Aprilia Rs50 SBK Max Biaggi 2010 - Van Ian [UPDATE VID+FOT!]
Hierbij een kleine gallery van mijn Aprilia rs50 SBK 2010 versie. Gisteravond gebracht!
Een kleine geschiedenis voor de geintresseerden. Mijn eerste brommer was een aprilia rs50 nero uit 2005. Die met de rode leeuwen kop, en het gepolijste frame. Hierop heb ik ongeveer een half jaartje (met trots!) op kunnen rijden totdat ik een ongeluk heb gehad. Ik was met een maat van me aan het touren op een plattelandse weg in Hardenberg. Er waren mooie kleine bochten en rechte stukken, met ontiegelijk veel bomen... Op een gegeven moment waren we het zat en gingen we richting huis. We waren al bijna te laat voor een afspraak, en hadden de vaart er goed in. We reden langs dezelfde weg terug langs de boerderijen en bochtjes. Ik dacht dat ik ze allemaal wel goed had ingeschat tot op één na, die een scherpe bocht naar rechts maakte. Ik wilde een noodstop maken, maar mijn achterwiel slipte weg en de brommer katapuleerde me net langs een dikke boom. De brommer zelf shuivde naar de boom toe, en was daardoor total loss verklaart. Ik had hierdoor gelukkig alleen mijn sleutelbeen gebroken, en mijn maat kon nog net optijd stoppen, en had 112 gebeld.
Nu het andere helft van de jaar voorbij is heb ik besloten om een nieuwe aprilia te kopen, omdat die mij erg goed beviel! Ik was erg twijfelachtig over de fluo red en de nieuwe SBK versie, maar uiteindelijk toch voor de SBK gegaan. En daar is ie dus!
Geregistreerd: ma aug 14, 2006 11:20 am Berichten: 3063 Afbeeldingen: 41 Woonplaats: Center Parcs
Re: Aprilia Rs50 SBK Max Biaggi 2010 - Van Ian
Zo schrik hier even van jouw geschiedenis, mij (bijna?) hetzelfde overkomen. Ik had ook een RS50 2005, die als ik heel eerlijk mag zijn, beter vond rijden als de RS50 08''.
Veel plezier ermee, en hou deze wel heel (das wij mij wel gelukt )
wat 'n geile uitvoering had persoonlijk een andere uitlaat gekozen maar oke, jouw brommer he
Ik wilde eerst gaan voor een Metrakit ovaal carbon, maar mij werd verteld dat die niet zo snel optrok? Maar wel weer een betere top had. Maar ik overweeg later mischien wel weer wat anders.
Zo schrik hier even van jouw geschiedenis, mij (bijna?) hetzelfde overkomen. Ik had ook een RS50 2005, die als ik heel eerlijk mag zijn, beter vond rijden als de RS50 08''.
Veel plezier ermee, en hou deze wel heel (das wij mij wel gelukt )
Geregistreerd: wo maart 04, 2009 8:51 pm Berichten: 3034 Woonplaats: Mooiste stad achter de duinen
Best ding
Die had ik persoonlijk genomen ja Vindik er net wat beter uitzien dan zo'n V6.. Nu heb ik zelf ook slechte ervaringen met 'n V6 op mn ouwe rs, ma dit is een compleet andere uitlaat
Lutten is in Overijssel?
Edit; Google earth geeft 38,nogwat km aan van Wierden(mijn woonplaats) naar Lutten, valt dik mee
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum