Aprilia RS50 & Derbi DRD Limited (Filmpje Senda P.39)
Auteur |
Bericht |
ThomaSBK
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jan 19, 2009 9:44 pm Berichten: 4057 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Zutphen
|
Re: Aprilia RS50 & Derbi DRD Limited (BROMMERS GESTOLEN!!!)
Inderdaad, in de tussentijd zou die bij de buren kunnen staan of al in polen zijn. Zulke dingen weet je nooit. Ik wens je sterkte, met verzekerings shit enzo.
_________________ http://instantboss.org/
|
za jan 09, 2010 12:44 am |
Persoonlijk album
|
|
arnemuiden-rs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jul 08, 2008 1:39 pm Berichten: 2856 Woonplaats: Arnemuiden
|
|
za jan 09, 2010 12:50 am |
|
|
frankyman
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 01, 2008 1:56 pm Berichten: 938 Woonplaats: Laren
|
sterkte man maar als je wat mensen kent daar die wel eens wat spullen kunnen 'regelen' moet je even wat navragen, vd zomer is het hier bij een paar vrienden van me ook gebeurd, gejat uit tuinen over schuttingen getild etc. maar deze brommers stonden schijnbaar nog ergens in een loods?? en zeker in amsterdam zijn dr genoeg jongens die daar dan wel wat van weten
_________________ Derbi senda sm extreme 2008 #sold#
|
za jan 09, 2010 12:53 am |
|
|
Steffmeisterx
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo mei 03, 2009 3:13 pm Berichten: 1190 Woonplaats: Amsterdam
|
frankyman schreef: sterkte man maar als je wat mensen kent daar die wel eens wat spullen kunnen 'regelen' moet je even wat navragen, vd zomer is het hier bij een paar vrienden van me ook gebeurd, gejat uit tuinen over schuttingen getild etc. maar deze brommers stonden schijnbaar nog ergens in een loods?? en zeker in amsterdam zijn dr genoeg jongens die daar dan wel wat van weten Ja ken mensen die dat soort shit doen, maar die maakt t echt niet uit van wie ze t stelen als ze maar geld verdienen. Was nog langs een loods gegaan waar ik weet waar ze dagelijks brommers omkartellen maar mn brommers stonden daar niet, en die jongen van wie die loods is die heeft t sowieso niet gedaan want is mn neef, maar t zou me niks verbazen als t 1 van zn vrienden is want die brengen steeds die brommers daar binnen. En die zullen niet zo snel mijn brommers door hem laten ombouwen want ik heb samen met hem aan die senda gesleuteld en wat aan die RS dus hij weet sowieso dat die van mij zijn, en hij gaat er nog even achteraan bij die gasten maar hij zegt zelf ook dat ze niet te vertrouwen zijn. Stonden in de garage van 't appartementen complex.
Laatst bijgewerkt door Steffmeisterx op za jan 09, 2010 1:04 am, in totaal 1 keer bewerkt.
|
za jan 09, 2010 1:00 am |
|
|
arnemuiden-rs
ApriliaForum Member
|
bij een maatje van mij werd ze senda gejat, paar weken later werd er aan hem gervaagt oftie nog onderdelen nodig had, van een senda uit 2004 met bruin blok. toen bleek ook op marktplaats zijn onderdelen te staan, en istie langs geweest met de politie, die kerel was ook meteen opgepakt.
|
za jan 09, 2010 1:02 am |
|
|
Steffmeisterx
ApriliaForum Member
|
arnemuiden-rs schreef: bij een maatje van mij werd ze senda gejat, paar weken later werd er aan hem gervaagt oftie nog onderdelen nodig had, van een senda uit 2004 met bruin blok. toen bleek ook op marktplaats zijn onderdelen te staan, en istie langs geweest met de politie, die kerel was ook meteen opgepakt. Dan ben je wel echt dom als je van iemand een brommer steelt en dan zn eigen onderdelen terug proberen te verkopen
za jan 09, 2010 1:05 am |
|
|
arnemuiden-rs
ApriliaForum Member
|
naja hij kende hem niet, onderdelen werken via via een hem aangeboden, er ging rond dat iemand uit souburg(stadje) een senda in onderdelen verkocht.
|
za jan 09, 2010 1:07 am |
|
|
frankyman
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 01, 2008 1:56 pm Berichten: 938 Woonplaats: Laren
|
bij mij uit de buurt vandaan werden ze naar polen gebracht
_________________ Derbi senda sm extreme 2008 #sold#
|
za jan 09, 2010 1:09 am |
|
|
Steffmeisterx
ApriliaForum Member
|
wordt ook gedaan idd, kan van alles mee gebeurd zijn.. en mochten ze erop rond planken ergens, dan hoop ik dat ze zich doodrijden op die senda
za jan 09, 2010 1:29 am |
|
|
MarcoZ
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di feb 10, 2009 6:42 pm Berichten: 320 Woonplaats: Rijssen
|
Zit de garage waar de brommers in stonden vast aan het huis? Bij een maat van mij is afgelopen zomer ook een DRD Limited (zelfde als de jouwe) gejat uit de garage. Ook precies hetzelfde, alleen zijn DRD weg terwijl er een dikke Ducati en andere dingen in de garage stonden. De verzekering wou niet uitbetalen omdat de garage niet bij het huis hoorde en dus niet bij de inboedel....
|
za jan 09, 2010 1:53 am |
|
|
Steffmeisterx
ApriliaForum Member
|
Deze garage hoort wel bij het huis, is gewoon onder t gebouw. En valt onder inboedel, maar zijn alleen geen sporen van inbraak dus misschien als er op de camerabeelden wat staat..
za jan 09, 2010 1:59 am |
|
|
MarcoZ
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di feb 10, 2009 6:42 pm Berichten: 320 Woonplaats: Rijssen
|
Ah oke, dat is beter. Bij mijn maatje zijn ook geen sporen van braak gevonden, zijn brommer werd 40 kilometer verderop kapot in een sloot teruggevonden. En 1 van zijn vroegere "vrienden" woont in dat dorpje waar de brommer is gevonden... Veel succes, hopelijk worden ze beide zonder schade teruggevonden.
|
za jan 09, 2010 2:02 am |
|
|
Steffmeisterx
ApriliaForum Member
|
Ik weet bijna zeker dat ik ze niet terug zal zien,
dus hopelijk gaat de verzekering niet al te moeilijk doen, en kan ik wat anders leuks halen
za jan 09, 2010 2:05 am |
|
|
Raphaël
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jun 06, 2007 6:28 pm Berichten: 1972 Woonplaats: Amsterdam
|
Had je je adres al gegeven aan diegene die hem zou komen halen voor 4000 (al veel te veel? Valt wel op dat iemand zo'n bedrag toezegt voor een 2ehands brommer..?) ?
Garage open gebroken ofzo?
za jan 09, 2010 3:15 am |
|
|
Nice
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo sep 16, 2009 8:12 pm Berichten: 611 Woonplaats: Terheijden
|
maar als er geen sporen van inbraak zijn, dan was je garage toch niet opslot?
_________________ ||||||||| Aprilia Sx'08 |||||||||
|
za jan 09, 2010 10:55 am |
|
|
|