Auteur |
Bericht |
n-i-ckka
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo okt 01, 2008 5:51 pm Berichten: 561 Woonplaats: Monnickendam
|
 Re: [Nick's Tetsuya is BlackGhost] Nieuwe BeginPost
oke heb weer is een fucking probleem denk ik... Ik reed gister over de dijk en hoor opeens allemaal gepiep en gefluit?! net alsof er iets goed over elkaar heen schuift.. hij begon ook flink te hobbelen... dus nu ga k morgen avond me cilinder eraf halen en meteen weer ff kijken of et misschien iets te maken heb met de koppelingsplaten of WEER die bak... 
_________________ Kawasaki zx6r '98 Volgend seizoen ZACken:) -Aprilia RS80NM140km/u(niet meer)
|
di nov 10, 2009 12:06 am |
|
 |
rain man
ApriliaForum Member
|
wiellager toevallig?
|
di nov 10, 2009 12:11 am |
|
 |
n-i-ckka
ApriliaForum Member
|
ik zal morgen wel ff kijken... tnnx voor de tippert:) 
_________________ Kawasaki zx6r '98 Volgend seizoen ZACken:) -Aprilia RS80NM140km/u(niet meer)
|
di nov 10, 2009 12:12 am |
|
 |
2SLOW4ME
ApriliaForum Member
|
naar jouw beschrijving klinkt het idd als een wiellager  . Die dingen houden het soms wel 40 km vol al hobbelend en krakend. klinkt niet fijn, iknow  .
|
di nov 10, 2009 1:02 am |
|
 |
n-i-ckka
ApriliaForum Member
|
2SLOW4ME schreef: naar jouw beschrijving klinkt het idd als een wiellager  . Die dingen houden het soms wel 40 km vol al hobbelend en krakend. klinkt niet fijn, iknow  . jah maar waar ik dus bang voor ben..... hij maakte et zelfde geluid toen me bak naar ze grootje was.... en in me 3 of 4 (weet niet psies meer welke) in lage toeren had ie het niet...
|
di nov 10, 2009 9:37 am |
|
 |
apriliasquid
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma dec 22, 2008 11:08 pm Berichten: 1832 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Zuid-Beijerland
|
kijk ook even naar de boutjes uit je achtertandwiel want heb ook al 2x gehad dat die eruit draaide en dat schuurt en hobbelt ook 
_________________ Rs50 tekoop in onderdelen! http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?f=7&t=18182&start=0
|
di nov 10, 2009 1:51 pm |
Persoonlijk album
|
 |
n-i-ckka
ApriliaForum Member
|
apriliasquid schreef: kijk ook even naar de boutjes uit je achtertandwiel want heb ook al 2x gehad dat die eruit draaide en dat schuurt en hobbelt ook  jah zal ik ook meteen ff doen.. iemand anders nog suggesties?
|
di nov 10, 2009 1:52 pm |
|
 |
2SLOW4ME
ApriliaForum Member
|
voorwiel lager ook maar ff checken dan denkz, en als je daar geen speling op voelt zou ik gewoon eerst ff blok olie vervangen. en kijken wat er aan de koppelingskant aan de hand is. Ik heb het 1x gehad dat ik uit het niets een stuk alu tussen de tandwielen van de koppeling en de krukas had zitten. wist bij god niet waar het vandaan kwam  . koppelingskant open gemaakt, al die zooi tussen de tandwielen vandaan geschraapt en ik kon weer rijden  . Maakte ook zo'n vreemd geluid..
|
di nov 10, 2009 2:17 pm |
|
 |
No fear
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr feb 02, 2007 10:45 pm Berichten: 2269 Woonplaats: China
|
Zit je rem niet op het ijzer?
_________________ Power is useless without control!
|
di nov 10, 2009 9:45 pm |
|
 |
Racekees
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma nov 07, 2005 5:17 pm Berichten: 6379 Afbeeldingen: 16 Woonplaats: Hoogkerk
|
denk dat er een moer losloopt achter je koppelingsdeksel..
|
di nov 10, 2009 10:14 pm |
|
 |
sbk replica
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za maart 10, 2007 2:04 pm Berichten: 2602 Afbeeldingen: 9 Woonplaats: schagen
|
dat zou ook nog goed kunnen idd kees, ik heb toen ook eens vage knars in men vers. bak gehad, gign vanzelf weer weg, nog nooit zoiets raars mee gemaakt, blok rijdt nogsteeds 
_________________ RS50 rossi, honda cbr400rr en cb350f!
|
di nov 10, 2009 10:47 pm |
Persoonlijk album
|
 |
2SLOW4ME
ApriliaForum Member
|
sbk replica schreef: dat zou ook nog goed kunnen idd kees, ik heb toen ook eens vage knars in men vers. bak gehad, gign vanzelf weer weg, nog nooit zoiets raars mee gemaakt, blok rijdt nogsteeds  haha  . Ik vraag ne van mijn blok nogsteeds af waar ooit die brokken alu vandaan kwamen uit mijn carter. Want ik heb de hele koppelingskant leeg gemaakt.. maar kon niets vinden  .   alles schoon gemaakt en hij liep weer, 5dkm later nogsteeds! Hoop dat het niet je vbak is nick, zou lullig zijn  .
|
wo nov 11, 2009 1:22 am |
|
 |
n-i-ckka
ApriliaForum Member
|
IK HEB ETTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Me koppelings platen waren zooo fcking versleten.. er zater in plaats van die wangetjes gewoon KUILEN in!
ik had nog ouwe liggen dus die had ik er ff ingezet. strax ff nieuwe 5plaatspolini bestellen.
dat was het dus:P
Tnnx iedereen voor et meedenken(A)
ik heb trouwens toen hij et weer deed alles na gelopen wat jullie allemaal zeiden...
toen kwam ik erachter dat me remblokkies op waren(vervange), achterwiel lager maakte ook geluid(vervange).
DUSSS!!!:D
|
do nov 12, 2009 1:22 pm |
|
 |
No fear
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr feb 02, 2007 10:45 pm Berichten: 2269 Woonplaats: China
|
Goedzo!
Nu rijden jij!
_________________ Power is useless without control!
|
do nov 12, 2009 1:27 pm |
|
 |
n-i-ckka
ApriliaForum Member
|
No fear schreef: Goedzo!
Nu rijden jij!  jaaah net ff naar me pa's kantoor gegaan(zit ik nu):P En als ze gaan beginnen met pekelen ga ik em weer uitelkaar halen. en hoop dat ik dan ook et geld heb voor een nieuwe cilinder en adnere carb. en dan hoooop ik die team 
|
do nov 12, 2009 1:36 pm |
|
 |
|