Auteur |
Bericht |
Remco#1!
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 10, 2009 10:08 pm Berichten: 428 Woonplaats: Middelburg.
|
Gilera RCR (Derbi senda) van Remco. kappen terug!!! pagina14
eej, (voor degenen die mij nog niet kennen) ik ben Remco ik woon in middelburg ik heb deze brommer voor 350 eu gekocht bij een brommerzaak met 9390km op de teller zo goed als nieuw dus hij ging voor 350 weg omdat er geen kenteken opzat. me vader bood me aan naar de RDW in Roosendaal te gaan om hem te laten schouwen op zijn kosten zo gezegt zo gedaan: brommer gereed gemaakt voor de schouwing (zie foto,s) en een afspraak gemaakt bij de RDW paar weken later was het dan zover: de schouwing,vol spanning erheen en hopen dat hij er door heen komt (is niet goedkoop dus zodoende) en ja hoor er zo doorheen hij hoefde niet eens is getest te worden op de rollerbank en dergelijken,hij had het frame en blok nummer in de database opgezocht en hij stond als geregistreerd,dus een papieren opgestuurd gekregen en een kenteken laten maken genoeg geluld over de schouwing,voor update,s blader maar door het topic (grote updates probeer ik zoveel mogelijk hier te plaatsen) setup; .ori cilinder .gianelli conti met dubbele beun achterband schrapende demper voor der rest is ie orgineel de plannen en de pic,s: de plannen: .klaar maken voor de schouwing/keuring: gedaan .keuren/schouwen: gedaan: is er met goed resultaat doorheen gekomen .ontgrenzen: is gedaan (top is rond de 100 met wind mee) .afstellen: is gedaan.kappenset zwart spuiten: done.kappenset besticeren met monster energy stickers: bezig.zwarte handkappen: is gedaan.traanplaat ketting beschermer beunen: gedaan.modder beschermplaat: gedaan.progrip groene handvaten: is gedaan. Monster Energy project: druk bezig .nieuw banden: moet nog gedaan worden.transparante kvs slang moet nog gedaan worden.zwart oliepompdekseltje is gedaan(voor degenen die de foto,s mooi vinden: je kan ze bij mij opvragen: gewoon ff een pb,tje zenden dan stuur ik je me msn adres voor de pics ) foto updatje: de lang verwachte spiegel reflex foto,s (nog niet allemaal maar wel veel ) succes met door de foto,s te bladeren
_________________ Gilera RCR (Derbi Senda) Monster energy project: viewtopic.php?f=11&t=15344
Laatst bijgewerkt door Remco#1! op di jul 27, 2010 2:00 am, in totaal 25 keer bewerkt.
|
ma maart 08, 2010 8:33 pm |
|
|
arnemuiden-rs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jul 08, 2008 1:39 pm Berichten: 2856 Woonplaats: Arnemuiden
|
Re: Gilera RCR van Remco
stond deze bij je stage en istie motories goed?
|
ma maart 08, 2010 9:06 pm |
|
|
dx11
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma maart 24, 2008 8:22 pm Berichten: 2316 Afbeeldingen: 4 Woonplaats: Marum
|
Hij is stoer! Geen sm van maken he!
_________________ Rieju Rr, Rieju mMrx, Rieju Spike, Gilera Gsm, Derbi Senda 98, Derbi Senda R, Derbi Drd, SpaaiTomos, Puch, Honda Cr500, Ktm Gs500, Honda Cr500
|
ma maart 08, 2010 9:12 pm |
Persoonlijk album
|
|
arnemuiden-rs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jul 08, 2008 1:39 pm Berichten: 2856 Woonplaats: Arnemuiden
|
kenteken er gewoon vanaf laten, en cross houden
|
ma maart 08, 2010 9:19 pm |
|
|
XLER8R
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 27, 2009 6:57 pm Berichten: 2022 Woonplaats: Wijk en Aalburg
|
Is zker iets van te maken, met heeel veeel werk
_________________ Micro Power!
|
ma maart 08, 2010 9:51 pm |
|
|
Remco#1!
ApriliaForum Member
|
@wilco ja deze stond bij mijn stage ik ga hem nu opknappen en laten schouwen. en motorisch is hij goed ik hed gisteravond de benzine tank leggezogen die volzat met oude benzine waardoor de sproeiers verstopt kwamen te ziten maar hij start wel @dx11 ik ga er geen sm van maken ik laat die banden voor wat ze nu zijn ziet er egt ruig uit @xler8r valt mee de verlichting van mijn dashboard doet het en me verlichting voor en achter ook het meeste werk gaat zitten in het afvoeren naar 45 voor de schouwing en daarna weer opvoeren naar 80 ofzo
_________________ Gilera RCR (Derbi Senda) Monster energy project: viewtopic.php?f=11&t=15344
|
di maart 09, 2010 9:01 am |
|
|
hermandrd07
ApriliaForum Member
|
Remco#1! schreef: @wilco ja deze stond bij mijn stage ik ga hem nu opknappen en laten schouwen. en motorisch is hij goed ik hed gisteravond de benzine tank leggezogen die volzat met oude benzine waardoor de sproeiers verstopt kwamen te ziten maar hij start wel @dx11 ik ga er geen sm van maken ik laat die banden voor wat ze nu zijn ziet er egt ruig uit @xler8r valt mee de verlichting van mijn dashboard doet het en me verlichting voor en achter ook het meeste werk gaat zitten in het afvoeren naar 45 voor de schouwing en daarna weer opvoeren naar 80 ofzo je last er een prop van 1cm doorgang in of gewoon een ring en je bent klaar,, das tog niej zoveel werk??
|
di maart 09, 2010 3:52 pm |
|
|
jasperrr91
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma maart 23, 2009 7:35 pm Berichten: 7459 Woonplaats: Heerewaarden
|
Wat denk je van knipperlichten eropzetten, goeie banden erophebben, remmen goed zijn etc
di maart 09, 2010 4:09 pm |
|
|
Ceel
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do nov 06, 2008 8:54 pm Berichten: 243 Woonplaats: Erp
|
Leuk ding, precies het zelfde model alls mij ex vriendin had. Zijn top dingetjes
|
di maart 09, 2010 5:09 pm |
|
|
tjarba-alla-karb
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr nov 28, 2008 8:51 pm Berichten: 53 Woonplaats: koudekerke
|
dauwendale? grappig ding. waar zit je op school als ik vragen mag?
|
di maart 09, 2010 6:38 pm |
|
|
Remco#1!
ApriliaForum Member
|
jasperrr91 schreef: Wat denk je van knipperlichten eropzetten, goeie banden erophebben, remmen goed zijn etc idd ben daar nu mee bezig banden zijn nog wel goed hebben nog 2mm profiel
|
di maart 09, 2010 10:39 pm |
|
|
Remco#1!
ApriliaForum Member
|
@ceel is wel een leuk dingetje is alleen een beetje te hoog @tjarba-alla-karb bedankt ja in dauwendale op de topaasplaats. ik zit op de loods is een soort stage plaats via daar plaatsen ze je op een plek die je zelf mag kiezen ik heb eerst bij Pieter remijn tweewielers stage gelopen maar dat was ik wel weer zat na 4 maandjes en ben ik weer terug gegaan naar een houdzagerij waar ik eerst al stage had gelopen dat is daar veel leuker en je verdiend soms ook nog eens wat
|
di maart 09, 2010 10:47 pm |
|
|
Remco#1!
ApriliaForum Member
|
hermandrd07 schreef: Remco#1! schreef: @wilco ja deze stond bij mijn stage ik ga hem nu opknappen en laten schouwen. en motorisch is hij goed ik hed gisteravond de benzine tank leggezogen die volzat met oude benzine waardoor de sproeiers verstopt kwamen te ziten maar hij start wel @dx11 ik ga er geen sm van maken ik laat die banden voor wat ze nu zijn ziet er egt ruig uit @xler8r valt mee de verlichting van mijn dashboard doet het en me verlichting voor en achter ook het meeste werk gaat zitten in het afvoeren naar 45 voor de schouwing en daarna weer opvoeren naar 80 ofzo je last er een prop van 1cm doorgang in of gewoon een ring en je bent klaar,, das tog niej zoveel werk?? maar je moet hem weer opnieuw afstellen daar gaat tijd inzitten
|
di maart 09, 2010 10:52 pm |
|
|
RRBFryslan
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo sep 27, 2009 9:58 pm Berichten: 86 Woonplaats: Oudeschoot, Fryslan
|
Mwa, niet mijn ding! veel plezier ermee naamgenoot!
_________________ Yamaha DTX '09 Wit/Rood http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?f=11&t=15324&hilit=dtx
|
di maart 09, 2010 10:57 pm |
|
|
Remco#1!
ApriliaForum Member
|
bedankt. ieder zijn smaak(gelukkig)
|
di maart 09, 2010 11:11 pm |
|
|
|