Auteur |
Bericht |
Martijn Derbi senda
ApriliaForum Member
|
Scooter/Brommer Tour Meeting Noord Holland
hallo mijn naam is Mitchel, en ik ga een tour meeting organiseren in de omgeving Noord-Holland noord zeg maar de omgeving van Alkmaar. dus ik wou bij deze vragen of er mensen zijn die mee willen? ik en een paar vrienden hebben dit al is eerder gedaan maar nu willen we het wat groter aan gaan pakken dus. als je mee wilt moet je even een reactie plaatsen zodat we een beetje kunnen schatten hoeveel man er ongeveer komt. op basis van het aantal mensen maken we een route zodat als we met heel veel mensen zijn dat we dan wat grotere wegen uitzoeken zodat we niet met 50man over een zeer smal fietspadje hoeven... MEENEMEN: Scooter/ Brommer (duh) MET VOLLE BENZINE TANK!!! eventueel extra HELM!! Drinken Eten een beetje standaard gereedschap zoals imbussetje, schoevendraaier.. je papieren+ certificaat!! Geld voor eten bij de MC Donalds Zondag 9 mei om 13.00uur bij de meent! de route staat op de foto http://img683.imageshack.us/i/tourb.gif/neem zoveel mogelijk vrienden met een scooter of brommer mee!!! voor meer info pm'en, of reageren is niet verboden mvg Mitchel. (deze meeting plaats ik hier voor Mitchel)
|
zo apr 18, 2010 11:52 pm |
|
|
ThomaSBK
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jan 19, 2009 9:44 pm Berichten: 4057 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Zutphen
|
Re: Scooter/Brommer Tour Meeting Noord Holland
Hallo mitchel?
_________________ http://instantboss.org/
|
zo apr 18, 2010 11:59 pm |
Persoonlijk album
|
|
mitchelderbi
ApriliaForum Member
|
hallo thomas?
_________________ "If Everything Looks Under Control, You're Not Going Fast Enough"
|
ma apr 19, 2010 12:04 am |
|
|
ThomaSBK
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jan 19, 2009 9:44 pm Berichten: 4057 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Zutphen
|
_________________ http://instantboss.org/
|
ma apr 19, 2010 12:13 am |
Persoonlijk album
|
|
DarkMaximus
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di okt 23, 2007 1:01 pm Berichten: 365 Woonplaats: Burgum
|
Dat lijkt me haalbaar voor mij Hangt er even vanaf hoeveel mensen er komen enz.
_________________ Mijn TZR: viewtopic.php?f=13&t=15570
|
ma apr 19, 2010 5:00 pm |
|
|
Vellror
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr feb 05, 2010 10:41 pm Berichten: 131 Woonplaats: Alkmaar
|
ben een van de organisatoren van de vorige tour, bij de vorige tour kwamen helaas niet zo heel veel mensen opdagen moet ik helaas bekennen, dit vanwege het slechte weer(eind december ) we hopen dat we nu meer animo krijgen zodat we er met zn allen een mooie dag van kunnen maken en een hoop mooie foto's en filmpjes kunnen schieten. ook is het natuurlijk leuk om met mensen in aanraking te komen die je alleen van het internet bijvoorbeeld kent. we hopen op een groep van minimaal 25 man
_________________ Do you remember when you were a kid, playing Nintendo and it wouldn't work? You take the cartridge out, blow in it and that would magically fix the problem. Every kid in America did that, but how did we all know how to fix the problem? There was no internet or message boards or FAQ's.
|
ma apr 19, 2010 5:39 pm |
|
|
Martijn Derbi senda
ApriliaForum Member
|
Staat het ook op brommerforum of scooterfreaks ofzo ?
|
ma apr 19, 2010 6:03 pm |
|
|
Vellror
ApriliaForum Member
|
als het goed is(wat ik van mitchel heb vernomen) staat het inderdaad op scooterfreaks ook vermeld, over het brommerforum heb ik geen informatie weten te bemachtigen) ,, is het een probleem dat het op deze sites ook vermeld staat dan?O:-)
_________________ Do you remember when you were a kid, playing Nintendo and it wouldn't work? You take the cartridge out, blow in it and that would magically fix the problem. Every kid in America did that, but how did we all know how to fix the problem? There was no internet or message boards or FAQ's.
|
ma apr 19, 2010 9:24 pm |
|
|
joey-rs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 06, 2008 8:55 pm Berichten: 43 Woonplaats: hoogwoud
|
kom ook zeker als het doorgaat!
rij zelf rs 2003
gr joey
|
ma apr 19, 2010 9:48 pm |
|
|
mitchelderbi
ApriliaForum Member
|
is dit nou egt iedereen die mee wilt?
_________________ "If Everything Looks Under Control, You're Not Going Fast Enough"
|
di apr 27, 2010 5:52 pm |
|
|
Valerie
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 11, 2008 10:37 pm Berichten: 1314 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Noord-Scharwoude (NH)
|
Ik wil best vanaf bergen ofzo ff mee rijden hoor Maar ik heb geen zin om door alkmaar te gaan maarre dat wist je al
di apr 27, 2010 5:57 pm |
|
|
Martijn Derbi senda
ApriliaForum Member
|
Vellror schreef: als het goed is(wat ik van mitchel heb vernomen) staat het inderdaad op scooterfreaks ook vermeld, over het brommerforum heb ik geen informatie weten te bemachtigen) ,, is het een probleem dat het op deze sites ook vermeld staat dan?O:-) Nee is juist beter, daarmee bereik je makkelijk de brommer en scooter jeugd.
|
di apr 27, 2010 7:18 pm |
|
|
daandrdracing
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do apr 24, 2008 11:28 pm Berichten: 9 Woonplaats: Callantsoog
|
'Mooie route zo lang het duin enzo. weet nog niet of ik erbij ben ivm werk. Maar jullie rijden langs me werk, zie jullie zo en zo wel
_________________ DRD RACING
|
wo apr 28, 2010 8:16 pm |
|
|
Vellror
ApriliaForum Member
|
tja valerie, we kunnen de route desnoods aanpassen zodat we niet door alkmaar hoeven, maar we hebben alkmaar gekozen als begin en eind punt om zo zoveel mensen aantespreken. het risico is wel vrij groot om door alkmaar heen te rijden dus we kunnen aan de hand van het aantal rijders de route desnoods lichtelijk aanpassen. maar toch lijkt het me beter om de route gwoon zo te laten
|
do apr 29, 2010 9:07 am |
|
|
Valerie
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 11, 2008 10:37 pm Berichten: 1314 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Noord-Scharwoude (NH)
|
Boeie :p rijd wel gewoon vanaf bergen ofzo maakt mij niet uit dat het in alkmaar begint hoor
do apr 29, 2010 9:15 am |
|
|
|