HomeForum indexHelpGalerijZoekenInloggen
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu ma feb 10, 2025 5:38 pm

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 3 berichten ] 
 Transportwagen + 1 a 2 rijders gevraagd. 
Auteur Bericht
Chrizu-kun
ApriliaForum Member

Bericht Transportwagen + 1 a 2 rijders gevraagd.
Aangezien ik geen ander forum gedeelte kan vinden om dit te vragen maar het wel om mijn brommer gaat denk ik dat deze vraag hier wel moet kunnen.

Zoals sommigen van jullie weten ga ik mijn volgend en laatste schooljaar hier doen in Budapest, Hongarije. Ook wil ik dus daarom mijn brommer hierheen halen aangezien ik hier toch langer ga zitten als een jaar omdat ik misschien mijn Master Degree hier wil gaan doen. Anyways, ik zit dus met een probleem. Ik moet nog een nieuwe auto kopen, maar die zal niet beschikbaar zijn voor mijn deur binnen een maand. Waarom een maand? Omdat over een maand mijn school hier begint en ik daarna geen tijd meer heb voor deze grap. Ik zoek dus 1 a 2 mensen die met mij mee willen rijden naar Budapest, terwijl ik een aanhanger huur en daarom mijn brommer gooi (Aprilia RS 50 MY 08) en zo dus mijn brommer hierheen toch kan halen. Sommigen denken ja wat profiteer ik hiervan? Ik betaal de huur van de aanhanger, de benzine kosten heen, en als nodig kunnen jullie 1 nacht bij mij overnachten in een warm bed. Bovendien ben ik bereid per persoon een "tip" uit te betalen voor het brengen van de brommer. Waarom ik dus om 1 a 2 mensen vraag is dus omdat het niet mijn auto is en ik niks te zeggen heb over wie der mag rijden. Vrij logisch. De auto kan ook hier die ene nacht zonder problemen geparkeerd worden op eigen terrein met electrisch hek ter beveiliging. Je kan dus zeg maar een kleine vakantie maken, een beetje wat van Europa zien ondertussen, en in 1 dag ongeveer per persoon 100EU verdienen. Bovendien zet ik deze advertentie neer niet om de rijders dik geld te laten verdienen, maar om hopelijks mensen aan te trekken die dit meer als een soort gunst willen doen. Ik ben hieraan aardig wat geld kwijt dus vandaar dat ik niet klaar sta om met geld te gaan smijten. Ik kan het ook via "professionele" wegen laten doen maar daar kan ik helaas niet meerijden en hier wel. Dit vind ik in eigen ogen toch zekerder want ik kan zien hoe er met mijn brommer omgegaan word.

Dus ik ben bereid te betalen:
100EU tip per rijder
Een overnachting bij mij thuis in Budapest
Benzinekosten heenweg
Kosten huren aanhangwagen voor mijn brommer

Je weet maar nooit wie je tegen komt die dit leuk vind om te doen. Graag geen malle reacties want ik wil het graag serieus houden. Leuke reacties zijn integendeel altijd welkom. :{-):

do jul 30, 2009 8:48 pm
Profiel
Chrizu-kun
ApriliaForum Member

Bericht Re: Transportwagen + 1 a 2 rijders gevraagd.
Laat maar zitten. Van alle toeval zijn mijn buren thuisgekomen en naar huis hierheen terug verhuisd vanuit Den Haag. Heb ff met de transporteurs gepraat en ben overeen gekomen met ze dat ze mijn brommer over 2 weken hierheen brengen voor maar 250EU. Ze gaan wekelijks naar Nederland met hun vrachtwagen en daar kon mijn brommer makkelijk tussen passen gelukkig. Voor de mensen die eventueel de bovenstaande optie aan het overwegen waren alsnog bedankt voor je tijd en energie. En als iemand toevallig wilt weten hoe dit bedrijf heet omdat ze zelf dingen moeten transporteren naar het buitenland dan mogen jullie gerust mij ff een PM sturen. Geef ik je alle info gerust door.

//Close :D

vr jul 31, 2009 1:14 pm
Profiel
Itakura
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 19
Bericht Re: Transportwagen + 1 a 2 rijders gevraagd.
oke
//close

vr jul 31, 2009 1:15 pm
Profiel PERSONAL_ALBUMPersoonlijk albumWWW
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 3 berichten ]