Aprilia RS NM Special Jasper Nieuwe foto's 4, Probleem P5
Nou, hierbij maak ik ook eens een topicje/gallery aan voor mijn rs, waar we toch al aardig wat tijd in hebben zitten.
Ik heb hem gekocht met het doel hem op te knappen, samen met mijn vader. Als eerst helemaal uit elkaar gehaald en schoongemaakt,
daarna het blok gereviseerd (loopt nu als een zonnetje:D:)
Toen zijn we het frame gaan spuiten en in elkaar gaan zetten, en met de kappen begonnen. Heel rustig aan. We wilden de kappen ook overspuiten, maar eerst heb ik een tijdje rondgereden op de brommer zonder zijkappen, voor wat ervaring. Toen met mn vader rond de tafel gezeten, en we kwamen uit op een leuk ontwerpje. De brommer heeft toen een tijd stilgestaan, maar de kappen waren erg goed gelukt:D:
Zo heb ik hem gekocht van de vorige eigenaar, ik was heel blij, maarja, ik moest nog een hele tijd wachten voordat ik moch rijden.
Toen alles maar gaan spuiten en in elkaar zetten. Frame enzo allemaal nieuw gespoten.
Yes, eindelijk rijdend
ik had helaas nog geen certificaat toen, maar mn vader had al een rondje gereden. Ligt een Gianelli uitlaat onder, net matzwart gespoten.
Na een tijdje op een halve Brommer gereden te hebben, voor de ervaring, vonden we het toch maar tijd om hem over te spuiten.
Afplakken
Klaar @ Schuur:D: :L
Toen ook maar een nieuw underseat gekocht. Staat erg mooi, het is alleen echt een hel om hem erop te zetten.
Dit was trouwens ook de 2e keer dat we gespoten hebben, want ik was gevallen
Nou dit was hem dan, ik hoop dat jullie hem mooi vinden. De foto's zijn nog wat aan de grote kant, maar ik ben nog even aan het vogelen hoe ik dat kan oplossen