Auteur |
Bericht |
Aprilius
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za aug 29, 2009 12:46 am Berichten: 1837 Woonplaats: Bij moeke
|
Re: Meeting Hoekschewaard - Zondag 18 April
heb een beetje treurig nieuws denk ik Easyparts had mijn onderdeeltjes niet op voorraad . En ik denk dus niet dat ik deze week mijn brommer in een stuk krijg Dus geen hoekschewaard meeting voor mij helaas
ma apr 12, 2010 9:40 pm |
|
|
tijn-fr
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za apr 04, 2009 7:21 pm Berichten: 714 Woonplaats: Oud-Beijerland
|
dat is kut voor je dan..
_________________ Aprilia RS50 NM harada :> viewtopic.php?f=13&t=13033
|
ma apr 12, 2010 9:41 pm |
|
|
Tom Sluiters
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr aug 14, 2009 6:46 pm Berichten: 1495 Woonplaats: Barendrecht
|
Aprilius schreef: heb een beetje treurig nieuws denk ik Easyparts had mijn onderdeeltjes niet op voorraad . En ik denk dus niet dat ik deze week mijn brommer in een stuk krijg Dus geen hoekschewaard meeting voor mij helaas das jammer man. wat moest je nog hebben?
ma apr 12, 2010 9:42 pm |
|
|
Aprilius
ApriliaForum Member
|
de voorkap . en het beugeltje waar het cocpitframe aan vast zit eigenlijk alleen dat . Mja wachten op editie 2 dan
ma apr 12, 2010 9:48 pm |
|
|
Valerie
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 11, 2008 10:37 pm Berichten: 1314 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Noord-Scharwoude (NH)
|
zonder voorkap kun je ook rijden
ma apr 12, 2010 9:52 pm |
|
|
Tom Sluiters
ApriliaForum Member
|
die komt er wel hoor
ma apr 12, 2010 9:52 pm |
|
|
shirioko
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma apr 12, 2010 8:12 am Berichten: 784 Woonplaats: Voorburg
|
mijn voorvork is lek en ingezakt, dus als ik een dikke griek achterop neem sta ik weer mooi recht moet ik alleen mijn voortandwiel 2 tandjes kleiner doen, met mijn normale collega achterop trok Tapvat mij er uit met zijn kut senda vind het alleen een beetje lullig om hier naartoe te gaan, ik heb gisteren met de Roelofarendsveen meeting tegen Sven en Jerry gezegd dat ik ook naar Bodegraven zou gaan, staan ze daar met zn helemaal alleen met zn 2en omringd door scootertjes
ma apr 12, 2010 10:15 pm |
|
|
Aprilius
ApriliaForum Member
|
Valerie schreef: zonder voorkap kun je ook rijden jha kan wel... maar dan heb ik geen voorlicht En als ik dan word aangehouden is het huilen en dat is heel erg
ma apr 12, 2010 10:17 pm |
|
|
Tom Sluiters
ApriliaForum Member
|
shirioko schreef: mijn voorvork is lek en ingezakt, dus als ik een dikke griek achterop neem sta ik weer mooi recht moet ik alleen mijn voortandwiel 2 tandjes kleiner doen, met mijn normale collega achterop trok Tapvat mij er uit met zijn kut senda vind het alleen een beetje lullig om hier naartoe te gaan, ik heb gisteren met de Roelofarendsveen meeting tegen Sven en Jerry gezegd dat ik ook naar Bodegraven zou gaan, staan ze daar met zn helemaal alleen met zn 2en omringd door scootertjes laat ze ook hier heen komen veel leuker dan een scootermeeting Aprilius schreef: Valerie schreef: zonder voorkap kun je ook rijden jha kan wel... maar dan heb ik geen voorlicht En als ik dan word aangehouden is het huilen en dat is heel erg Moet je overdag dan ook licht kunnen voeren? en kan je dan niet iets van en fietslampje meenemen ofzo?
Laatst bijgewerkt door Tom Sluiters op ma apr 12, 2010 10:19 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
|
ma apr 12, 2010 10:18 pm |
|
|
Valerie
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 11, 2008 10:37 pm Berichten: 1314 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Noord-Scharwoude (NH)
|
Kan je niet zelf ff zon beugeltje maken dan ?
ma apr 12, 2010 10:18 pm |
|
|
Aprilius
ApriliaForum Member
|
ben geen beunhaas haha . jha maar op me stage willen ze me brommertje niet laten rijden . totdat hij een beetje fatsoenlijk in elkaar zit ... Zwaar matig natuurlijk Ik zal het morgen nog wel even vragen .
ma apr 12, 2010 10:25 pm |
|
|
shirioko
ApriliaForum Member
|
Tom Sluiters schreef: shirioko schreef: mijn voorvork is lek en ingezakt, dus als ik een dikke griek achterop neem sta ik weer mooi recht moet ik alleen mijn voortandwiel 2 tandjes kleiner doen, met mijn normale collega achterop trok Tapvat mij er uit met zijn kut senda vind het alleen een beetje lullig om hier naartoe te gaan, ik heb gisteren met de Roelofarendsveen meeting tegen Sven en Jerry gezegd dat ik ook naar Bodegraven zou gaan, staan ze daar met zn helemaal alleen met zn 2en omringd door scootertjes laat ze ook hier heen komen veel leuker dan een scootermeeting Aprilius schreef: Valerie schreef: zonder voorkap kun je ook rijden jha kan wel... maar dan heb ik geen voorlicht En als ik dan word aangehouden is het huilen en dat is heel erg Moet je overdag dan ook licht kunnen voeren? en kan je dan niet iets van en fietslampje meenemen ofzo? nou, ze zitten bij alphen aan den rijn, das zo'n 70km rijden... ja je moet overdag licht kunnen voeren, vorige keer op de rollerbank waren mijn lichten doorgebrand, maar omdat ik al een boete kreeg voor kapotte achterrem en te hard rijden kreeg ik slechts een waarschuwing...
Laatst bijgewerkt door shirioko op ma apr 12, 2010 10:29 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
|
ma apr 12, 2010 10:27 pm |
|
|
Tom Sluiters
ApriliaForum Member
|
Aprilius schreef: ben geen beunhaas haha . jha maar op me stage willen ze me brommertje niet laten rijden . totdat hij een beetje fatsoenlijk in elkaar zit ... Zwaar matig natuurlijk Ik zal het morgen nog wel even vragen . zeg je al sinds vorig jaar naar deze meeting uitkijkt
ma apr 12, 2010 10:28 pm |
|
|
shirioko
ApriliaForum Member
|
heb gisteren mijn RS aan een vriend uitgeleend, ik heb de hele sleutelbos meegegeven want ik dacht dat ik mijn andere sleutels van mijn mtx slot thuis had liggen lagen dus op mijn werk moest ik vanochtend mijn schijfremslot doorzagen, schijf eerst nog kromgetrokken toen ik probeerde mijn slot open te buigen ik kom dus weer op de RS denk ik, tenzij ik vanmiddag mijn remschijf van de MTX recht kan slaan (zit nu een slag in waar eerst het slot zat) (en niet zeuren dat een MTX geen Aprilia is, er zitten RS OM voorvork, achterbrug en velgen op )
di apr 13, 2010 1:03 pm |
|
|
tijn-fr
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za apr 04, 2009 7:21 pm Berichten: 714 Woonplaats: Oud-Beijerland
|
kon je die sleutels niet gaan halen op je werk dan ?
_________________ Aprilia RS50 NM harada :> viewtopic.php?f=13&t=13033
|
di apr 13, 2010 3:09 pm |
|
|
|