Auteur |
Bericht |
JPost
ApriliaForum Member
|
Lichten worden plotseling feller
Hallo,
Gisteren heb ik om te kijken of mijn koelvloeistof nog goed was mijn voorkap van mijn Aprilia SR Street eraf gehaald en er op gezet en 's avonds ben ik de stad in gegaan, op de terugweg viel het mij op dat mijn koplampen (Angel Eyes Chroom) en verlichting van me teller en het lampje dat je koplampen aanstaan telkens eventjes feller werden en dan weer normaal worden. Iemand een idee waar dit aan ligt en wat ik er aan moet doen om het op te lossen?
Even ter informatie;
Het is dus een Aprilia SR Street (nog geen half jaartje oud) met Luchthoorn en Angel Eyes ingebouwd, beiden zitten er al een paar maanden in en heb er nooit last van gehad tot gisteravond.
Alvast bedankt voor de hulp!
|
za jan 23, 2010 1:47 pm |
|
|
Logitech1
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do feb 19, 2009 7:48 pm Berichten: 605 Woonplaats: Geesteren (OV)
|
Re: Lichten worden plotseling feller
Ten eerste Welkom op het Apriliaforum. Het Forum wordt eigenlijk meer gebruikt door mensen met schakelbrommers. Dus ik denk dat je beter even op scooterfreak's of iets dergelijks kunt zoeken. Of op google. Maar misschien weet iemand het hier ook wel maar de kans is klein.
_________________ Honda CBR 600 RR Fireblade!
http://apriliaforum.nl/viewtopic.php?f=37&t=22364
Ex Aprilia RS 50 Manuel Poggiali #54 <3
>> EX Aprilia Rs50 <<
|
za jan 23, 2010 2:19 pm |
|
|
Itakura
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 04, 2007 11:08 pm Berichten: 6447 Afbeeldingen: 19 Woonplaats: Raalte
|
ja en dus kunnen we niet helpen? komop zeg... met je 83 posts
denk dat je gelijkrichter kapot is of dat je de stekker eraf getrokken hebt.
za jan 23, 2010 2:21 pm |
Persoonlijk album
|
|
Ari
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di mei 29, 2007 7:05 pm Berichten: 2948 Woonplaats: Aalsmeer
|
gewoon wat verkeerd aangesloten lijkt mij? kijk alles eff opnieuw na en loop alle kabels na of er geen breuken in zitten oid
za jan 23, 2010 2:22 pm |
|
|
Logitech1
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do feb 19, 2009 7:48 pm Berichten: 605 Woonplaats: Geesteren (OV)
|
Ik zeg niet dat we niet kunnen helpen maar ik zeg dat we meer verstand hebben van schakelbrommers dan van scooters
_________________ Honda CBR 600 RR Fireblade!
http://apriliaforum.nl/viewtopic.php?f=37&t=22364
Ex Aprilia RS 50 Manuel Poggiali #54 <3
>> EX Aprilia Rs50 <<
|
za jan 23, 2010 2:24 pm |
|
|
Ari
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di mei 29, 2007 7:05 pm Berichten: 2948 Woonplaats: Aalsmeer
|
spreek aub voor jezelf
za jan 23, 2010 2:36 pm |
|
|
*Vincent*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 15, 2008 10:56 pm Berichten: 5000 Woonplaats: Oegstgeest
|
Met electra kunnen wij net zo goed helpen als scooterfreaks, bedrading is toch vrij universeel. ik heb der ook last van als ik met mijn Senda hoog in de toeren rij, maar dat ligt denk ik aan mijn ontsteking, jij moet denk ik kijken naar een losse stekker of een stekker die contact maakt aan het frame oid.
_________________ Four wheels move the body Two wheels move the soul Te koop: 20 PK 70cc Pro Race AM6 cilinder, PB met een goed bod!
|
za jan 23, 2010 3:14 pm |
|
|
JPost
ApriliaForum Member
|
Heb zojuist eventjes alles gecontroleerd, even gestart, flink heen en weer lopen schudden, ook tegen de stekkers aan getikt en licht bleef het normaal doen, thanks allemaal, zometeen eventjes proberen of ie het ook daadwerkelijk doet...
|
za jan 23, 2010 4:38 pm |
|
|
bartp
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo maart 04, 2009 8:51 pm Berichten: 3034 Woonplaats: Mooiste stad achter de duinen
|
aprilius schreef: beter noem je niemand hier een voetveeg, als je zelf nieteens een leven hebt buiten dit forum, en geen haar beter bent dan die drol die ik net nog doorspoelde viewtopic.php?f=10&t=17600 RENESSE BAZENMEETING!!! NEEM OP Z'N MINST EEN KIJKJE!!!!
|
za jan 23, 2010 4:40 pm |
|
|
|