Auteur |
Bericht |
mr mike
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma sep 01, 2008 10:29 pm Berichten: 1272 Woonplaats: Den Haag--Ypenburg
|
Re: [animocheck] westland meeting
Als je reageerd lees dan ook wat er staat.. + met zijn alle op de veerboot ging prima met de maassluiis meeting
_________________ MH RX--> viewtopic.php?f=11&t=10807&st=0&sk=t&sd=a YAMAHA TZR--> viewtopic.php?f=11&t=11398
|
wo nov 04, 2009 8:59 pm |
|
|
bas_sx50
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr feb 29, 2008 1:37 pm Berichten: 972 Woonplaats: Den Haag
|
mr mike schreef: Als je reageerd lees dan ook wat er staat.. + met zijn alle op de veerboot ging prima met de maassluiis meeting totaal mee eens
do nov 05, 2009 10:11 am |
|
|
jeroenGPR
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jan 12, 2009 6:17 pm Berichten: 1360 Woonplaats: Maasland
|
hhahaha ik lees nu pas dat er een topic voor aangemaakt is .. datum is nog geheel onduidelijk .. reken maar op het voorjaar als het weer een beetje gunstig weer word. motoren en schakels zijn welkom scooters ook maar niet TE veel want schakels blijft het mooist .. bij mij thuis verzamelen of in het dorp op een plein. mensen die graag meewillen zeg het even dan weten robin en ik of het de moeite waard is want de opkomst MOET boven die van JeroenVS zijn meeting komen
_________________ APRILA RS50 MY ROSSI FIAT 500 REPLICA
|
za nov 07, 2009 4:07 pm |
|
|
bartp
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo maart 04, 2009 8:51 pm Berichten: 3034 Woonplaats: Mooiste stad achter de duinen
|
Dat is opzich niet zo moeilijk, we moeten alleen nog ff wat mensen uit omgeving katwijk, dan kunnen we wel zo goed als heel Zuid Holland laten komen. En gewoon 2/3 maanden van te voren aangeven. Dan komt het helemaal goed Ik ben er sowieso.
aprilius schreef: beter noem je niemand hier een voetveeg, als je zelf nieteens een leven hebt buiten dit forum, en geen haar beter bent dan die drol die ik net nog doorspoelde viewtopic.php?f=10&t=17600 RENESSE BAZENMEETING!!! NEEM OP Z'N MINST EEN KIJKJE!!!!
|
za nov 07, 2009 8:52 pm |
|
|
Stephan777
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jan 19, 2008 8:12 pm Berichten: 818 Woonplaats: boskoop
|
Ik kom dan denk ook wel langs.
_________________ Derbi Senda 2008 te koop!
viewtopic.php?f=7&t=16293
|
zo nov 08, 2009 1:31 am |
|
|
Felix
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo apr 04, 2007 6:11 pm Berichten: 1469 Woonplaats: Oegstgeest
|
Als het idd in het voorjaar is en ik me brommer nog heb, kom ik misschien wel.
di nov 10, 2009 8:17 pm |
|
|
Tischmen
ApriliaForum Member
|
bartp schreef: Dat is opzich niet zo moeilijk, we moeten alleen nog ff wat mensen uit omgeving katwijk, dan kunnen we wel zo goed als heel Zuid Holland laten komen. En gewoon 2/3 maanden van te voren aangeven. Dan komt het helemaal goed Ik ben er sowieso. Wat hoor ik nou katwijk? Ik dacht dat ik de enige was met een schakel in katwijk maar het worden er gelukkig wel meer. Word gek van al die tossers Ik neem aan dat tegen die tijd m'n rs'je wel zo'n beetje af is dus dan ben ik er zeker bij.
|
za nov 14, 2009 4:20 pm |
|
|
bartp
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo maart 04, 2009 8:51 pm Berichten: 3034 Woonplaats: Mooiste stad achter de duinen
|
Tischmen schreef: bartp schreef: Dat is opzich niet zo moeilijk, we moeten alleen nog ff wat mensen uit omgeving katwijk, dan kunnen we wel zo goed als heel Zuid Holland laten komen. En gewoon 2/3 maanden van te voren aangeven. Dan komt het helemaal goed Ik ben er sowieso. Wat hoor ik nou katwijk? Ik dacht dat ik de enige was met een schakel in katwijk maar het worden er gelukkig wel meer. Word gek van al die tossers Ik neem aan dat tegen die tijd m'n rs'je wel zo'n beetje af is dus dan ben ik er zeker bij. Ik kom niet uit Katwijk, we moeten juist meer mensen uit omgeving Katwijk/Noordwijk, aangezien daar relatief weinig schakels tot noch toe bekend zijn Zou leuk zijn als je kwam
aprilius schreef: beter noem je niemand hier een voetveeg, als je zelf nieteens een leven hebt buiten dit forum, en geen haar beter bent dan die drol die ik net nog doorspoelde viewtopic.php?f=10&t=17600 RENESSE BAZENMEETING!!! NEEM OP Z'N MINST EEN KIJKJE!!!!
|
za nov 14, 2009 8:32 pm |
|
|
*Vincent*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 15, 2008 10:56 pm Berichten: 5000 Woonplaats: Oegstgeest
|
Felix en ik wonen 5 minuten van Katwijk, MG woont 5 minuten van Katwijk, en ik ken nog wel genoeg mensen uit katwijk die een schakel hebben, iemand met een Aprilia SX50, iemand met een Derbi, en ook eentje die inmiddels een ZXR400 heeft, maar die had ook een RS geloof ik. dus dat zijn er dan al 6, ken hier in oegstgeest nog een jongen die nu een Senda heeft maar eigelijk een RS wou kopen. tadaa, 7 mensen.
_________________ Four wheels move the body Two wheels move the soul Te koop: 20 PK 70cc Pro Race AM6 cilinder, PB met een goed bod!
|
ma nov 16, 2009 3:10 pm |
|
|
bartp
ApriliaForum Member
|
Mooi Ik denk dat we nu wel op een mannetje of 30 zitten?
|
ma nov 16, 2009 4:59 pm |
|
|
mr mike
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma sep 01, 2008 10:29 pm Berichten: 1272 Woonplaats: Den Haag--Ypenburg
|
Ik zou graag wel een datum willen weten, ik moet vroeg van te voren vrij vragen op werk of de dag vrij houden... Dus als er enige vaart achter kan, graag!
_________________ MH RX--> viewtopic.php?f=11&t=10807&st=0&sk=t&sd=a YAMAHA TZR--> viewtopic.php?f=11&t=11398
|
ma nov 16, 2009 11:52 pm |
|
|
Robinrs50
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma maart 30, 2009 4:30 pm Berichten: 909 Woonplaats: Wateringen
|
Tischmen schreef: bartp schreef: Dat is opzich niet zo moeilijk, we moeten alleen nog ff wat mensen uit omgeving katwijk, dan kunnen we wel zo goed als heel Zuid Holland laten komen. En gewoon 2/3 maanden van te voren aangeven. Dan komt het helemaal goed Ik ben er sowieso. Wat hoor ik nou katwijk? Ik dacht dat ik de enige was met een schakel in katwijk maar het worden er gelukkig wel meer. Word gek van al die tossers Ik neem aan dat tegen die tijd m'n rs'je wel zo'n beetje af is dus dan ben ik er zeker bij. dan heb je laatst toch echt de benthuizen meeting gemist want die reed vanaf benthuizen naar katwijk aan zee
ma nov 16, 2009 11:58 pm |
|
|
sven93
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo feb 08, 2009 8:41 pm Berichten: 498 Woonplaats: Roelofarendsveen
|
ik wil er best bij zijn. moet wel de datum tijdig weten. en als ik met iemand uit de buurt ken mee rijden super want ik weet de weg nie
_________________ brommer(te koop):http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?f=13&t=12258&start=0
|
zo nov 22, 2009 8:10 pm |
|
|
Stephan777
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jan 19, 2008 8:12 pm Berichten: 818 Woonplaats: boskoop
|
*Vincent* schreef: Felix en ik wonen 5 minuten van Katwijk, MG woont 5 minuten van Katwijk, en ik ken nog wel genoeg mensen uit katwijk die een schakel hebben, iemand met een Aprilia SX50, iemand met een Derbi, en ook eentje die inmiddels een ZXR400 heeft, maar die had ook een RS geloof ik. dus dat zijn er dan al 6, ken hier in oegstgeest nog een jongen die nu een Senda heeft maar eigelijk een RS wou kopen. tadaa, 7 mensen. met die sx dat is kees. met zxr dat is joeri en die heeft een gilera zulu gehad.
_________________ Derbi Senda 2008 te koop!
viewtopic.php?f=7&t=16293
|
wo nov 25, 2009 8:53 pm |
|
|
*Vincent*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 15, 2008 10:56 pm Berichten: 5000 Woonplaats: Oegstgeest
|
Jij weet over wie ik het heb Stephan. Maar ik denk, ik noem geen namen omdat niemand dan iets wijzer word.
_________________ Four wheels move the body Two wheels move the soul Te koop: 20 PK 70cc Pro Race AM6 cilinder, PB met een goed bod!
|
vr nov 27, 2009 9:53 pm |
|
|
|