Hey,
Ik ben Martijn van Heerde, ben 14 jaar en kom uit het mooie Oxe. 4km van Deventer af.
Mijn grootste hobby is nog wel de vespa hobby. Ik heb mijn Racing Ciao al even laten zien hier op het forum
Maar nu
De Aprilia
Yep hij staat bij mij in de schuur
We bregen het overschrijvingsbewijs nog een keer naar Jelle
Ik ben gelijk aan het sleutelen gegaan. Hij loopt niet en de startmotor pakt hem niet. Eerst alle kappen eraf en dan ff kijken hoe of wat.
Nou maak je op voor enorm veel foto's
Alle kappies eraf:
Am3?
Giannelli dempertje.
Nou morgen maar eens een lange schagt bougie halen, ik heb alleen korte.
En dan kijken of ik hem aan de praat kan krijgen.
UpdateZoo, had eindelijk een vonk
Maar ik kreeg hem niet aan het lopen. Hij kreeg wel benzine maar alles liep over.
Ik heb het blokje er maar onderuit gehaald. De startmotor moet toch gelast worden.
Eerst stond hij er zo bij:
En een uurtje later:
Blokje:
Afgebroken startmotor:
Heb gelijk de cilinder er even afgetrokken, zag er nog prima uit
Maar bij het demonteren van het blok zijn er 2 ophangpunten afgebroken
Dus die ga ik maar eens stevig lassen.
Het blokje ga ik dus reviceren, hij heeft een keer olie gelekt want alles is zo vet als bagger.
Tot updates!
UpdateHet is wel wat anders allemaal dan die vespatjes, waar je voor 100 euro een compleet blok hebt
Maar wat er vandaag gebeurd is:
Elektra. (ja ik ben een boer ja
)
Uitlaatje al een beetje aan het opknappen:
Al mijn brommer zooi
30 December 09Plamuuuur en Epoxieeeee
Ik word er nu al weer gek van....
2 uur aan gewerkt.....
Nu links nog.
Humooor
UpdateZoooo
RS 50 OM erbij. Ga er nog niet op rijden, dat durf ik niet, wat een beun ding. Alles zit los en is half gaar. Maarja er zit wel een AM5 onder.
De plannen:
Nieuwe kabelboom maken.
Fatsoenlijk afstellen.
Alles nalopen.
Daarna er ff oprijden en dan het blok er onder uit om onder m'n futura pas gemaakt te worden
Mooi meegenomen
Zoals monique smit zegt: We gaan er voor dus kom maar op
UpdateZoooo lekker geknutseld vandaag
RS 50 gestript, staat nu alleen nog op z'n wielen, zometeen even afmaken.
Blokophanging van Af1 weggeslepen en het AM5 blokje, waar trouwens een 50 doppler in zit er even onder gehangen. Ketting lijkt mooi in lijn te lopen.
Blok moet dus aan de voorkant nog iets omhoog.
Alles, maar dan ook echt alles zat vast met tyrips
Beunhaas die kerel
UpdateHeb de kop er al afgetrokken
Mooi poort inderdaad, wandje ziet er ook nog goed uit.
Vandaag weer lekker productief bezig geweest.
Mooi clean plaatje voor een nieuwe ophanging gemaakt.
Nieuw buisje er tussen gelast.
\
De lassen zijn erg stevig, even mooi als die van aprilia (paar mooiere waar ik goed bij kon) dus ik ben tevreden.
UpdateZo, de achter ophanging zit erin, ketting mooi in lijn
Nou de rest nog.
De uitlaat past alleen niet meer, mooi excuus voor een opmaatje
Bist update's
UpdateJajaaaaaaaaa
Ophanging is klaar, ketting loopt perfect in lijn. Nog 2 kleine lasjes overdoen en dan kan hij eigenlijk al naar de stralert met alle zooi erbij.
Feuteu's
UpdateBedankt! Heb alles nog ff afgewerkt.
Foto's buiten:
Ik ben er blij mee
UpdateHeb toch maar besloten om hem zelf te schuren en kaal te maken. Heb ff geen geld voor de straler:
De velgen en al het andere kleine spul kan ik wel stralen bij vrienden op het werk.
UpdateBen weer aardig opschoten, alles wat ik ga stralen ontvet en schoongemaakt:
En bezig met de uitlaat geweest, onder het genot van een shaggie toch maar bedacht dat ik hem toch zelf ga bouwen. Daniel last hem dan voor me af
UpdateVandaag weer productief dagje geweest. De helf van de kappen goed geschuurd.
Rechtervoetsteunhouder
Aangepast. Was hij waarschijnlijk een keer op gevallen. Paar keer in geslepen, flinkt gehouwt en vastgelast, alleen even afwerken nog:
En begonnen met de "blokkeerstand'' voor de voorvork:
Freempie heb ik besloten naar de coater te brengen, heb ik er geen geouwhoer meer mee met kaalmaken etc.