|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 7 berichten ] |
|
Auteur |
Bericht |
Dgroenenberg
ApriliaForum Member
|
 Koppeling probleem
Ik heb pas mijn brommer uit en in elkaar gezet, maar als ik nu mn koppeling helemaal in knijp en hem in zn 1 zet wil hij behoorlijk graag wegrijden.. meer dan eerst heb ik het idee. ik hoor ook een wat hardere klap als ik schakel. Wat kan ik hier aan doen? kan het misschien aan de koppelingskabel liggen? (of hoe die kabel ook heet vanaf je blok naar je koppelingshandvat)
|
di sep 29, 2009 10:42 am |
|
 |
ThomaSBK
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jan 19, 2009 9:44 pm Berichten: 4057 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Zutphen
|
 Re: Koppeling probleem
ff afstellen, bij de hendel.
_________________ http://instantboss.org/
|
di sep 29, 2009 10:45 am |
Persoonlijk album
|
 |
Dgroenenberg
ApriliaForum Member
|
oke
ik heb trouwens ook met me lompe hoofd de voorrem een paar keer ingeknepen terwijl me wiel eraf lag, nu zitten de remblokken tegen elkaar aan en willen niet echt terug :') is dit op te lossen zonder de druk eraf te halen en weer alles te ontluchten?
|
di sep 29, 2009 10:52 am |
|
 |
Dgroenenberg
ApriliaForum Member
|
om ff terug te komen op t koppelingsgezijk, me brommer hangt nu in de takel, en als ik me koppeling inhou en hem in zn 1 zet gaat het wiel even hard draaien als wanneer ik mn koppeling niet inknijp +_+ de schakelklap is ook even hard. heb net bij mn hendel proberen te stellen maar op beide verste punten veranderd er niets aan.
|
di sep 29, 2009 11:35 am |
|
 |
XLER8R
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 27, 2009 6:57 pm Berichten: 2022 Woonplaats: Wijk en Aalburg
|
De koppeling moet je even wat strakkker zetten aan je stuur, zodat hij ontkoppelt. Bij je remblokken kun je gewoon een platte schroevendraaier er tussen steken en voorzichtig wat heen en weer gaan zonder de blokke te verneuken.
_________________ Micro Power!
|
di sep 29, 2009 1:27 pm |
|
 |
*Thomas*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do sep 22, 2005 9:34 pm Berichten: 5743 Afbeeldingen: 32
|
als je een am6 blok hebt (of am3,4,5), heb je dan rekening gehouden met de pijl die op je bovenste drukplaat staat?
en, zitten al je koppelingsdrukstiften erin? (ook dat kleine balletje in het midden)
di sep 29, 2009 3:04 pm |
Persoonlijk album
|
 |
BuxirS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 31, 2005 4:11 pm Berichten: 3214 Afbeeldingen: 9 Woonplaats: Noordelijk
|
Een koude koppeling klapt bijna altijd hè...
_________________ Ex-moderator uit de gouden tijden van dit forum.
|
di sep 29, 2009 3:06 pm |
Persoonlijk album
|
 |
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 7 berichten ] |
|