting te rijden. Dan behouden we de sprintplek en de mac donalds in ochten.
Dit is een nieuwe route. Dan gaan we naar de mac in waardenburg en hebben we zo 1,2,3 geen sprintplek. Route
mits het weer ok is en de lelychinezen ook heen gaan . kom ik ook wel. zal jannick ook ff vragen of die mee wil
en nu kan ik wel. MITS het weer toppie is
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum