CERO Tuning&Styling, laswerk, straalwerk, reparaties[+fotos]
Auteur |
Bericht |
dx11
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma maart 24, 2008 8:22 pm Berichten: 2316 Afbeeldingen: 4 Woonplaats: Marum
|
Re: CERO Tuning&Styling, laswerk, straalwerk, reparaties[+fotos]
wat kost het om 10 uitlaten te stralen?
_________________ Rieju Rr, Rieju mMrx, Rieju Spike, Gilera Gsm, Derbi Senda 98, Derbi Senda R, Derbi Drd, SpaaiTomos, Puch, Honda Cr500, Ktm Gs500, Honda Cr500
|
vr maart 05, 2010 5:41 pm |
Persoonlijk album
|
|
chunho
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za nov 01, 2008 12:36 am Berichten: 1788 Woonplaats: KEIHARD IK BEN EEN LOEMPIAVOUWER
|
CERO schreef: chunho schreef: ik doe het voor 100 euro tis veel werk Maak daarvoor je eigen topic maar aan, of pb hem. sorry maar ik vind echt dat je gewoon goede fotos enzo moet maken ZSM, ik heb er wel vertrouwen in
vr maart 05, 2010 8:38 pm |
|
|
s1acker
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jan 13, 2008 6:20 pm Berichten: 2940 Woonplaats: Ermelo
|
stuur die uitlaten maar naar chunho op, zie je ze alleen nooit meer terug!
hoe lang hebben jullie al ervaring? vind die demper niet echt gepolijst
za maart 06, 2010 12:01 am |
|
|
CERO
ApriliaForum Member
|
s1acker schreef: stuur die uitlaten maar naar chunho op, zie je ze alleen nooit meer terug!
hoe lang hebben jullie al ervaring? vind die demper niet echt gepolijst Nogmaals, de demper is half gepolijst en dat was ook de bedoeling, we hebben nu remhevels, tankdoppen en een kroonplaat gepolijst tot volle glans, morgen hiervan foto's En hoelang we ervaring hebben staat in het begin topic chunho schreef: CERO schreef: chunho schreef: ik doe het voor 100 euro tis veel werk Maak daarvoor je eigen topic maar aan, of pb hem. sorry maar ik vind echt dat je gewoon goede fotos enzo moet maken ZSM, ik heb er wel vertrouwen in Oké, fijn om te horen dat je er vertrouwen in hebt. En don't worry, foto's zijn er morgen! Dx11 en tp tzr hebben PB
za maart 06, 2010 12:45 am |
|
|
RS 666
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 12, 2007 2:04 am Berichten: 6134 Afbeeldingen: 25 Woonplaats: Alphen a/d Rijn
|
hoe doen jullie het spuitwerk? met compressor of wat? want wat zou het kosten om een sr te spuiten? want dat hebben jullie al eerder gedaan zie ik en waarom zit die standaard verkeerd om bij die sr?
za maart 06, 2010 11:42 am |
Persoonlijk album
|
|
CERO
ApriliaForum Member
|
RS 666 schreef: hoe doen jullie het spuitwerk? met compressor of wat? want wat zou het kosten om een sr te spuiten? want dat hebben jullie al eerder gedaan zie ik en waarom zit die standaard verkeerd om bij die sr? Ligt eraan wat je het liefste hebt. We kunnen het bijde, maar met spuitbus is wat goedkoper, en ook een prachtig resultaat. Of met de compressor, duurder maar net dat beetje beter. Die sr was met compressor. En waarom het standaard verkeerd zat geen idee, het was in ieder geval gruwelijk irritant
za maart 06, 2010 12:20 pm |
|
|
aprilialover
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo okt 28, 2009 1:44 pm Berichten: 574 Woonplaats: thuis
|
wat kost een am6 blok reviseren en nieuwe krukas erin ?
_________________ Ik zoek een blok van een oud vrouwtje die hem alleen heeft gebruikt voor boodschappen.
|
za maart 06, 2010 12:57 pm |
|
|
11martijn11
ApriliaForum Member
|
aprilialover schreef: wat kost een am6 blok reviseren en nieuwe krukas erin ? Idd wil ik ook wel weten
|
za maart 06, 2010 1:28 pm |
|
|
RobinRS98
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma feb 11, 2008 8:36 pm Berichten: 429 Woonplaats: Nieuw-Buinen
|
CERO schreef: RS 666 schreef: hoe doen jullie het spuitwerk? met compressor of wat? want wat zou het kosten om een sr te spuiten? want dat hebben jullie al eerder gedaan zie ik en waarom zit die standaard verkeerd om bij die sr? Ligt eraan wat je het liefste hebt. We kunnen het bijde, maar met spuitbus is wat goedkoper, en ook een prachtig resultaat. Of met de compressor, duurder maar net dat beetje beter. Die sr was met compressor. En waarom het standaard verkeerd zat geen idee, het was in ieder geval gruwelijk irritant waarom is met compressor duurder dan met spuitbus dan ?
_________________ Mijn RS OM
|
za maart 06, 2010 1:40 pm |
|
|
Diegoh990
ApriliaForum Member
|
schoon maken van de spuitkop is het meeste werk
|
za maart 06, 2010 1:45 pm |
|
|
RS 666
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 12, 2007 2:04 am Berichten: 6134 Afbeeldingen: 25 Woonplaats: Alphen a/d Rijn
|
CERO schreef: RS 666 schreef: hoe doen jullie het spuitwerk? met compressor of wat? want wat zou het kosten om een sr te spuiten? want dat hebben jullie al eerder gedaan zie ik en waarom zit die standaard verkeerd om bij die sr? Ligt eraan wat je het liefste hebt. We kunnen het bijde, maar met spuitbus is wat goedkoper, en ook een prachtig resultaat. Of met de compressor, duurder maar net dat beetje beter. Die sr was met compressor. En waarom het standaard verkeerd zat geen idee, het was in ieder geval gruwelijk irritant okeej wat heeft het voor die sr gekost met compressor dan zeg maar? maatje van me heeft een sr die die wil laten spuiten, alleen gebruikerskrasjes, geen valpartij schade enzo ik denk dat die standaard verkeerd omzat zodat ie kon kicken terwijl die niet op z'n standaard stond?
za maart 06, 2010 1:53 pm |
Persoonlijk album
|
|
CERO
ApriliaForum Member
|
RobinRS98 schreef: CERO schreef: RS 666 schreef: hoe doen jullie het spuitwerk? met compressor of wat? want wat zou het kosten om een sr te spuiten? want dat hebben jullie al eerder gedaan zie ik en waarom zit die standaard verkeerd om bij die sr? Ligt eraan wat je het liefste hebt. We kunnen het bijde, maar met spuitbus is wat goedkoper, en ook een prachtig resultaat. Of met de compressor, duurder maar net dat beetje beter. Die sr was met compressor. En waarom het standaard verkeerd zat geen idee, het was in ieder geval gruwelijk irritant waarom is met compressor duurder dan met spuitbus dan ? Zowiezo is de lak duurder, het materiaal, afstellen van, per laag schoonmaken, en het is lastiger. Aprilialover& RS666 krijgen tegen de avond PB
za maart 06, 2010 1:54 pm |
|
|
Diegoh990
ApriliaForum Member
|
ik zou graag ook willen weten wat het ksot om een rs50 te laten spuiten ??
|
za maart 06, 2010 5:18 pm |
|
|
Diegoh990
ApriliaForum Member
|
weetje al wat het kost?
|
zo maart 07, 2010 11:16 pm |
|
|
af1special
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do dec 02, 2004 2:43 pm Berichten: 4328 Woonplaats: Moerkapelle
|
kennelijk niet, anders had je wel een reactie gehad.
_________________ ben z`n sprinter Nederlands Record 50 cc sprint: 7.738 & Nederlands Record 70 cc sprint: 7.117 1ste SBO Lisse 2010 1ste 50 cc Jubbega 2011 1ste SBO Lisse 2010 1ste 50 cc Damwoude 2010 1ste 50 cc Jubbega 2010 1ste 70cc Genemuiden 2012 1ste 70 cc Genemuiden 2013
|
zo maart 07, 2010 11:23 pm |
|
|
|