Auteur |
Bericht |
ThomaSBK
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jan 19, 2009 9:44 pm Berichten: 4057 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Zutphen
|
Re: Derbi Senda DRD EVO Ltd Kleine update P28
Gister aan een blauwe limited gesleuteld en helemaal vers voor de verkoop gemaakt. Alleen was de toeter kapot Kreeg wel stroom etc. Toeter gewoon kadoek duss..
_________________ http://instantboss.org/
|
zo apr 04, 2010 2:33 pm |
Persoonlijk album
|
|
Waldo
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 29, 2009 8:15 pm Berichten: 370 Woonplaats: Wassenaar, Zuid-Holland
|
derbievolimited schreef: mooi hoor ik heb dezelfde bevalt me erg goed maar ik heb hele andere handkappen zijn dat de orginele limited handkappen?? kun je die ook ergens bestellen ik wil ze graag hebben. Dit zijn gewoon de originele derbi senda drd limited handkappen, de aprilia sx 50 van '09 heeft ze ook standaard geloof ik. ze zijn te bestellen op easyparts.nl ThomaSBK schreef: Gister aan een blauwe limited gesleuteld en helemaal vers voor de verkoop gemaakt. Alleen was de toeter kapot Kreeg wel stroom etc. Toeter gewoon kadoek duss.. Nog een voorbeeld Tja toeters van derbi zijn gewoon slecht dus, ik ben blij met mn vespa toeter
_________________ Derbi Senda DRD EVO Ltd
|
zo apr 04, 2010 6:46 pm |
|
|
Reb
ApriliaForum Member
|
Waldo schreef: derbievolimited schreef: mooi hoor ik heb dezelfde bevalt me erg goed maar ik heb hele andere handkappen zijn dat de orginele limited handkappen?? kun je die ook ergens bestellen ik wil ze graag hebben. Dit zijn gewoon de originele derbi senda drd limited handkappen, de aprilia sx 50 van '09 heeft ze ook standaard geloof ik. Alleen zijn die dacht ik niet gespoten.
Laatst bijgewerkt door Reb op zo apr 04, 2010 11:14 pm, in totaal 2 keer bewerkt.
|
zo apr 04, 2010 9:12 pm |
|
|
derbievolimited
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo apr 04, 2010 1:30 pm Berichten: 114 Woonplaats: Emmen
|
SM_Ritske schreef: Zijn gewoon originele drd ltd handkappen. En er moeten nodig een update komen jah weet ik ook wel dat het orginele handkappen zijn maar ik heb ook deze limited edition aaleen dan met hoog spatbord en dubbele koplamp maar ik heb de mijne sinds 1 april en mijn handkappen zijn vervangen omdat ze in vervoer kapot zijn gegaan en nu heb ik hele andere handkappen.
zo apr 04, 2010 10:07 pm |
|
|
arnemuiden-rs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jul 08, 2008 1:39 pm Berichten: 2856 Woonplaats: Arnemuiden
|
Re: Derbi Senda DRD EVO Ltd
dan ben je genaaid, dan hebben ze er goedkope op gedaan ipv de limited handkappen van 100 eu
|
zo apr 04, 2010 10:09 pm |
|
|
chunho
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za nov 01, 2008 12:36 am Berichten: 1788 Woonplaats: KEIHARD IK BEN EEN LOEMPIAVOUWER
|
jouw drd evo velgen ruilen tegen mijn drd pro velgen?
zo apr 04, 2010 11:09 pm |
|
|
Waldo
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 29, 2009 8:15 pm Berichten: 370 Woonplaats: Wassenaar, Zuid-Holland
|
Ehm ff denken, nee
|
zo apr 04, 2010 11:12 pm |
|
|
Reb
ApriliaForum Member
|
derbievolimited schreef: SM_Ritske schreef: Zijn gewoon originele drd ltd handkappen. En er moeten nodig een update komen jah weet ik ook wel dat het orginele handkappen zijn maar ik heb ook deze limited edition aaleen dan met hoog spatbord en dubbele koplamp maar ik heb de mijne sinds 1 april en mijn handkappen zijn vervangen omdat ze in vervoer kapot zijn gegaan en nu heb ik hele andere handkappen. Dan ben je inderdaad genaaid. Ik weet niet of het te laat is maar ik zou zeker klagen!
|
zo apr 04, 2010 11:19 pm |
|
|
derbievolimited
ApriliaForum Member
|
SM_Ritske schreef: derbievolimited schreef: SM_Ritske schreef: Zijn gewoon originele drd ltd handkappen. En er moeten nodig een update komen jah weet ik ook wel dat het orginele handkappen zijn maar ik heb ook deze limited edition aaleen dan met hoog spatbord en dubbele koplamp maar ik heb de mijne sinds 1 april en mijn handkappen zijn vervangen omdat ze in vervoer kapot zijn gegaan en nu heb ik hele andere handkappen. Dan ben je inderdaad genaaid. Ik weet niet of het te laat is maar ik zou zeker klagen! jah klopt ik ga deze week nog weer heen om de orginele handkappen erop te krijgen.
ma apr 05, 2010 5:37 pm |
|
|
Waldo
ApriliaForum Member
|
Maak ff een gallery aan Oja morgen komt er een foto update
|
ma apr 05, 2010 6:39 pm |
|
|
derbievolimited
ApriliaForum Member
|
Waldo schreef: Maak ff een gallery aan Oja morgen komt er een foto update oke maar hoe doe ik dat met de foto's dan ik weet niet hoe ik zo'n gallery moet aanmaken dit is nieuw voor mij zo'n forum
ma apr 05, 2010 6:57 pm |
|
|
Reb
ApriliaForum Member
|
Gewoon naar het forum overzicht, dan naar andere brommers, en dan nieuwe topic aanmaken
|
ma apr 05, 2010 7:15 pm |
|
|
Reb
ApriliaForum Member
|
Post is foto's van die dikke stage 6 temp meter nu het nog mooi weer is
|
di apr 06, 2010 6:23 pm |
|
|
Waldo
ApriliaForum Member
|
ff snel een kut foto gemaakt van mijn stage 6 temperatuur meter, binnenkort komen er goede fotos
|
wo apr 07, 2010 8:56 am |
|
|
ThomaSBK
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jan 19, 2009 9:44 pm Berichten: 4057 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Zutphen
|
Re: Derbi Senda DRD EVO Ltd Stage 6 Tempmeter p31
Kun je zo kijken of je sprint setup niet vastjengelt?
_________________ http://instantboss.org/
|
wo apr 07, 2010 9:10 am |
Persoonlijk album
|
|
|