Geregistreerd: ma apr 13, 2009 1:21 am Berichten: 278 Woonplaats: Heinkenszand (Zeeland)
Re: Kreidler RMC-S Florett's van Ruben en Arno
Je moet er idd een beetje van houden. Ik denk dat er wel veel mensen zullen kijken als je langsrijdt.
Persoonlijk vind ik deze stijl wel wat hebben.
Misschien nog stickers op de tank en de whitewalls misschien vervangen door gewone banden met van die ringen, die ringen heb ik toch nog liggen. En dan kan je banden van goede kwaliteit erop leggen, dit is meer voor de show. Maar voor in de zomer gaan deze wel denk ik.
Geregistreerd: za jul 28, 2007 9:40 pm Berichten: 2349 Woonplaats: Bij moeders
ik denk dat dit die sava's zijn, beter gewoon goeie banden kopen michelin of als je van een iets normaler profiel houd een heidenau of deestone bevalt mij ook wel.
_________________ ast niet kan zoals et mut, dan mut et moar zoals et kan
Uiterlijk is ook niet alles he. De rode was misschien mooier, maar als je een blokje hebt dat met windje tegen niet meer vooruitkomt en doorzakkende standaard en kromme voorvork en... Dit blokje is een stuk beter.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum