Aprilia RS50 & Derbi DRD Limited (Filmpje Senda P.39)
Auteur |
Bericht |
kars777
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 26, 2009 4:40 pm Berichten: 356 Woonplaats: strijen
|
Re: Aprilia RS50 & Derbi DRD Limited (BROMMERS GESTOLEN!!!)
als ze je derbi bijna kwamen ophalen had je je adress gegeven ofniet een virend van mij had dat ook die had 2 crossers en die had er een te kkop en hij had zijn adress gegeven toen zijn ze een nacht eerder geweest en hebben ze allebij zijn crossers gestolen en ze zijn uiteindelijk opgepakt en het waaren gewoon die gasten die die crosser eigenlijk zouden kopen dus michien een tip verder sterkte
_________________ mijnsx50 http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?f=13&t=14714
|
za jan 09, 2010 11:19 am |
|
|
Robinrs50
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma maart 30, 2009 4:30 pm Berichten: 909 Woonplaats: Wateringen
|
zwaar klote man 2 mooie brommer ineens weg moet echt een kut gevoel zijn stertke man !
za jan 09, 2010 11:22 am |
|
|
payday
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma sep 07, 2009 9:27 pm Berichten: 529 Woonplaats: Meppel
|
_________________ Streetfight RS
|
za jan 09, 2010 11:37 am |
|
|
chingboi
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo apr 06, 2008 11:54 pm Berichten: 1098 Woonplaats: lelystad
|
dus als zo beetje lees, ken jij van die gabbers die scooters stelen etc/?
zulke dudes moet je nooit mee omgaan, want ze naaien je altijd, of die verkopers kunnen het ook zijn, welke debiel wilt een derbi limited voor 4000 euro kopen?
succes ermee, zou van de verzekeringsgebouw af springen als ze niks vergoeden hehe
_________________ ok
wie wil mijn onderschrift vullen?
|
za jan 09, 2010 11:38 am |
|
|
Ari
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di mei 29, 2007 7:05 pm Berichten: 2948 Woonplaats: Aalsmeer
|
nouw, met dit soort mensen moet je juist omgaan, want dan pakken ze eerder andere brommer dan die van jou
za jan 09, 2010 11:44 am |
|
|
chingboi
ApriliaForum Member
|
nee tuurlijk niet, ik ken zulke gasten ook, ik koop niks van ze en doe alsof ik ze ken. want als ik ze tegenkom, vragen ze altijd waarme brommer is want ben meestal lopend jwz
dus gha jij maar met ie gasten om, zijn gewoon geen echte vrienden
_________________ ok
|
za jan 09, 2010 11:49 am |
|
|
Martijn Derbi senda
ApriliaForum Member
|
Steffmeisterx schreef: Ari schreef: zolang op je garage goede slot zit ofzo word het gewoon onder inboedel verzekerd ja, had een vriend van me ook maar wel klote man, vooral dat je die derbi zowat al verkocht had tis zeker geen fijn gevoel, ken ik ook Ja die van 2600 met std blok ging niet door, iemand zou komen zaterdag voor 4000 inc prorace, maar het moeten mensen zijn die geweten hebben dat die brommers daar staan want ze zijn puur daarvoor gekomen. dus waarschijnlijk moet t een "vriend" geweest zijn Ik denk dat diegene van 4000euro het wel was. Denk eens een beetje slim na, wie betaald er 4000 euro voor een 2ehands brommer. probeer zijn gegevens te achterhalen en eens goed opletten.
|
za jan 09, 2010 12:28 pm |
|
|
chingboi
ApriliaForum Member
|
JHA THATS TRUE
want 4000 is super veel he.
slimme ex motard rijder
_________________ ok
|
za jan 09, 2010 12:29 pm |
|
|
Martijn Derbi senda
ApriliaForum Member
|
chingboi schreef: JHA THATS TRUE
want 4000 is super veel he.
slimme ex motard rijder Niet lang meer.
|
za jan 09, 2010 12:36 pm |
|
|
chingboi
ApriliaForum Member
|
vind echt zielig
2 mooie brommers weg zonde man
_________________ ok
|
za jan 09, 2010 12:38 pm |
|
|
jasperrr91
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma maart 23, 2009 7:35 pm Berichten: 7459 Woonplaats: Heerewaarden
|
zwaar klote man, en denk dat je inderdaad die mensen is moet achterhalen die €4000 voor je drd wouden geven. Want dan ben je gewoon een mongool al wou je dat echt betalen!
za jan 09, 2010 12:56 pm |
|
|
b0nes
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jul 04, 2009 6:01 pm Berichten: 858 Afbeeldingen: 0
|
wat/hoe antwoorden de koper van je limited toen je hem heb gemailed/gebeld dat hij gestolen is ? als ze makkelijk zegge ooh nouja jammer , houdoe weetj je denk ik genoeg
_________________ Subaru impreza wrx '04 If in doubt, flat out! Kawasaki ZX-6R ninja '03 let the good times roll!
|
za jan 09, 2010 1:11 pm |
Persoonlijk album
|
|
chingboi
ApriliaForum Member
|
jha wou net posten, weer iemand mij te slim hehe
wat zei de koper? geen reactie? Hijs er blij mee dus hehe
_________________ ok
|
za jan 09, 2010 1:16 pm |
|
|
Steffmeisterx
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo mei 03, 2009 3:13 pm Berichten: 1190 Woonplaats: Amsterdam
|
Nee die van 4000 is het niet, die weet namelijk niet waar ik woon.. en ik snap dat dat veel is idd, maar dat was iemand die niks van scooters/brommers afweet en gewoon wou planken Nee geen sporen van inbraak in de garage, camerabeelden zijn er maar vanaf 16:00u want hij neemt 24u op en dan gaat hij er weer overheen, en vanaf het moment dat de camera beelden er zijn, is de plek leeg.. Het is een garage voor een aantal mensen uit t complex die een parkeerplaats bij hun appartement hebben gekocht enz, dus alleen die komen er in met een bepaald zendertje, maar eruit rijden kan altijd gaat automatisch, dus wrss zijn ze met iemand mee naar binnen gereden of gelopen, en dan vanuit binnen die deur weer open gedaan... b0nes schreef: wat/hoe antwoorden de koper van je limited toen je hem heb gemailed/gebeld dat hij gestolen is ? als ze makkelijk zegge ooh nouja jammer , houdoe weetj je denk ik genoeg Is een maatje van me en die vond het zeer kut, meer voor mij dan voor hem, hij wou m wel graag hebben maar vind t vooral kut voor mij dat ze ook mn RS meegenomen hebben,
Laatst bijgewerkt door Steffmeisterx op za jan 09, 2010 1:39 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
|
za jan 09, 2010 1:36 pm |
|
|
jasperrr91
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma maart 23, 2009 7:35 pm Berichten: 7459 Woonplaats: Heerewaarden
|
ben je daar dan niet gewoon voor verzekerd als de garage's bij meerdere mensen horen? Dan kunnen hun hem toch ook gestolen hebben?
za jan 09, 2010 1:38 pm |
|
|
|