Annanas' project: Aprilia Tuareg alias 'de container'
Goed, vandaag 400 km geknapt om dit poepje op te halen. Blokje loopt echt als nieuw, totdat..
we thuis kwamen en hij het gewoon niet meer deed. Na 200 km aanhanger heeft 'ie er niet zoveel zin meer in. Wij ook niet dus kijken we morgen wel verder naar. Hij is wel wit, compleet stickerloos. De vorige eigenaar dacht: beter geen als een beschadigde dus dan maar zo.
We zijn op de terugweg langs
aprilia-parts geweest in Twello. Die vond voor ons nog een écht windschermpje. Op deze was een alu plaatje gebeund. Hij had ook nog stickersetjes liggen voor een tuareg wind, maar das al niet dé die wij hebben. Dus eerst eens zorgen voor een mooi laagje verf. Goed! Foto's. Want jullie vragen daarom.
Ook nog even rond gezocht.. hij is
hier ook al langs gekomen:
Daar is dat alu (windschermdingetje) plaatje te zien!
Zo één is het niet
Da's een wind. Met usd.. die tuareg die ik nu heb is afgeleid van de tuareg 125
die ziet er uit als volgt:
Staat er overig nog één van op
speurders.
Daar zit m'n pa beetje naar rond te neuzen... maarja, 1 motor in de tuin, 2 in de schuur, nog een houd hok en een stel fietsen word wel een beetje veel. Nog afgezien van het keuren-gedeelte... zit geen kenteken bij, namelijk. Genoeg gekletst! Kleurstellingen voor dit beestje?
Kom maar op met die fotoshops
En het moet vooral niet te ingewikkeld zijn!
Updeet 28-01-2010
FF laten lopen zonder demper. Die zat com-pleet vol met ouwe 2-takt meuk
FF buiten laten ronken
Updeet 02-02
Gister ff alles erop gebouwd, stukje gereden... koppeling slipt en maakt een kléin beetje een eng geluid
Goed, al het plastic past en er is iig niks afgebroken oid. Vanavond ff belletje doen naar iemand met een schade tuareg, en dan misschien die deze week er bij ophalen
Uh dus. Zaterdag richting Hoevelaken om plenty onderdeeltjes op te halen!
IK ZOEK EEN ORI TANK!. Die is er wel maar die is zoooo verrot ;( Dus! Als iemand nog eentje weet houd ik me aanbevolen!
Zo niet word het zoiets