Geregistreerd: zo apr 12, 2009 8:36 am Berichten: 657 Woonplaats: Amsterdam
Re: Onboard Camera's
EVEN EEN MEDEDELING : ik heb net gesproken met mn "contact XD' maandag word het opgestuurd zou hier met 2 weken ongeveer moeten zijn
de 2e bestelling is nog niet zeker, moet eerst kijken hoe de eerste bestelling door de "costums" komt als het goed gaat dan bestel ik nog een keer maar dat zal dan pas half juli zijn in verband met vakantie enzo je kan wel blijven reserveren :)
Geregistreerd: do maart 04, 2010 11:15 pm Berichten: 5500 Woonplaats: Zeeuwenland
Totdat de Duane na gaat kijken of de producten wel zijn geregistreerd. Het is tenslotte import in grote aantallen. Dan kan de belastingdienst er ook belasting op gaan heffen zodat het duurder word voor Arietjeh.
Geregistreerd: wo maart 04, 2009 8:51 pm Berichten: 3034 Woonplaats: Mooiste stad achter de duinen
Status?
Geregistreerd: wo maart 04, 2009 8:51 pm Berichten: 3034 Woonplaats: Mooiste stad achter de duinen
Oja, dik. Hopelijk heb ik tegen die tijd me senda af, kan ik mooi gelijk wat filmpjes maken.
Geregistreerd: zo sep 16, 2007 6:50 pm Berichten: 362 Woonplaats: Ten Boer(groningen)
als de kwaliteit zo goed is als op het filmpje wil ik er ook een. Misschien kunnen we dan dit jaar wel een filmpjes wedstrijd doen i.p.v. een foto wedstrijd
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum