|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 3 berichten ] |
|
Auteur |
Bericht |
Patrick B
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo dec 28, 2008 8:36 pm Berichten: 91 Woonplaats: Numansdorp
|
Onsteking kapot?
Oke,
Afgelopen vrijdag gepakt door oom agent, kenteken bewijs ingevorderd dus dat word afvoeren en herkeuren.
Dus ik een Pinasco begrenzer gekocht en gemonteerd.. beetje stotteren dus ik denk dan toch maar proppen in de uitlaat. Ik weer terug rijden en beetje afstellen met die begrenzer. en toen opeens een plof en niks meer. Vandaag een nieuwe originele bobine gekocht en gemonteerd. Toen flink gaan proberen aan te lopen en dan loopt die uiteindelijk heeeeeeeeeel moeilijk met max 4 duizend toeren en ik moet meelopen.
- Vliegwiel + ontsteking zitten goed - Bougie vonkt WEL! - Cilinder is nog als nieuw - Carburateur is 99% zeker het probleem ook niet
Ik heb de ontsteking doorgemeten.
wit - geel 0 ohm = bij mij ook 0 wit - rood 125 ohm met afwijking van 15 = bij mij 124 wit - groen 730 ohm met afwijking van 35 = bij mij 770
Nu zou je dus zeggen, wit-groen heb 5 ohm teveel, kan het zijn dat die het daardoor niet goed doet?
|
di dec 01, 2009 12:32 am |
|
|
robtuner
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za nov 07, 2009 4:44 pm Berichten: 53 Woonplaats: Schoonhoven
|
Re: Onsteking kapot?
mischien even opnieuw afstellen?
_________________ autoventieldopjesmuseummedewerkersuniformsbadgepoetsdoekje
|
di dec 01, 2009 12:49 pm |
|
|
Patrick B
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo dec 28, 2008 8:36 pm Berichten: 91 Woonplaats: Numansdorp
|
Re: Onsteking kapot?
Probleem is gevonden.
Ik zat teveel bij de onsteking te kijken i.v.m. net gemonteerde begrenzer. Maar me Vforce membraan is gewoon gescheurd!
|
di dec 01, 2009 3:58 pm |
|
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 3 berichten ] |
|