Schakelmeeting ~ Oss! Algemeen Chat Topic!
Auteur |
Bericht |
jasperrr91
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma maart 23, 2009 7:35 pm Berichten: 7459 Woonplaats: Heerewaarden
|
Re: Schakelmeeting ~ Oss!
moet nu toch nieuwe achterveer op dus kan je er best mee door rijden
vr aug 28, 2009 1:41 pm |
|
|
[T][H][IJ][N]
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo dec 10, 2008 8:54 pm Berichten: 3139 Woonplaats: H.a.p.s
|
ThomasSX schreef: ik zal er niet bij zijn.. mijn achterveer is lek, daar kwam ik vanmorgen achter. vanavond naar van lee gebracht, bern benieuwd wanneer hij klaar is sorry smatjes watte fak boeit dat maat vn mij rijdt zo al 4 maanden rond op zn drd
_________________ !!Derbi GPR Panther Black!!verkocht http://apriliaforum.nl/viewtopic.php?f=11&t=11517&st=0&sk=t&sd=a Opel Sjeez Kadett GSI Cabrio
|
vr aug 28, 2009 6:27 pm |
|
|
SXRosmalen
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jan 31, 2009 1:58 am Berichten: 64 Woonplaats: Rosmalen
|
ThomasSX schreef: ik zal er niet bij zijn.. mijn achterveer is lek, daar kwam ik vanmorgen achter. vanavond naar van lee gebracht, bern benieuwd wanneer hij klaar is sorry smatjes wat is dat nou man? eerst mij opnaaien voor die meeting en dan kom je zelf niet meeR?
_________________ SX '50 Supermotard
|
za aug 29, 2009 12:17 am |
|
|
Treces
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 04, 2009 10:57 pm Berichten: 552 Woonplaats: Oss
|
LAATSTE INFOMorgen is het zover, hier de laatste informatie nog even op een rijtje! AlgemeenWe beginnen rond 1 uur met verzamelen, wanneer we een fatsoenlijke groep hebben, vertrekken we. Zorg dus dat je op tijd bent! We beginnen bij sportpark de Rusheuvel, op de parkeerterrein wat eraan grenst (als je het niet kent, is het waarschijnlijk even zoeken, het ligt vanuit het Centrum van Oss gezien aan de linker kant!). RouteDe route is hier te vinden. Het is een tocht van 36,5km. Echter kunnen we hier altijd van afwijken. AanrijroutesVanuit Nijmegen/RavensteinRij de brug over bij Ravenstein, rij vervolgens richting Herpen daarna naar Berghem, het wordt je aangeraden om na de Jumbo, in de bocht naar rechts te gaan, die weg uit te rijden en vervolgens links het fiets/bromfietspad op te rijden, je komt dan uit op de Singel 1940-1945. Na een goeie kilometer of 2, volgt er een rotonde die je naar rechts moet nemen. Je nadert dan de Rusheuvel, voor de verkeerslichten heb je het parkeerterrein. Vanuit Heesch/NistelrodeVoor alle mensen uit Heesch wordt aangeraden om langs het stadion van FC Oss te rijden, in verband met eventuele controles bij het ziekenhuis. Je rijdt van over de Dr. Saal van Zwanenbergsingel die later overloopt in de John F. Kennedylaan. Na de 2e rotonde, de verkeerslichten rechts. Alsmaar rechtdoor rijden, 2e rotonde links. Je nadert dan de Rusheuvel, voor de verkeerslichten heb je het parkeerterrein.
|
za aug 29, 2009 1:42 am |
|
|
jasperrr91
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma maart 23, 2009 7:35 pm Berichten: 7459 Woonplaats: Heerewaarden
|
en die vanuit heerewaarden
za aug 29, 2009 8:02 am |
|
|
Treces
ApriliaForum Member
|
jasperrr91 schreef: en die vanuit heerewaarden Speciaal voor jou zal ik een route maken Moment Vanuit HeerewaardenGa bij Lith de pont over, volg vervolgens de borden naar Oss. Je komt vanzelf op de John F. Kennedybaan (N625). Nadat je Oss bent ingereden eerste rotonde links. Vervolgens alsmaar rechtdoor (na 500m kom je uit op een veldje, daar moet je rechtsom). Daarna weer alsmaar rechtdoor. Na een paar honderd meter krijg je een verkeerslicht en aan je linkerhand een school. Dan is het nog maar een paar meter voordat je bij de meeting bent!
Laatst bijgewerkt door Treces op za aug 29, 2009 12:09 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
|
za aug 29, 2009 12:00 pm |
|
|
[T][H][IJ][N]
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo dec 10, 2008 8:54 pm Berichten: 3139 Woonplaats: H.a.p.s
|
en vanuit haps
_________________ !!Derbi GPR Panther Black!!verkocht http://apriliaforum.nl/viewtopic.php?f=11&t=11517&st=0&sk=t&sd=a Opel Sjeez Kadett GSI Cabrio
|
za aug 29, 2009 12:07 pm |
|
|
Treces
ApriliaForum Member
|
Black Panther GPR schreef: en vanuit haps Vanuit HapsGa de N264 richting St. Hubert op. Na een paar kilometer kom je uit op een kruising met nog een andere N weg, deze moet je naar rechts volgen. Je zit nu op de N277, na een paar kilometer een T-spliting, naar rechts graag. Vervolgens na een kilometer links richting Schaijk. De weg volgen en je komt uit in Heesch (zie verdere beschrijving daar).
|
za aug 29, 2009 12:13 pm |
|
|
jasperrr91
ApriliaForum Member
|
dankje was maar grapje eigk Doe toch met tom tom denk
za aug 29, 2009 12:20 pm |
|
|
Treces
ApriliaForum Member
|
jasperrr91 schreef: dankje was maar grapje eigk Doe toch met tom tom denk Rusheuvelstraat 5, 5346 JH Oss
|
za aug 29, 2009 12:32 pm |
|
|
jasperrr91
ApriliaForum Member
|
thnx daar heb ik meer aan
za aug 29, 2009 12:42 pm |
|
|
Treces
ApriliaForum Member
|
jasperrr91 schreef: thnx daar heb ik meer aan Moet je de coördinaten hebben?
|
za aug 29, 2009 12:55 pm |
|
|
Sebasiejj
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma dec 17, 2007 3:18 pm Berichten: 189 Woonplaats: Oss
|
haal mij maar van het lijstje af, heb familiefeest of kunnen we de meeting nog een keer verzetten?
|
za aug 29, 2009 1:13 pm |
|
|
jasperrr91
ApriliaForum Member
|
schijt aan je familie feest dan ga je maar later
za aug 29, 2009 1:30 pm |
|
|
Jeroenvs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 06, 2008 3:31 pm Berichten: 10590 Woonplaats: Oss
|
Sebasiejj schreef: haal mij maar van het lijstje af, heb familiefeest of kunnen we de meeting nog een keer verzetten? Nee, je moet je familie feest maar verzetten
za aug 29, 2009 1:33 pm |
|
|
|