Re: Aprilia RX#3 van Robert (project)
Heb weer wat updates!!!
Vanavond ff bezig geweest met vanalles en nog wat, de koppelingskabel ff soepeler gemaakt maar moet nog ff ander handvat scoren dit ding is te vierkant aan de klauwtjes.
Ik ben erachter dat de remklauw niet helemaal fijn meer is, 1 bout zit er niet helemaal in, wel moervast maar als je remt komen de helften iets van elkaar af
ff kijken of dat nog op te lossen is ander moet ik naar leerkes een andere halen.
Ook bezig geweest met de ontsteking afstellen, heb de hpi heel iets later gezet, dat ging al iets beter in de toeren, maar ik vond em nog steeds wat lafjes. Daarna de doma KX65 pijp erop gedaan, dat scheelde al een mooi beetje, veel meer koppel en komt mooier op toeren, en lijkt ook wel of die meer toeren maakt.
Ik heb de gasnaald ook nog een standje lager gezet, en wezen pielen met lucht en stationair zodat dat ook beter reageert, het is nog niet 100% top maar er zit nu ook te vette benzine in, dus rook'n dutteh.
Eerst maar gewoon 1:50 benzine mixxen en dat erbij in pleuren, dan maar eens kijken hoe het loopt, en verder met afstellen. Voor de test rijd het prima op dit moment.
Wat fototjes:
De beste gaskabel die er bestaat, sterk en roest niet snel. Multigevlochten met dunnere draadjes, sterker dan de gewone gaskabel en belangrijk een teflon binnenmantel in de buitenkabel. Hoe klein je hem ook oprolt, hij blijft gewoon soepel bewegen.
Zo staat het er nu bij, sorry voor het paarse zadel maar een nieuw dekje is onderweg vanuit engeland
De arrow pijp die ik eerst getest heb, maar toch niet helemaal bevalt
De betere Doma pijp
Mooi KTM dempertje
close up vant blok etc