|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 2 berichten ] |
|
Auteur |
Bericht |
HellHammer
ApriliaForum Member
|
Aprilia SX doet raar
Hallo,
ik heb denk ik last van een vrij bekend probleem. Mijn teller doet het niet en als die het niet doet doet mn achterlicht het ook ineens niet. Als ik dan ff een beetje schud met die kabels achter mn koplamp dan doet ie het weer voor een paar seconden en dan doet mn achterlicht het ook weer. Aantal weken terug had mijn opa die beschermkap om de kabels ff een beetje aangedrukt met een tang en toen deed alles het voor 2 week, echt een wonder! Laatst kabels naar achterlicht nog even helemaal doorgelopen met mn pa om te kijken of achterlicht mss kapot is maar daar was niks vreemds aan. De accu is het ook niet want die is net nieuw. Ik hoop dat mensen hier een soortgelijk probleem gehad hebben en er een oplossing voor hebben want ik ben dit echt goed zat. Ik heb geen toeter, geen achterlicht mn km-stand is naar 99999 doorgedraaid en de snelheid klopt niet. Als ik me toeter indruk gaat ie ineens 180 ofzo. Hopelijk hebben jullie hier een oplossing voor want ik begin een beetje wanhopig te worden.
P.S. ik heb gewoon standaard led achterlicht op mn sx maar hoeveel lampjes moeten er daarvan branden want bij mij branden er 2 aan elke kant en de middelste 3 niet.
Gr. Sander
|
di jul 13, 2010 1:26 pm |
|
|
frishh
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jun 13, 2010 11:06 am Berichten: 3714 Woonplaats: Delft
|
Re: Aprilia SX doet raar
kabelbreuk. alles even doormeten en kijken welke draad geen weerstand meer geeft als je lamp het niet doet
do jul 22, 2010 6:52 pm |
|
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 2 berichten ] |
|