HomeForum indexHelpGalerijZoekenInloggen
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu ma jan 13, 2025 1:30 am

Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
 Aprilia RS MY 50 
Auteur Bericht
Raston
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht Aprilia RS MY 50
Hee, bij deze verkoop ik mijn brommer er is ook nog een forum over op mijn profiel;

De brommer is nieuw gekocht op 16 oktober 2009, op deze dag is de toelating ook goedgekeurd. De brommer nieuw gekocht bij een erkende dealer; Van Seggeren Tweewielers B.V. Met de brommer is pas gereden vanaf december 2009, toen had ik mijn bromfiets rijbewijs namelijk pas. De brommer heeft me erg veel plezier en bekijks gegeven. De brommer werkt technisch nog 100% dus geen problemen, er is laatst wel een nieuwe ketting onder gezet, de brommer is namelijk onbegrensd en een nieuwe ketting erop vond ik wel erg toepasselijk. De brommer rijdt zo'n 75 km/h, trekt lekker snel op en is door een paar professionele dealers afgesteld. De brommer is verder gehaal standaard, alleen de begrenzing is uit de uitlaat gehaald, een sterkere ketting erop en afgesteld. Brommer is prima ingereden en pas boven de 500 km gedeeltelijk (toentertijd) onbegrensd. Nu vraag jij je waarschijnlijk af waarom ik hem verkoop; ik woon zelf in Almere en ik ga op kamers in Amsterdam, werk daar ook en heb een ov-chipkaart, brommer is dus niet meer nodig. De brommer heeft altijd netjes op tijd der onderhoudsbeurten gekregen, alle bonnetjes zijn nog aanwezig. De brommer kan nog een ruime 1000 km lopen tot de volgende onderhoudsbeurt. Zelf alleen af en toe de ketting insmeren maar deze spuitbus krijg je er bij de brommer bij.
Aprilia tankpad
Kettingspray
2 Originele sleutels
1 jaar fabrieksgarantie
Alle benodigde papieren, boekjes etc.
Een geheel nieuwe brommerervaring =)

Voor de brommer vraag ik 2700, er kan natuurlijk onderhandeld worden maar dat is de richtprijs

Te koop erbij;
Helm Nau Integral N80 Nau Carbon L Carbon (met geblindeerd vizier twv €50,-) €175
BOBO 4 Sterren slot, geaccepteerd door de verzekering, €45,-
Aflevering op redelijke afstand, echter wel €75,- extra onderhandelingen zijn welkom.

http://link.marktplaats.nl/367382893

Bijlagen:
IMG00028-20100623-1648.jpg
IMG00028-20100623-1648.jpg [ 460.62 KiB | 682 keer bekeken ]
IMG00026-20100623-1647.jpg
IMG00026-20100623-1647.jpg [ 375.75 KiB | 682 keer bekeken ]

wo aug 11, 2010 7:59 pm
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 1 bericht ]