Help deze n00b! (Rs 125 vraagjes)
Hallo mensen van het forum!
Ik ben op het moment aan het sparen (gaat echt nog wel even duren helaas...) voor rijbewijs + motor (ga voor rs125, 2taktjes vind ik erg leuk...) maar nu vind ik iets vreemds. Van bijna alle motoren kan ik alle info vinden die ik wil, maar van de 2009 RS125 staat niets op de aprilia site, en ook kan ik nergens een recente prijs of wat dan ook vinden bij nederlandse dealersites etcetera.
Ik sta er bekend om dat ik héél slecht kan zoeken soms, maar ligt het nu aan mij, of staat de RS 125 niet eens op de aprilia.nl site...??
Jup duidelijk geval van ik die niet kan zoeken Dit scheelt al weer een stukkie, alsnog bedankt! ;-) 17kw valt nog mee, dacht dat 't meer rond de 23 lag bij deze jongens.
Wordt nu ook besproken in het 125/250 topic... Waarschijnlijk gewoon een typfout denk ik, 23 kW moet het waarschijnlijk zijn.
Ik heb met de importeur gesproken, de 125 is niet meer standaard in het Nederlandse leveringprogramma, maar komt op bestelling via België binnen, omdat hier te weinig vraag is. Wordt dus nog wel gemaakt en is nog te koop.
_________________ Ex-moderator uit de gouden tijden van dit forum.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum